Menu

niedziela, 20 września 2015

Konkurs na logo - WYNIKI!























Haysas!

Humor mi wrócił. Dziękuję za te wszystkie miłe komentarz, ale Anonimom też dziękuję. Widzę, że Nat zrobiła nabór na redaktora - WSZYSTKIM życzę powodzenia.

A oto loga, które mi przysłaliście:

1. ! ! ! Asuine ! ! !
Wyświetlanie logodlabobcijodzi.PNG

Hmm, logo robione jako artbook. One jest takie... pff. Byle jakie te logo. Przetłumaczę:
- Szkolne dni z jodyną bobcią. Nie jestem jodyną szpitalną, sorki.



2. Haruhi Suzumiyi

Wyświetlanie pizap.com14416390047741.jpg

Logo jest śmieszne - czyli fajne. Bardzo mi się spodobał napisy. Jedyne co mi się w nim nie podoba to ciemność. Jest troszeczkę ciemno, ale nadaje takiego strachu. XDDD.

3. hitka15
Wyświetlanie PhotoGrid_1441642061253.jpg

Hmm. Logo robione na telefonie. Jest bardzo dużo chaosu. Nie wiem co napisać...


4. Alica1a
Wyświetlanie pizap.com14417230946201.jpg


Zabiję Was wszystkich. Mam nick BOBCIA JODZIA, OK? Ale jest fajnie. Szkoda, że Babcia. No nic. 

5. Lukcia321

Wyświetlanie u.jpg
Jest fajne, szkolne logo. Jednak zmieniłabym czcionkę. Ale jest SPOKO.
6. Lanche



Wyświetlanie logodlababci.png

Widzę fajne logo. Jest jasno, jak chciałam. 


7. kornelia123lol



Wyświetlanie logobobciajodzia.jpg


Naprawdę fajne logo. Jest tak słodko...


8. Danska
Wyświetlanie off.png

I to jest ostatnie logo. Tu jest a'la Barbie. Zbyt kolorowo, przez co tworzy się bałagan. Jednak jest... NAWET OK.


No dobsz, a teraz Was pownerwiam.

Wyświetlanie ink3.jpg
ŻARTOWAŁAM! JESZCZE JEST LOGO!
To logo jest autorstwa Caramellii. 
Jest fajne, nie powiem. Jednak troszkę słabo widać napisy. 

10. Independent girl 


Wyświetlanie LOGO.jpg

Hmm, n i e w i e m. J e s t  f a j n e .


11. Mała pisareczka?
Wyświetlanie Bez tytułgodlasmalczyga.png

HAHHAHAHHAHHAHAHHHAHHAHAHAHHHAHHAAHHAHH! No nie mogę! JEST SUPER! Szkoda, że Gwarancj A, anie gwarancja. 



To wszystkie loga, bardzo dziękuję, że ich trochę było.
A teraz Was powkurzam. Jednak chwilkę się zastanowię.

...
Idę po notatnik i sporządzam coś w rodzaju klasyfikacji.














































































































































































































WYRÓŻNIENIE zdobywa... ALICA1A!
Wyświetlanie pizap.com14417230946201.jpg


10 filmów, 10 love it na artbooki, 10 love it na looki.

























































































































... 3 miejsce zdobywa...

























































































































































































































CARAMIELLA!
Wyświetlanie ink3.jpg


3 miejsce - 1 ciuch z szafy ( ładny ), 4 grafy, 4 filmy, 4 love it na artbooki, 4 love it na looki.






















































































2 miejsce należy do...




















































































































































































































...





















































































































































HARUHI!
Wyświetlanie pizap.com14416390047741.jpg

2 miejsce - 2 ciuchy z szafy ( ładne ), 3 grafy, 3 filmy, 3 love it na artbooki, 3 love it na looki.






1 miejjsce! UWAGA, UWAGA!









































































































































































































































































































































































































































































































































..









































































































































































































































































































































































































































































LANCHE! GRATULACJJE!


Wyświetlanie logodlababci.png


1 miejsce - 2 prezenty z listy życzeń, 2 grafy, 2 filmy, 2 love it na artbooki, 2 love it na looki.


Aha i będę wykreślać to co już dałam.




Dziękuję za uwagę.
~Smalec

Wyświetlanie logodlababci.png

24 komentarze:

  1. 10 minut po opublikowaniu xD
    Nie widać zdjęć :c
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku <3 Dziękuję za 1 miejsce <3 Tak przewijam, żeby zobaczyć kto zajmie 1 m., mówię wtedy sobie "Nie zajmę żadnego miejsca jak zwykle", a tutaj takie "LANCHE! GRATULACJE!", WOW. XD Niestety nie wyświetlają mi się te loga. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu edytowałabym posta kasując te loga, a później ponownie je wstawiając, to może zadziała, bo dla osób powyżej chyba też nie wyświetlają się te loga. :> No chyba, że to tylko ja mam coś z kompem to nie.

      Usuń
  3. Dziękuje za wyróżnienie :* Ale jesteśmy równi- Mój nick pisze się AlicaV1a zapomniałaś o V, ale ja przepraszam za tą ,,babcię " źle przeczytałam i też nie widać zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzienkować!
    Moje logo ma 3 miejsce! Dzienkować! x2
    :* Super. Tylko fajnie, jak naprawisz, żeby się wyświetlało. :*
    Pierwszy raz biorę udział i od razu podium :P

    OdpowiedzUsuń
  5. pytanko czy tylko ja mam taki głupi komp i nic nie widze ;/
    ~Jęcząca Marta ;3
    ~Martika ;3
    ~Phone Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz głupiego kompa, wszyscy nic nie widzą. :/ W sensie lóg.

      Usuń
  6. Nie widzę lóg... Szmalcu, dżemie ze świnki wielebny zrób z tym coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie podałam dla Jodzi pomysł jak może to naprawić, ale nie reaguje :<

      Usuń
  7. Powiedzmy, że smalec już o tym wie ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)