Menu

środa, 9 września 2015

Lookowe wyzwania! Namper du!

Haysas!

Zaraz, zaraz kto pisze? Jakieś nowe powitanie? Ludzie nowa redaktorka???
???
Nie, nie to ja Bobcia Jodzia / Smalec, jak wolicie. Wymyśliłam jakieś głupie powitanie, żeby nie witać się po staroświecku i nie #oryżinal. Hayas?
Postanowiłam zrobić Loogofe fysfańa. Płenty zbećalńe.


Wyzwanie #1.

Paulina Kozub - zrób look z rzeczy unikatopodobnych.
Wydaje się proste, jednak trzeba znaleźć te rzeczy...


Dobsz.. Udało mi się znaleźć jakieś rzeczy. Niestety włosy nie są unikatopodobne.
ZW idę na bładgi.
Sjatłam bładgi.
Myślę, że wyzwanie spełniłam. A wy, jak myślicie? Napiszcie w komentarzu.



___________________________________

Lucyna Ptak - Zrób najdroższy look jaki się da żeby wyglądał ładnie!
Najdroższy, ładny...



Hahahaha. 8750 sc? Nie jest ładny, on jest śliczny! I ta cena jak tanio!
Jest... SPOKO?




___________



Jesy MSP - zrób najtańszy look, nie musi być ładny,




Po co kupować look za 4000 sc, jeśli można kupić za 650 ^^. Po co się przepłacać!?
Zadanie wypełnione.




_____________
Dziękuję za wyzwanie. Pamiętajcie, żeby napisać!

Haysas!
~Smalec
PS: Pamiętajcie o logach!!!

12 komentarzy:

  1. Te włosy w najtańszym looku mnie rozwaliły Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś więcej >.< Ten drogi look nie jest ładny, mogłaś nawalić pełno akcesorii i jakoś to skomponować xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wszystkie nie podobają ale ćśśśśśśśśśś

    OdpowiedzUsuń
  4. No,no,no.. Myślałam,że najdroższy look zawsze jest brzydki,a tu POOF! FAK LOŻIK!
    Najładniejszy,najdroższy look jaki widziałam. B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, po co przepłacać? XD Fajny post *-* ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wyzwanie jest w poście! Podnieta! Ten fejm, ten słeg xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie : zrób look najbardziej podobny do jakiegoś zwierzęcia ( tylko nie z kompletów i realnego zwierzęcia ) jaki się da :* AlicaV1a Wpadnij na bloga mojego (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah... Ale tani look! :D Jak uwielbiam te buty misiowe. *-*
    Wyzwanie.

    Zrób look w kolorze miętowo-różowym. Cena nie może przekroczyć 2500 star coins. :)

    `Malinqa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)