Menu

środa, 9 września 2015

Między nami, reżyserami. #1

Witam.
Jest godzina kurde dziewiętnasta. Piszę to udając, że odrabiam pracę domową z biologii. Jedno powiem: jeszcze nigdy tak nie klnęłam, jak teraz.
Lepiej, abym nie przelewała tych wulgaryzmów do posta, toteż od razu zajmę się głównym celem tej oto notki.
A więc już od ponad tygodnia obiecałam zrobić serię z ocenianiem Waszych filmów. Myślę, iż tytuł jej brzmi sympatycznie, prawda? Ok, w takim razie biorę się do oceniania!

Może najpierw zdjęcie przykładowego filmu?
No jasne, czemu by nie?


Dopsz. A więc w każdym poście z tej serii będę oceniała dwie ekranizacje. Dzisiaj wypowiem się na temat realizacji "Duch mojej siostry #1"użytkowniczki Danska oraz "1. Wyścig ze śmiercią" graczki Independent Girl.


"Duch mojej siostry #1".

Fabuła: pierwsza część opowiada o tym, jak zabito siostrę dziewczyny o imieniu Angie. Zapowiada się bardzo ciekawie. Zdecydowanie 10/10.
Dialogi: poprawnie ułożone, tylko mogłoby ich być troszkę więcej... 9/10.
Animacje: tutaj niestety się nie postarałaś. Rozumiem, nie każdy ma animację, która jest Ci potrzebna, jednakże muszę za to odjąć kilka punktów... 7/10.
Świetny film, oczywiście, iż dałam pięć gwiazdek. Razem Danska zdobyła 26/30 punktów. Wysoko. Zobaczmy teraz na drugi film...

"1. Wyścig ze śmiercią"

Fabuła: historia opowiada o dziewczynie, która lubi horrory. Przez przypadek wprowadza się taniego domu. Razem z przyjaciółmi odkrywa, iż za posiadłością stoi cmentarz... naprawdę, świetna fabuła, oby tak dalej! 10/10.
Dialogi: "Ale serio nie chcesz herbatki?..." - rozbawiłaś mnie tym do łez... cóż, dialogi są ok, lecz zdarzają się liczne powtórzenia, za co odejmę kilka punktów... 8/10.
Animacje: są jak najbardziej ok, ale nie mój gust. 9/10.
Wspaniały film, wręcz urzekł mnie swym charakterkiem... łączny wynik to 27/30.

A więc naszą dzisiejszą potyczkę wygrywa "1. Wyścig ze śmiercią"! Jednakże autorce drugiego filmu nie radzę się przejmować - obydwie macie talent do wymyślania bajecznych historii, mam nadzieję, że będziecie kontynuować swe ekranizacje.

To co? Ja lecę. Z powrotem widzimy się już niedługo!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy / Foxy.



10 komentarzy:

  1. Obejrze, ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było żadnego ,,czyż nie?" albo ,,nieprawdaż?" :'((

    OdpowiedzUsuń
  3. VIP za Free!!!!:
    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/
    Polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zgłosić swój film? :3
    Nick: Inviolability
    Tytuł: Żegnaj Córeczko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ocenę mojego filmu!
    Tak, wiem, są powtórzenia, ale do dziś pamiętam, jak męczyłam te głupie dialogi, kiedy trzeba usuwać cały dymek żeby poprawić jakiś błąd ;--;
    Ten pierwszy odcinek w sumie taki mało ciekawy, ale w drugim się wszystko rozkręca, więc jakby ktoś, coś... XD
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za ocenę! :)
    Independent Girl
    Cordelie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zgłosić swój film :3
    Nick : Rebecana
    Tytuł : 1. Nauczyciele - yhy
    Tylko proszę wiem, że robie złe filmy, ale jeśli będzie aż tak źle prosze zlituj się :""(

    ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  7. EDIT: nick: Rebecana
    Tytuł : 1. Nauczyciele ??- yhy
    Jak wejdziesz w profil co coś takiego będzie :3 lub drugi film : Rzecz Niepojęta #1 - C.D.N

    Jeśli będzie źle to się zlituj się :)

    ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)