Menu

niedziela, 20 września 2015

Między nami, reżyserami. #2

Hej, z tej strony Marcia!
Obiecałam notkę? Jest notka.

Czas na ocenę dwóch Waszych filmów. Do dzisiejszego posta wybrałam serię "Żegnaj, Córeczko" oraz film "[1] E-mail" (przepraszam, że nie całą serię, ale nie znalazłam już czasu, a tego posta piszę na szybko...). To zaczynamy!


(Przykładowe zdjęcie, #aco.)

Reżyser filmu: Inviolability
Tytuł filmu: seria "Żegnaj, Córeczko".

Fabuła: ekranizacja opowiada o matce, która wpierw straciła swego męża, a potem córkę. Pewnego dnia do kobiety przychodzi psycholog. Myśli o poddaniu się leczeniu, lecz szybko odrzuca od siebie tą decyzję. Jak potoczą się jej dalsze losy? Radzę obejrzeć film, bowiem jest niezwykle ciekawy! 10/10, a jakby inaczej!
Dialogi: och, oczywiście, jak najbardziej są dobre, lecz moim zdaniem mogłyby być troszkę... urozmaicone. Z tego też powodu daję 9.5/10.
Animacje: podobają mi się. 10/10.

Łączna ocena to 29.5/30, czyli całkiem wysoko. Jednak co tu się dziwić, film jest przecudny! To teraz czas na ocenę drugiej ekranizacji...





Reżyser filmu: Ciamciaramciaaa
Tytuł filmu: "[1] E-mail"

Fabuła: pierwsza część filmu mówi o dwóch przyjaciółkach, które przyszły po nowe ubrania do sklepu. Jednak tam napotykają przeszkodę, jaką jest tajemnicza znajoma jednej z przyjaciółek. Zapowiada się ogromnie interesująco, jednak czegoś zabrakło do dziesiątki. Może jest to spowodowane tym, że pierwsza część jest dość krótka? 9.5/10.
Dialogi: wspaniałe oraz wyjątkowe, w dodatku czasami pojawiają się emotikony, co nadaje im różnorodność. 10/10!
Bohaterowie: jak na razie nic o nich nie wiemy, ale mimo to wydają się sympatyczni. Zdecydowanie 10/10!
No, no, razem Paulina zdobyła 29.5/30 punktów, a to oznacza, iż tym razem mamy remis, a to dlatego, że obydwie produkcje były bajeczne, wspaniałe, a także oryginalne!

Ok, to ja się żegnam. Do zobaczenia!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.



27 komentarzy:

  1. Super post ;) A teraz lecę oglądać te filmy B)
    Pierwsza xD
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza!!
    Chmm brzmi zachęcająco :3

    Też chciałabym zgłosić film

    Nick: Rebecana
    Tytuł: Rzecz Niepojęta - C.D.N
    Mam nadzieję, że film dostanie chociaż 2 punkty xddd

    ~Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tytułach nie powinno dodawać się czego typu "C.D.N", bo to razi. Można po "kresce" dodać "DRUGA CZĘŚĆ JUŻ JEST".

      Usuń
    2. Aha to dziękuje za radę ;-)

      Usuń
    3. Aha to dziękuje za radę ;-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę mój film. xDDD
    TYTUŁ SERII: "Obca z Syrii"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, gówno? Moje filmy to gówno. Są o niczym, hah najlepsze było "Moja babcia jest krejzji", czy ja nie umiałam pisać "crazy"? Bo ja już sama nie wiem. Kiedyś napiszę historię moich filmów na MSP, pamiętam co ja tam robiłam. Nawet film na konkurs, rozumiecie? Miał chyba 37 wyświetleń, wooow. To największa "suma" wyświetleń z moich filmów. Zapraszam na moje bezsensowne filmy i na twoją serię, oglądałam - FAJNA. Pa, nie rozpisuję się nie wiem kiedy to Marcia dodała, bo nic nie wiem.

      ~Mala Tyna

      Usuń
    2. O kfa, jakby ja miał 37 to bym odszedł i się zdenerwował.

      Usuń
    3. O kfa, jakby ja miał 37 to bym odszedł i się zdenerwował.

      Usuń
    4. O kfa, jakby ja miał 37 to bym odszedł i się zdenerwował.

      Usuń
    5. Ja mam inne myślenie (chyba...) i uważam, że to dużo. Nie, no jestem dziwna. :)

      Usuń
  6. Mój dodasz w końcu ? :3 AlicaV1a Seria ,,nastolatka" zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super pościk :* lecę oglądać filmy ^^
    ~Martika ;3 *wiecej podpisów mua nie chce sie pisać xdd*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uchodźcy nadchodzą, uważajcie na siebie, żeby Was nie zgwałcili ;"(

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam długi komentarz, ale mnie wywaliło z neta, więc napiszę krótko. Ta seria jest beznadziejna i muszę ją usunąć :"). Kiedyś zrobię dobry film... KIEDYŚ! XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj na WF mi koleżanki powiedziały, że kiedy biegam to wyglądam jak SUPERMAN XDDD!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)