Menu

poniedziałek, 14 września 2015

( NIE ) typowa gimbusiara.

Haysas!
Jestem wkurzona...
Jestem zła...
Jestem smutna...
Pff - użalanie się nad Sobą.

Dlaczego???
Dlaczego wszyscy mi to robią???
Dlaczego muszę wszystko zaczynać od nowa???
WHY???
Dlaczego muszę wszystko porzucić...

__________________

Przedłużam konkurs do piątku. W sobotę jak się nie pojawią wyniki to oznacza, że jestem załamana psychicznie.
Możecie jeszcze przesyłać loga.

A teraz czas na użalanie się. Może jak wyduszę to wszystko z siebie to może mi się polepszy, ale nie sądzę.


BOSH!!!!!!!! Nie, nie, nie!

DLACZEGO?!
Aham. Jeszcze jedno pytanie tym razem do Was.
Spodobał Wam się mój poprzedni post? Chyba nie.



~Smalec

EDIT: Nie odpowiadam na LBA itp.

15 komentarzy:

  1. O czym ten post jest tak w ogóle? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj coś się porobiło nie dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj coś się porobiło nie dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam to trzy razy... I NADAL tego nie ogarniam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś to ogarnia to mógłby mi to wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, ja (nie).
      W tym poście chodzi o to, że, no, em.
      ;-;
      Sama nie wiem...
      Aaaa.

      Usuń
  8. Umm widzę sad Emo hot 13? Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)