Menu

poniedziałek, 28 września 2015

Logo na topie + Look's

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Jestem dziś taka podekscytowana! Dostałam dziś własny egzemplarz komiksu (na bazie mangi) pt. "Exitus Letalis".

Tak, tak... przyznaję się bez bicia, że czytam mangi i oglądam anime.
Skoro dziś mamy poniedziałek to muszę zrobić jakąś serię, ale jaką? Dałam Wam wybór w komentarzach, ale nikt nie napisał co mogłabym na samym początku rozpocząć.
Trudno.
Spodobała mi się seria Tyny w stylu lekcji, ale podchodziłoby to pod plagiat.
Tak, więc: Dziś ruszamy z serią “Logo na topie”.


♣ O co chodzi? ♣ 

Zabawa polega na tym, że uczestnicy robią sobie logo, a następnie przesyłają je do mnie. [Edit: czas do 8 października]
Komentarz uczestnika musi wyglądać następująco:

♣♣♣

[Opinia na temat posta]
Zgłaszam się do serii “Logo na topie”.
Mój e-mail: email@gmail.com
[Podpis] 

♣♣♣

Osoby, które nie wysłały logo zostają "jury" i wybierają trzy najlepsze prace. Komentarz jury musi wyglądać tak:

♣♣♣

[Opinia na temat posta]
Miejsce I otrzymuje: *osoba 1*
Miejsce II otrzymuje: *osoba 2*
Miejsce III otrzymuje: *osoba 3*
[Podpis] 

♣ Nagrody ♣ 

Osobiście, sądzę, iż powinnam dać Wam prawo wyboru jednego zwycięzcy, ale stwierdziłam, że trójka to odpowiednia liczba, patrząc na ilość czytelników.

I miejsce: Unikat- gwiazdki na rękę, serduszka na nogę lub syrena (?) 10 sek/filmów, 10 love it na artbook'ach i look's.

Jeden z unikatów do wygrania- będą losowane. (Nie rozdaję za pierwsze miejsce całości!)


II miejsce: 5 seków/filmów, 5 love it na artbook'ach i look's, graf.

III miejsce: 2 seki/filmy, 2 love it na artbook'ach i look's.
Już wyjaśniam skąd mam unikaty. Założyłam się z koleżanką z klasy i wygrałam losowe ubrania z jej konta. Cóż... przyznam, iż nagrody za pozostałe miejsca nie są jakieś atrakcyjne, ale mówi się trudno.

♣ Look ♣ 

Teraz przechodzimy to drugiej części posta, a mianowicie pokażę Wam teraz look's, które stworzyłam na koncie koleżanki. Od razu uprzedzam, że to co zobaczycie może zniszczyć Wasze komputery, ponieważ nie specjalizuje się w tworzeniu look'ów. Przyjmę każdą konstruktywną krytykę na swoją klatę. Możecie mi doradzić co mogę poprawić, a co jest dobre. 
Zaczynamy!


Tak oto prezentuje się look, który powstał z myślą dla osób lubiących pastelowe kolory!
Jak widać na obrazku ubiór składa się z pięciu elementów za 1900 sc. (Tanio.) Uroku w tym ubiorze dodaje kapelusik, który wygląda bardzo niewinnie- łącząc go z tymi dwiema kitkami zyskamy bardzo słodki look. Następnie widzimy białą bluzkę z niebieskimi cukiereczkami. Patrząc niżej mamy legginsy w kratkę, które wyglądają nieziemsko w tym kolorze!
Buty zaś to białe i dziewczęce rzymianki.

Skład:

Ugh! Kolor włosów się nie zmienił.
Paleta kolorów:


Kolejny look:

O! Tutaj już twarz po zakupie piegów! :)

Tutaj jeżeli chodzi o cenę mamy o 200 sc taniej, ale jednak musimy mieć 5 diamonds.
Patrząc na całość Nasz strój wygląda bardzo elegancko i schludnie!
Jak widać tutaj mamy piękne spięte włosy w kolorze delikatnego brązu. Na uszach Naszej MS widnieją migocące perłowe kolczyki. Naszą szyję oplata cudny perłowy naszyjnik z broszką w kształcie kwiatka, który idealnie wpasowuje się w całą kompozycję. Następnie widzimy bardzo elegancką sukienkę z wycięciami na bokach w kolorze kakao.
Uważam, że całość wygląda bardzo uroczo i poważnie. Chętnie zakupię ten look- o ile u
kupię status vip.

Skład:






Paleta kolorów:






Z tej części to by było na tyle.
Mam nadzieję, że Wam się spodobało i docenicie moją pracę.


♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com

♣ Pożegnanie ♣

Niestety, ale muszę już powoli kończyć tego posta.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się w środę z następnym postem! Życzę Wam miłego dnia kochani. ♥

Baiyo!


♣Patka♣


Ktoś chce zrobić mi logo? ;)

17 komentarzy:

  1. Pierwsza! A teraz idę czytać posta cd
    /Cevelle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj, a dlaczego w look'u masz inną twarz niż w logu? e.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale w poście jest napisane, że został stworzony na koncie koleżanki.


      ♣Patka♣

      Usuń
  3. Ech... Już zazdroszczę ludziom którzy wygrają któryś z tych uni c:

    ( czyt. Syrenki i gwiazdek na rękę ) xd

    I ładne looki ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się! Każdy ma szansę wygrać :)

      `P

      Usuń
    2. Ja mam gwiazdki no i ogólnie te unikaty...
      Ale może się zgłoszę xd lubię robić loga.

      Usuń
    3. A ja miałem pełno gwiazdek i pooddawałem za inne unikaty.

      Usuń
  4. Gwiazdkiii *-*
    W sumie to jeszcze nigdy nie robiłam lóg, ale może spróbuję... xD Dlaczego muszą być losowane? Może niechcący wygram serca, które już mam, poza tym nie są tak rzadkie... A do kiedy czas? Robisz świetnw looki! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^
      Co do losowania to jeszcze pomyślę, jeżeli ktoś dostanie 1 miejsce, a bd chciał np. gwiazdki to mu je dam ;*
      Do kiedy? Ah, fakt nie dopisałam! Jestem taka zacofana...
      Czas jest do 8 października :)
      Idę poprawić posta.

      `P

      Usuń
  5. Łoł. Śliczne look'i. *U*
    Kocham te kiteczki z pierwszego look'u! ^^
    XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne looki, szczególnie ten pierwszy.
    Zgłaszam się do serii “Logo na topie”.
    Mój gmail: czekoladowa.tfmsp@op.pl
    ~Martyna

    Przepraszam, a gdzie wysyłamy to logo?
    Podasz gmail/email?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic mówić, ale e-mail podałam na dole w podpunkcie: ♣Kontakt♣.
      Cóż przepraszam, że nie podałam od razu na początku ;*
      Trzymaj e-mail- creamelle@onet.pl

      #dziękujęzaudziałwserii


      `P

      Usuń
  7. Przepraszam, gmail to: czekoladowa.tfmsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)