Menu

środa, 23 września 2015

Nie ma mnie przez tydzień, whatever.

Cześć.
Ktoś wie, kto tu pisze?
Tak, to ja, Marcia.

Cóż, muszę sobie zrobić małą przerwę od tego bloga. Dlaczego? Pewna osoba mnie uraziła, tyle. Staram się na tym blogu jak najbardziej mogę, niektórzy nawet myślą, iż ja tą stronkę RATUJĘ... Poczułam się niedoceniana, przez jeden czy dwa komentarze. Tak, po prostu dwa komentarze. Ale sory, jestem strasznie wrażliwa, chociaż już kiedyś się o tym przekonaliście. Poza tym, nauka, nauka i jeszcze raz nauka, muszę na jakiś czas zrezygnować z jednego bloga, a skoro tu nikt nie umie docenić mojej pracy...

W takim razie widzimy się za tydzień. Może ktoś zrozumie. Do tego czasu będę pisała TU oraz TU.
Zapewne nikt nie wie, o co mi chodzi i zaraz pojawi się fala hejtów, iż zaniedbuje ten blog. A zresztą, whatever.

Dziękuję, do zobaczenia za tydzień.

45 komentarzy:

  1. Jesteś super i nie przejmuj sie opinia innych.
    ~SA z telefonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Marci!
    Piszesz wg mnie jedne z lepszych postów .a tym blogu.
    My Cię zawsze bd wspierać ❤

    -careylie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Mam dla Ciebie radę
      -Zamknij ryj! ^^

      Usuń
    2. A ja mam dla was wszystkich rade zamknijcie ryje i do spania dowidzenia dobranoc XDDDD

      Usuń
    3. Ale ona pisze, a nie mówi, lel

      Usuń
  4. Kocham Twoje posty ;3 <3
    Widać, że się starasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz, że jesteś super. Nic więcej nie napiszę, jesteś super, wiesz to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze piszesz tutaj najlepsze posty. c: Nie przejmuj sie hejterami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz fajne, długie posty - sensowne, bo muszę to podkreślić. Nadajesz się do tego. Głównie - na początku myślałam, że będziesz pisać posty do czterech liter, jednak starasz się widać to. Teraz w ogóle nie uważa, że jesteś "początkująca" piszesz posty na pewnym poziomie jednak nie ujawnię na jakim. Nie rozpiszę się z dwóch powodów - nikt tego nie przeczyta, no i ten tego dwa sprawdziany jutro :D Jesteś super, potwierdzam Szymona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze dajemy 110 procent! ...
    Dobra,nie ważne. O.o
    Piszesz super posty,w ogóle.. Lubię jak piszesz. ^^ Jesteś super - Ty to wiesz. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbuku i Śliwa razem ze SztosemXDD(nw czy dobrze napisalam..)

      Usuń
  9. DARMOWY VIP!!! Tylko tutaj:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie cię i twoje posty. Ale wspomnę aby pojawiały się one częściej:)
    Cipa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częściej?! Ona ma 3 blogi na głowie, naukę w gimnazjum i sprawy prywatne! Niech inne też coś napiszą!

      Usuń
    2. Kto jej kazal zglaszac sie na trzy blogi? Niech odejdzie na zawsze, jesli ma pisac tak dupne i niekreatyne posty.

      Usuń
    3. Karola , dokładnie nikt jej nie kazał nie musi nie robi nam łaski że pisze na blogu xDD żenada żenadą

      • Look good •

      Usuń
    4. Karola L ma rację. Nikt jej nie kazał.

      Usuń
    5. Nie kazał, ale i tak dość dobrze wywiązuje się z tego obowiązku, a małą przerwę każdy czasem może mieć.

      Usuń
    6. Karola El zawsze ma racje.

      Usuń
    7. Majczel, ty dobrze wiesz, że ja wiem kim jesteś ;**

      Usuń
  11. Marciu, hejterzy dopadną każdego... Nie przejmuj się nimi. Przecież są osoby, które doceniają Twój trud i oddanie...
    I jeszcze małe pytanko:
    CZO TE REDAKTORKI?
    <3 Emma <3
    UMARŁY NA ŚMIERĆ, CZY CO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest, powinien się już zakończyć, niedługo wyniki.

