Menu

czwartek, 3 września 2015

Movie Star Tygodnia. #6

Witam! Pewnie większość się domyśla, kto to pisze.
Taaak, tu Marcia.
Przepraszam, że wczoraj trochę zawaliłam. Wiecie, pierwsze dni w gimnazjum, musiałam trochę to przeanalizować, a do tego mam do ogarnięcia swój własny blog (marciowate-msp.blogspot.com, tak reklamuje się, bowiem chcę jak najszybciej wbić 200 000... przepraszam, po raz kolejny). Ale dobra, dzisiaj mam trochę czasu. Pojawi się jeszcze jakiś wywiad, a do jutra możecie zgłaszać się do serii "Między nami, reżyserami".

Ok, przejdźmy do głównego tematu posta, jakim jest ocena naszych Movie Stars z highscores! Na pierwszy ogień idzie jony97, posiadający 55 level oraz plakietki judge i celeb.


Jak widzicie, w jego najlepszych przyjaciołach znalazły się takie osoby jak Theyla, ANNIIIA, a także niejaka limonka 123456. Czas na ocenę:
a) strój: jak dla chłopaka to ładny. Och, uwielbiam tatuaże! Wspaniale się prezentują z tą bajeczną bluzką i dżinsami. Buty idealnie pasują do dodatków, czyż nie? Mam dzisiaj dobry humor, więc 10/10, do niczego się nie przyczepię.
b) animacja: cóż, dość podstawowa. Gdzie też podziała się Wasza oryginalność? 7.5/10.
c) status: gracz reklamuje w nim sekundówki oraz nowości swoich znajomych. To bardzo miłe z jego strony. 10/10? A czemu by nie?
Ów użytkownik w ten oto sposób uzyskał 27.5/30 punktów. Wysoko, nieprawdaż? Przejdźmy do kolejnej osoby, jaką jest...

*Cassandra*! Jak widzicie, do tej pory zdobyła 55 poziom. Na jej profilu widnieją oczywiście judge, celeb.


Uhu, widzę, iż ktoś tu ma chłopaka... jego login to Ksawier2006. Za to najlepsi przyjaciele Cassandry to jula 89, styl_nikoli oraz lola4209.
a) strój: szczerze? Nie podoba mi się. Buty są ok, ale ta bluzka moim zdaniem psuje całość. Włosy mogą być, stylizacja ładna pod względem kolorystycznym. Chyba po raz pierwszy ktoś w tej serii dostanie ode mnie zaledwie 6/10...
b) animacja: poza jak poza, aczkolwiek bardzo ją lubię. 9/10. Od kogoś z TOP oczekiwałabym jakiejś animacji dla vipów.
c) status: bajecznie. Bo nie ma to jak okazywać sobie miłość w statusach... (ja i te moje sarkazmy)... 7/10.
Łącznie gwiazda zdobyła 22/30 punktów. Dość mało, jednak nie warto się tym przejmować.

Ostatnim użytkownikiem na dziś jest dreke 88, posiadający 54 level oraz nasze plakietki.

Najlepsi przyjaciele gracza to David 112, a także Michael 112. Posiada również dziewczynę o loginie dreke 88 Unikaty. Ocena:
a) strój: Dreke ubrany jest na czarno. Cudownie to wygląda, ale ja bym wybrała inną bluzkę. 8/10.
b) animacja: ludzie... zmieńcie w końcu tą animację...7.5/10.
c) status: gwiazdor reklamuje w nim swoje nowe looki i oferuje wymianę unikatami. Status jest bardzo przyjaźnie napisany, że się tak wyrażę, toteż stawiam 9/10.
Razem Dreke otrzymał 24.5/30 punktów, co oznacza, iż Movie Star Tygodnia zostaje...
Jony97! Drugie miejsce zdobywa dreke 88, a na trzecim ląduje *Cassandra*. Lecz uważam, że wszyscy byli tu naprawdę świetni, zresztą, jak zawsze!

Widzimy się już za chwilkę! Idę przeprowadzić wywiad!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


1 komentarz:

  1. Fajny post! Bardzo polubilam te serie, mam podobne zdanie co do podium :)
    Zglaszam sie do serii!
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)