Menu

wtorek, 8 września 2015

Movie Star Tygodnia. #7 + Grafik ulegnie zmianie...

Witam, z tej strony Marcia, Jeremy albo po prostu Foxy (tak, od dzisiaj Marcia jest Lisiastym, #aco!). Wiem, ostatnio nie pisałam, przepraszam. Bardzo dużo się uczę, bowiem chcę w tym roku uzyskać jak najlepszą średnią, a do tego dochodzi mi ten blog, swój blog oraz na Emily, gdzie dostałam się na okres próbny. Niestety, ale mój grafik ulegnie zmianie. Przepraszam Was za to, ale inaczej bym się po prostu nie wyrabiała. A oto i zaktualizowany grafik:

Poniedziałek - nie ma posta.
Wtorek - notka z serii "Movie Star Tygodnia".
Środa - seria "Między nami, reżyserami".
Czwartek - seria "The game in a game".
Piątek - post o MSP na dany temat.
Sobota - nie ma posta.
Niedziela - "For the Animal"

Naprawdę, nie złości się za to. Trzy blogi do ogarnięcia + plemię na Transformice oraz blog plemienny + obowiązki szkolne to nielada wyzwanie.
Dopsz, skro sprawy organizacyjne mamy już za sobą przejdźmy do serii "Movie Star Tygodnia".
Dzisiaj ocenimy użytkowników o loginach:
- Jasiek11
- ShelbyGT500
- domalala.
Zacznijmy więc!



Jasiek to chyba dość znana postać, posiadająca obecnie 54 poziom. Jego dziewczyną została  Dive Forever, a najlepszymi przyjaciółkami HayleyM12Venus oraz usunięta już starrr__03 (świeczka dla Star [*]). Udało mu się zdobyć plakietki judge i celeb. Przejdźmy do oceny:
a) strój: typowa stylizacja jak dla chłopaka. 7/10? Ok. Chciałabym podkreślić, iż bluza i czapka idealnie do siebie pasują.
b) animacja: heh, świetna, a zarazem i zabawna. Chyba nikt już jej nie używa, zwłaszcza do publikacji statusu. 10/10 za oryginalność, a także pomysłowość!
c) status: gracz reklamuje w nim swój nowy film. Za co dziesiąty komentarz oferuje prezenty. W taki sposób my pomagamy mu, a on pomaga nam. Bardzo sympatycznie, czyż nie? Zdecydowanie 10/10.
Łączna liczba punktów to 27/30. Wysoko, nieprawdaż? Czas na kolejną gwiazdę!


Shelby wydaje się być bardzo miłą osobą. Chyba właśnie dlatego w jej najlepszych przyjaciołach zagościli juleczka9@, ostry123 ostry123, -2PAC-, za to chłopakiem został menczynski. Użytkowniczka zdobyła do tej pory 54 poziom, posiada również plakietki. Ocena:
a) strój: uu, zapowiada się rockowo! Strasznie lubię takie klimaty. Fryzura doskonale podkreśla oczy. Strój prezentuje się znakomicie, a wszystkiego dopełniają sandały oraz tatuaże. 10/10!
b) animacja: och, jakże wyjątkowa stymulacja. W dodatku pasuje do looku. Czego ja też się mogę uczepić? 10/10!
c) status: no, no, ta to umie stworzyć nastrój... 10/10? A co mi tam, niech będzie...
Wow, Shelby w ten sposób uzyskała 30/30 punktów! Wygraną masz w kieszeni!

Nie chwal dnia przed zachodem słońca, jak to mawiają. Lepiej przejdźmy do ostatniej gwiazdy.


W końcu ktoś z TOP posiada star vip'a! 54 level oraz plakietki mówią same za siebie - to cudowna użytkowniczka! Jej serce skradł Titoso, a najlepszymi przyjaciółmi zostali: Marcj@, Iza12134 i Keisza_xd. Dopsz, a teraz ocena:
a) strój: prezentuje się rewelacyjne, jednakże ja bym zmieniła fryzurę. Poza tym wszystko gra. 9/10.
b) animacja: och, jaka urocza! Użytkowniczka posyła nam w niej całusy. 10/10 za tą serdeczność!
c) status: jakże przymilnie... dziękujemy i Tobie także życzymy miłego dnia!
Razem Domalala otrzymała 29/30 punktów.

Zgodnie z moją oceną Movie Star Tygodnia zostaje... ShelbyGT500! Drugie miejsce należy do domalala, a trzecie zgarnia Jasiek11.

Ok, ja lecę. Widzimy się jutro, kiedy to obejrzeć, a zarazem ocenię Wasze filmy!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy / Foxy.


9 komentarzy:

  1. Świetny post.

    ~`.A
    (A może dodatkowo w kolejnym poście z tej serii oceniłabyś mnie? xd nie, żebym była na podjum czy coś, chce tylko ocenę c; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę być oceniony, a co xDDD Raz na dwa dni wejdę, więc mogę być tym czymś w serii xDDD Mnie i Jesy oceń. Porównaj sobie nas ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze było co porównywać ;")

      Usuń
    2. Looki masz cudne xDDD Odpowiednia liczba.

      Usuń
  3. Ejs, skoro oni mg to ja też :c
    23 lvl, to fejm.. Prawda?
    Prawda :'( ?
    Nie no...
    Jak chcesz ^^
    Nick: jaija001
    W
    S
    Z
    Y
    S
    T
    K
    O

    W
    O
    D
    Z
    I
    E
    L
    N
    Y
    C
    H

    L
    I
    N
    I
    J
    K
    A
    C
    H
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23? Przepraszam, trzy raz nie dla fejmu i +100

      Usuń
    2. Esh, ja sobie tylko żartowałam :')

      Usuń
  4. ,,nieprawdaż?,, ,,czyż nie?,,

    XD
    Jak ja to koffam <333

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)