Menu

wtorek, 1 września 2015

Marcia i jej zaktualizowany grafik.

Hellou! Z tej strony, jak zresztą domyślacie się po tytule posta, Marcia.
Dostałam dziś plan lekcji (od dzisiaj jestem gimbusem!) i jestem gotowa, aby podać Wam mój nowy grafik:

Poniedziałek - nie ma posta.
Wtorek - notka z serii "Movie Star Tygodnia".
Środa - seria "Między nami, reżyserami". Będziecie do niej zgłaszać swe filmy, za to ja będę je oceniać.
Czwartek - wywiad oraz seria "The game in a game".
Piątek - post o MSP na dany temat.
Sobota - nie ma posta.
Niedziela - "For the Animal" - seria, w której będę przebierała się za dane zwierzę. Ale będzie śmiechu...

Okok, skoro grafik gotowy, to ja chyba mogę się żegnać. To taki krótki post organizacyjny. Niedługo pojawi się "Movie Star Tygodnia". Kiedy odpowiem na LBA? Jeszcze nie wiem, ale na pewno odpowiem.

Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


10 komentarzy:

  1. Mg być admi ? Chociaż na próbę (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Marcia nie jest założycielką bloga. Z resztą nabór już minął ;-; Dziwaczka, hyhy.

      Usuń
    2. A kiedy był ten nabór ? Proszę o odpowiedź ! :)

      Usuń
  2. Czy mogłabym się zgłosić do serii, w której oceniasz filmy? Na MSP nazywam się poniedzialek999, a zależałoby mi konkretnie na ocenie serii (boru, jakie idiotyczne powtórzenia) "Łzy". No i tak w ogóle świetny z taką... taką... uch, serią :3
    Aczkolwiek to słowo mogłoby mieć jakiś synonim, serio.

    ~Akiko, której i tak nikt nie kojarzy, bo napisała może raptem 5-6 komentarzy, z nowego konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że możesz się zgłosić. Z wielką chęcią ocenię Twoją serię.

      Usuń
    2. Kocham twój blog, Akiko!!! ♥Jest super

      Usuń
  3. Marciu, a kto Ci podsunął pomysł zwierzęcia? Ja! Mogłaś chociaż wspomnieć, niewdzięcznico )':
    Ale i tak Cię kocham po przyjacielsku, lel.
    Świetny post, nie mogę się doczekać wszystkich serii.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)