Menu

piątek, 4 września 2015

Marcia rozkminia nowości na MSP, czyli o tym, co postanowili zareklamować moderatorzy...

Cześć! Z tej strony Marta. Staram się, serio się staram, pisać zgodnie z grafikiem, jednak mam trochę nauki... nie mam zbyt rozbudowanego planu, bowiem jestem w klasie ogólnej, ale nauki jest dość dużo. Pewnie mój rozkład jeszcze ulegnie zmianę, za co BARDZO Was przepraszam.
Ok, jest piątek, toteż czas na post o MSP na dany temat. Jaki temat wybrałam tym razem? Cóż, postanowiłam "rozkminić" nowości umieszczone w jednej z zakładek w naszej jakże wspaniałej różowej gierce. Obecnie mamy cztery strony aktualności.

*Marcia robi sobie przerwę, żeby zjeść nektarynkę*

Na stronie jednej z nich moderatorzy umieścili wizytówkę najnowszego konkursu, która moim zdaniem wygląda bardzo ładnie. Zresztą, sami zobaczcie:



Druga strona - reklama najnowszej "Gwiazdorskiej Wyprzedaży". Ekstra dni vip? Och, czyżby kupno vip'a stało się ostatnio niemodne? Hej, hej, MSP podupada... uuu...


Tutaj za to widzimy reklamę Wydarzenia Akademii MSP. Misja polega na wypełnieniu określonych zadań, dzięki czemu dostaniemy szkolnego Boonie. Całkiem ok, lecz zawsze dostaniemy tylko te zwierzaki... a gdyby tak jakiś ciuch albo starcoins bądź fame?


Ostatnia stronka z nowości. Jak widać, teraz możemy dzielić się swoimi ArtBookami i Lookami także na telefonie i tablecie. Dobrze, że wprowadzili taką opcję.


Ok, to by było na tyle. Wiem, iż post krótki... przepraszam... muszę się jeszcze trochę pouczyć... ech, trudno. Jutro postaram się napisać dwa posty. Zgłaszajcie się do serii "Między nami, reżyserami". Zgłoście konkretny film oraz napiszcie nazwę swojego konta. Z chęcią obejrzę, ocenię również, każdy film.
Widzimy się... jutro.
Pozdrawiam & miłego dnia.
~Smutna z powodu zaniedbania swych blogerskich obowiązków Marcia / Jeremy.


8 komentarzy:

  1. Zapraszam na mój film- oczywiście do serii ! ;) Tytuł : Nastolatka, możesz też przy okazji zobaczyć, nanowszy film ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mój login na MSP to Danska. (Bez .) Chcę aby mój najnowszy film "Duch mojej siostry' ukazał się w twojej serii.
    Bardzo i to BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za to jak mój film ukaże się w twojej serii.
    P.s. piszę z telefonu więc błędy mogą być
    ......
    ~Danska

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swój film :3
    Nick: Inviolability
    Nazwa serii: Żegnaj, Córeczko
    Przy okazji - zapraszam ^^

    ~ `Invio

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój login: Ciamciaramciaaa
    Seria filmów: E-maiI
    Troche słabe filmy, ale mam 9 lvl xD. Bardzo bym się ucieszyła z mojego filmu w twojej serii 😘.

    OdpowiedzUsuń
  5. Login: Independent Girl
    Filmy: Wyścig ze śmiercią
    Zgłaszałam się wcześniej, ale nie napisałam nazwy filmu >,<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :3
    Login : kopiko212
    Film : ,,Odrzucona (horror)''

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i przydatny post!

    Zgłaszam się do Twojej nowej serii!
    Nick: <3 Emma <3
    Film: W szponach dramatu 1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)