      Usuń
    2. Ja na językowej nie wyrabiam :/
      Wchodzę na MySyPy na 10 - 15 minut.
      Nie mam czasu robić postów.
      Nie mam pojęcia ja Marta daje radę pisać na 3 blogach.
      Jutro będzie post odemnie (piszę go od Wtorku, ale cśśś...)

      ~`.A
      //TheQueen

      Usuń
  12. Chcesz pisać na moim nowym blogu o msp?
    Zgłoś się!
    ~ Sorki za spam

    OdpowiedzUsuń
  13. PRAWIE jako jedyna tu piszesz.
    Starasz się, a to najważniejsze.

    Dobranoc.
    -Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam napisać wcześniej. Szczerze? To właśnie TY potrzymujesz ten blog. (Jesy i Bobcia także...) Nie ma Cię już 3 dni, a na blogu? Pustki..
    ~ ChicaGirl

    OdpowiedzUsuń
  15. A ta Olka miała ratować bloga, a jeden post i już jej nie ma, a podobno nie obchodzą ją hejty.

    OdpowiedzUsuń
  16. CZY JAKIŚ REDAKTOR W KOŃCU NAPISZCIE POSTA? NIE PRZYJMUJE ARGUMENTU " nie miałam neta" "wyjechałam"!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.. Ale jak ktos naprawde nie ma internetu to co? A wyjechac w ciagu roku szkolnego to watpie... Myslalam ze bedzie jakis post o unikatach, a tu nawet najkrotszego nie ma w ktorym bylyby tylko pokazane unikaty.

      Usuń
    2. Niech już będą te wyniki i piszą nowi redaktorzy, bosh.

      Usuń
    3. Hah xd Założę się, że Nat spóźni się z wynikami. Ogólnie powinny być dzisiaj. Nabór ogłosiła w niedzielę i napisała, że powinny być za tydzień, ale wątpię w to XDD


      ~ >>I<<

      Usuń
    4. Ja na jej miejscu tego bloga i całe MSP miał gdzieś.

      Usuń
    5. Załamka po prostu. XDDDDDDD Na takim blogu powinien przynajmniej 1 post dziennie być, a tutaj od czterech dni zadnego nie ma. No chyba dzisiaj bedzie (na pewno w sumie), bo beda dzisiaj wyniki.. ;') Ale wczesniej nie bylo. Moim zdaniem tylko Marcia utrzymuje tego bloga, ale niestety ma przerwe, bo jej serio ona potrzebuje... No i moze Bobcia Jodzia cos napisze. Liczac Marcie jest tu az 8 redaktorow, no jedna odeszla (Alicja Borychowska) to 7 tak w sumie, a posty?? Od kilku dni ani jednego. Btw ta lolme ciagle jezdzi na jakies obozy, prawie wcale jej nie ma, nie ogarniam jej.

      Usuń
    6. a Olka miala ratowac tego bloga, napisala jednego posta i nie ma jej, brawo nom. i nawet z redaktorow sie usunela.

      Usuń
    7. Tej Lolme to ja już prawie nie pamiętam XDD Ile ona postów napisała? 3? ;')


      ~ >>I<<

      Usuń
    8. A tak poza tym... Dlaczego Alicja nie usunęła się z redaktorów skoro odeszła? Nie ogarniam.


      ^3^

      Usuń
    9. Pff, ta lolme to moze mniej niz 3 posty napisala. XD
      Moze chce, bysmy o niej pamietali (o Alicji)? Bo wiekszosc osob ją bardzo lubilo, jej posty, w tym ja. Albo jeszcze chce kiedys powrocic czy cos.

      Usuń
    10. Wątpię... ale mam prośbę: Nowi redaktorzy niech już piszą posty bo tu takie pustki ze jprdl

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)