Menu

środa, 16 września 2015

Movie Star Tygodnia. #8 + Mała zmiana planów...

Cześć! Z tej strony Marcia!
Nie chcę, by było, iż zaniedbuję tego bloga, lecz mam teraz niezmiernie dużo nauki. To dopiero pierwszy miesiąc, a ja mam już siedem kartkówek, nie wspominając już o tych niezapowiedzianych.
A więc, oto i nowy grafik:

Poniedziałek - nie ma posta.
Wtorek - seria "For the animal".
Środa - seria "Movie Star Tygodnia".
Czwartek - nie ma posta.
Piątek - seria "The game in a game".
Sobota - seria "Między nami reżyserami".
Niedziela - nie ma posta lub notka o MSP (jeśli oczywiście będę miała na nią pomysł).

Ok, mam nadzieję, iż nie macie mi tego za złe, że znowu zmieniam grafik i w ogóle... dobra, to ja już przejdę do tematu notki.

Toteż dzisiaj, zresztą jak zawsze, ocenimy trzy postacie z TOP. Na pierwszy rzut ognia idzie użytkownik o loginie [Dominikxd10]. Posiada on level 53 oraz plakietki: judge i celeb.


Wśród jego najlepszych przyjaciół znaleźli się Maleczanka, która jest także jego dziewczyną, ! ! !KRYSTIAN! ! !, Adasek1324. Czas na ocenę:
a) strój: wygląda dość ładnie, dziecinnie, ale ładnie. Urocze jest to niezwykłe połączenie kolorów. Nie ma co, 10/10.
b) animacja: takiej jeszcze nigdy u nikogo nie widziałam. 10/10 za oryginalność!
c) status: gracz reklamuje w nim swój blog (uuuu, ktoś z TOP ma blog! Trzeba zajrzeć!) oraz pyta się znajomych, jak w szkole. To miłe z jego strony. Lecz czegoś mi tu brakło. 8/10.
Łączna ocena to 28/30 punktów. Spójrzmy dalej...

Teraz ocenię użytkownika sasuke12452. Do tej pory udało mu się zdobyć 53 poziom, a także nasze plakietki.

 W serduszku widnieje jarektoja, a najlepsi przyjaciele gwiazdora to )EVAN(, codi ;* oraz Living Tombstone C). Ocenka:
a) strój: och, jakże oryginalnie! Strasznie mi się podoba. Wygląda to cudownie, zwłaszcza z połączeniem uszu króliczka i tej wspaniałej maski na usta. Zdecydowanie 10/10!
b) animacja: wyjątkowa. Cóż, co ja mogę zrobić? 10/10!
c) status: "Niedługo się przekonasz... że tak naprawdę nie masz do kogo otworzyć gęby, bo mają cię gdzieś"... nie brzmi to zbyt przyjaźnie. Czy to ma na celu obrażenie użytkowników? Jeżeli tak, to ja bardzo przepraszam, ale mogę postawić tylko 5/10.

Razem Sasuke uzyskał 25/30 punktów! I czas na ostatnią osobę, czyli... Brianne.
Posiada ona VIP Star, plakietki, a także 52 poziom.


Jej chłopak nosi nazwę xxjulianxx, a wśród najlepszych przyjaciół znaleźli się rogerówna, Mindy oraz Igusia12341. To teraz ocena:
a) strój: bajeczny, w żółtych kolorach. Użytkowniczka wygląda w nim niczym delikatny, przepiękny kwiat... o czym świadczy ozdoba na głowie! Jednak ja zmieniłabym kolor włosów, na takie bardziej blond. 9.5/10.
b) animacja: dość znana, lecz akurat ja mam do niej słabość. 10/10.
c) status: to bardzo miło ze strony Brianne, że poleca seki Juny13. Ale powinna również polecać seki troszkę mniej znanych użytkowników, ażeby pomóc też im! 9.5/10.

Brianne uzyskała razem 29/30 punktów, co oznacza, iż... zostaje Movie Star Tygodnia! Drugie miejsce zajmuje [Dominikxd10], a trzecie zgarnia sasuke12452.
Ok, no to co? Widzimy się jutro!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


6 komentarzy:

  1. Ja tam nie chce nic mówić, ale zauważyłam, że blog upada.
    Jedyną osobą, która go ratuje jest Marcia!
    Tak, to ona jest w stanie pisać posty, mimo, że sama chodzi do gimnazjum i ma 3 blogi do utrzymania- swój, ten i od Emily. (Jeszcze jakieś masz? Jeżeli tak, a nie wymieniłam to przepraszam, ale te 3 czytam)
    Drogie redaktorki nie pierdolcie, że macie tak trudno w tej szkole.
    Do napisania porządnego posta potrzeba zazwyczaj 2-4 screeny i dużo tekstu.
    Marcu, szczerze Cię podziwiam! Szacun!
    Jestem wierną fanką Twoich histroryjek z FNAF'a <3

    Pzdr. Chibi Chica ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Marciu

      -autokorekta na propsie ;*

      Usuń
  2. Super post. ^^
    Podoba mi się ta seria "MovieStar Tygodnia.".. (Taa,piszę to dopiero jak jest 8 cześć tej serii. ;-;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)