Menu

niedziela, 6 września 2015

KONKURS NA LOGO!

WITAJCIE ZNOWU!

Chciałabym zrobić konkurs na logo dla mnie.


Nagrody:


1 miejsce - 2 prezenty z listy życzeń, 2 grafy, 2 filmy, 2 love it na artbooki, 2 love it na looki.


2 miejsce - 2 ciuchy z szafy ( ładne ), 3 grafy, 3 filmy, 3 love it na artbooki, 3 love it na looki.


3 miejsce - 1 ciuch z szafy ( ładny ), 4 grafy, 4 filmy, 4 love it na artbooki, 4 love it na looki.

WYRÓŻNIENIE - 10 filmów, 10 love it na artbooki, 10 love it na looki.
Gdzie wysłać loga?

Loga wysyłajcie na e-mail - bobciajodziamsp@gmail.com


A styl?

Poproszę o logo normalne, cenię również loga szkolne. Miło widziane loga o jasnych kolorach.


Do kiedy wysyłamy prace?

Prace odbieram do 13 września. Wieczorkiem, za tydzień będą wyniki.


Jakieś jeszcze informacje? Piszcie w komentarzu!

Powodzenia!
~Smalec!

32 komentarze:

  1. Znowu 5 minut po opublikowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego za trzecie miejsce i wyróżnienie nagrody są wyższe niż za piewsze miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo.. Nie którzy wolą prezenty z listy..

      Usuń
  3. Em, zgłaszam się? Zaproszę Cię zaraz, ale z innego konta.

    ~S

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział, dawno nie robiłam nic takiego.
    Przyjmujesz zapro do znay? xd

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak się nazywasz na msp? (Sorry, że pytam i jestem nieogarnięta.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Mam cię w znajomych :d
    ~ Marta | kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaprosiłam Cię jako "Lanche konto zapasowe", bo na moim oficjalnym czyli Lanche mam bana na dzień oraz 2 godziny i jak bym zajęła jakieś miejsce, to nagrody wyślij na te oficjalne.
    Biorę udział w tym konkursie na logo.
    /Olchex
    ~Lanczi

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kiedy to?
    Zrobię. Zaprosze z konta Careylie
    :3

    OdpowiedzUsuń
  9. To ma być nowe logo dla Ciebie, czy mogę wysłać to co dla Ciebie zrobiłam? Odpisz szybko proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę dwa! No chyba, że to drugie będzie lepsze, ale szczerze w to wątpię. Dobra zgłaszam się, lel.

      Usuń
  10. Ja się zgłaszam ^-^
    ~ Wicky
    ~ safira987

    OdpowiedzUsuń
  11. Biere udział. XDD

    ~Haruhi Suzumiyi, Mangozjeb, Otaku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Smalec robi konkurs? Mhm... xDDD LOGO ZE SMALCEM *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział c:. Wyśle Ci 2 loga.
    `Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  14. Nadal czekam na zaakceptowanie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział ;* AlicaV1a ... Zapraszam na bloga ! http://mspoczamitrzechdziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)