Menu

piątek, 11 września 2015

Ocena najnowszych animacji.

Yo! Z tej strony Marcia!
Z racji takiej, iż dzisiejszy dzień obdarzył mnie wyjątkowym brakiem weny postanowiłam ocenić najnowsze animacje. Zacznijmy soł fak je!
Screeny robiłam z innego konta, żeby nie było.


Animacja pochodzi z kategorii "Zabawa & Czad". Nosi nazwę "NOTHING to wear!", a liczba Starcoins, które musimy za nią zapłacić wynosi 700. Jak na tak rozbudowaną symulację kosztuje dość mało. Przydatna do filmów i publikowania statusu. Myślę, iż opłaca się ją kupić.


"Shopping Time" z rodzaju "Moda" jest dość tania, zaledwie 650 starcoins. Bardzo mi się spodobała, sama nie wiem czemu. Świetna animacja, nadająca się do wszystkiego!


Och, cóż to za ożywienie z kategorii "Pozy"! Jednakże uważam, że 750 sc za taką symulację to troszkę za dużo... ogólnie to oryginalna oraz wyjątkowa animka.


"Can't Decide", czyli znowu mamy do czynienia z kategorią "Moda"! 100 starcoins? Ok, ja mogę zapłacić za tak rozbudowaną strukturę. 

Noo, nareszcie animacja za diamenty! Dokładniej to kosztuje ich sześć. Bardzo się opłaca ją kupić, zwłaszcza, iż jest doprawdy wyjątkowa oraz zabawna.

Ok, to ja lecę. Do zobaczenia jutro!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.



6 komentarzy:

  1. Miło czyta się Twoje posty i z tego co zauważyłam tylko ty tutaj piszesz. Nie wiesz czy Nat szuka kogoś do pomocy? Ponieważ mam sporo czasu... Emm... nie ważne.

    `Nikuuu
    ~Cola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... z tego co slyszalam, niedlugo ma byc nabor.
      Jesli sie on odbedzie to zycze powodzenia! :3
      ~Marcia z telefonu, fak je.

      Usuń
  2. Fajny post,jednak troszeczkę krótki.. :<
    Dobra! Ja tam nie wybrzydzam! XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)