Menu

poniedziałek, 28 września 2015

Oceniamy animacje z top!

Cześć kochani, tutaj Lyene.
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z oceną animacji, które znajdują się na pierwszej stronie top.
Od razu  ogłaszam, że to nie jest żadna seria tylko jednorazowy post.
Zapraszam do dalszego czytania posta!


***
Na jednej stronie mamy siedem animacji, więc tyle ocenię.
Możemy zaczynać!

Na początek przedstawię Wam całą stronę:
Teraz lecimy z pojedynczym ocenianiem.

Pierwsza animacja
 Animacja z pierwszym miejscem nazywa się Fabulous. Nasza MovieStar "macha" ręką i tak jakby czaruje. Przydałaby się właśnie do jakiegoś filmu z elementami magii (<-- przyprawa xD).
 Moim zdaniem nie wiem czy zasługuje na pierwsze miejsce, ale innym może się podobać.

Koszt- 575SC VIP- Nie
Moja ocena - 7/10

Druga animacja
Pochodzi ona z tematu o unikatach. Jej nazwa to "Rares Shopping".
Przedstawia MovieStar, która zdejmuje z wieszaków unikaty i wkłada je do torby. Następnie to wszystko odjeżdża (lol xD) i nasza MS siedzi na fioletowej chmurce.
Tak to wygląda na końcu:
 Koszt- 6DMD VIP- Nie 
Moja ocena - 9/10

Trzecia animacja

Nazwa tej animacji to "Lovely Wings". Przedstawia naszą MS z niebieskimi skrzydłami. Stoi ona na (chyba) niebieskiej chmurce. Według mnie bardzo ładna animacja.

Koszt- 550SC VIP- Nie
Moja ocena - 10/10

Czwarta animacja
 Nie znam jej nazwy, bo się nie wyświetla. To było chyba "Show Love" czy coś takiego.
Przedstawia oczywiście MovieStar, która coś tam najpierw mówi, później pojawia się wielkie serce, a następnie w dymku widać napis "Show Some ♥".
Nie wiem co o niej powiedzieć. Kupiłam ją po prostu, bo jest tania xD.

Koszt- 200SC VIP- Nie
Moja ocena - 6/10

Piąta animacja
 Animacja z piątym miejscem nosi nazwę "Give a Hug".
Widać na niej MovieStar, która przytula powietrze kogoś. W sumie to tylko tyle. Nic ciekawego.

Koszt- 750SC VIP- Tak
Moja ocena - 4/10

Szósta animacja
  Ta animacja zwie się "Take off picture". Tutaj widzimy MS robiącą sobie #selfie. Z tyłu za nią są jakieś walizki. To tyle z tego co możemy zobaczyć.

Koszt - 2DMD VIP- Nie
Moja ocena- 5/10

Siódma animacja
  Ostatnia z ocenianych animacji to "Celeb's chill time''.
Przedstawia ona naszą klasę postać, która ma na sobie kurtkę i w ręce trzyma torebkę, portfel czy co to jest.
Interesująca animacja, muszę przyznać.

Koszt- 625SC VIP- Nie
Moja ocena - 8/10

To już koniec oceniania. Może kiedyś pojawi się druga strona animacji, ale na razie nie.
Mam nadzieję, że się podobało. Pamiętajcie o komentarzu/komentarzach! :)

***
 Pa!
Pozdrawiam,
~Lyene

P.S - Zrobi mi ktoś logo? :D  

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szymon, nie bądź taki surowy. Więcej tekstu nie mogła (tzn. mogła, e jest niepotrzebny, i tak jest ok).

      Usuń
    2. Nie potrzebny tekst i inne takie są ok.

      Usuń
    3. Nie potrzebny tekst i inne takie są ok.

      Usuń
  2. Fajny post ;)
    Trochę za dużo zdjęć, a za mało tekstu.
    Ale takto spoko.
    ~ Noe

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę spróbować, ale płakałabyś jakbyś to zobaczyła *.*

    A jakby ktoś chciał to gdzie Ci to wysłać ?

    ~Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Moim zdaniem połowa animek które są w TOP,nie powinne tam być. XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)