Menu

środa, 16 września 2015

Jesienne outfity + MovieStarPlanet Tag + 10 nieznanych faktów o mnie

Cave Inimicum!
Dzisiaj mam zamiar zaprezentować Wam moje dwa jesienne looki, odpowiedzieć na nominację do MSP tag, oraz napisać dziesięć nieznanych (niestety je poznacie) faktów o mojej osobie. 
Zaczniemy od tagu, więc kto mnie nominował?
- Doma STĄD
- Karolina STĄD
- Lady Lexy STĄD
- Nonarata STĄD
(Jeśli ktoś jeszcze mnie nominował, a nie wymieniłam go tu to przepraszam - nie czytam wszystkich blogów o MSP)

Na czym polega zabawa?
Osoba, która została nominowana odpowiada na osiem pytań, na które ja przed chwilą odpowiedziałam. Następnie nominuje osiem osób (nie jedna, nie dwie, nie dziesięć - osiem). Dalsze osoby odpowiadają na te same pytania, oraz znów nominują
(skopiowane z posta Tyny --> KLIK<--)

Dobrze więc nie pozostaje mi nic innego jak odpowiedzieć na pytania:

1. Od kiedy grasz na MovieStarPlanet?
Swoje pierwsze konto założyłam na początku maja 2013 roku było to może 2 tygodnie po moich urodzinach (26 kwiecień), nie było to konto Jesy <3

2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?
Do założenia konta zachęciła mnie moja kuzynka, to ona pokazała mi tą grę. MovieStarPlanet spodobało mi się od razu, jednak przez pierwsze miesiące strasznie męczyłam się z zarabianiem SC. Pamiętam jak kiedyś udało mi się zebrać około 2000sc na mój "wymarzony zestaw ubrań" ;") 
To były piękne czasy...

3. Jaki masz cel?
Chciałabym zdobyć 30 level oraz mieć serię filmów w TOP. Nie często robię długie filmy, ale jeśli już to się do tego przykładam niestety, mają po około 100 wyświetleń - do czołówki im daleko. 

4. Gdyby nie ten nick, to jaki?
Szczerze mówiąc moja nazwa teraz nie podoba mi się ani trochę. Chętnie zmieniłabym ją na "TheQueen" (zajęta), ale z tą obecną wiąże się tyle wspomnień...

5. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?
                                       Ten oto blog oraz osoby, które poznałam w grze.


6. Za co dziękujesz tej grze?
Myślę, że dzięki niej poznałam wiele wspaniałych osób m.in. Adama ([Kuba 123]), Patryka ([] Alex [] Alekay []), Adriana (>>BlackDemon<<) oraz Kasię (Kasia24.02.2002) Pozdrawiam Was moje tosty ;*

7. Kiedy zakończy się Twój czas?
Sądzę, że będzie to mniej więcej za rok biorąc pod uwagę jak często wchodzę teraz na MSP.

8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?
Raczej nie, jedyne czego bym żałowała to pieniędzy przeznaczonych na członkostwo vip.

To były już wszystkie pytania, dostałam cztery nominacje więc muszę nominować 32 osoby WTF? Nie sądzę, że uda mi się znaleźć tyle osób...
*no dobrze... Zaczyna szukać*
NOMINUJĘ:
- Oliwię KLIK
- Jaija001 KLIK
- Muff KLIK
- Sorę KLIK
- Marcię KLIK lub KLIK
- Smalca KLIK
- Lolme KLIK
- Florkę KLIK
- Lyekimi KLIK
- Kathey KLIK
- Karolinę KLIK
- Monję KLIK
- Yousain KLIK
- Martę KLIK
- Carigo KLIK
- Wiki KLIK
- Lukcię KLIK
- Marysię KLIK
- Milcię KLIK
- Julę KLIK
- Anielę KLIK
- Tori KLIK
- Emi Caffe KLIK
- Emi KLIK
- Isabell KLIK
- jj 85 KLIK
- Kellow KLIK
- Cordelliee KLIK
- Lizi Grove KLIK
- Żelpi KLIK
- Gabi KLIK
*wow udało się...*
Jeśli pomyliłam czyjeś imię/nazwę to przepraszam, dopiero co "dowiedziałam się" o niektórych osobach.
(No właśnie zapomniałabym Wam powiedzieć, wyżej widzicie nową "oddziałkę", którą zrobiłam specjalnie do postów)
Dobrze, więc pora na looki!
Oto pierwszy z nich:

Stylizacja nosi nazwę "~ Autumn Prom Queen ~" co w przetłumaczeniu na nasz ojczysty język oznacza "Królowa jesiennego balu". Do stworzenia zestawu zainspirował mnie coroczny festiwal październikowy odbywający się w Niemczech - Oktoberfest. Co prawda mamy dopiero Wrzesień, ale ja "już czuję" ten klimat jesieni. Podczas całego wydarzenia wypijane jest około pięć milionów piwa. Wracając do stylizacji, wybrałam jesienne kolory takie jak bordowy, brudna żółć. Wszystko zaczęłam od wybrania sukienki z aktualnego motywu, następnie dodałam włosy. Bardzo chciałam użyć korony, gdyż z nią kojarzy mi się mój nowy podpis "//TheQueen". Zwieńczeniem całego stroju były buty wybrane przeze mnie z tego względu iż sama posiadam takie w realu (oczywiście w innym kolorze).
Nie obyło się również bez masy dodatków:
- Tatuaże: serca, jing jang na nogę | tatuaże na ręce (które przyciemniły koronkowe rękawy) | motylki na nodze (pod pod dolną częścią sukienki są spodenki z tym właśnie tatuażem)
-  Piegi, rzęsy 
- Naszyjnik w kształcie krzyża
- Zegarek 
- Piercing 
Całość możecie nabyć na moim profilu pod warunkiem, że uprzednio napiszecie komentarz pod postem iż chcecie to zrobić. Prosiłabym to nie koncert życzeń Aga! również, abyście po zakupieniu nie robili u siebie looka z owym zestawem.

Zestaw nosi nazwę "~ Autumn leaves ~" czyli "Jesienne liście". Do jej stworzenia zainspirowała mnie po prostu jesienna, deszczowa pogoda. W sobotę (bowiem był to dzień, w którym powstała stylizacja) strasznie u mnie padało i pogoda była "brzydka". Nie licząc tego miałam kaszel i bolało mnie gardło, więc chodziłam ubrana w sweter. I tak oto Aga nie zaczyna się zdania od "i"! wybrałam pierwszą część kompletu. Potem pomyślałam o spodniach, wybrałam taki fason, gdyż mamy tylko jedną parę spodni z dziurami w różnych kolorach. Następnie przypomniałam sobie o tych butach pasujących grafiką do 2009 roku, które opisywałam przed ostatnim poście. Na koniec musiałam wybrać włosy - z tym zawsze mam nie lada problem. Jednak myślę, że udało mi się dopasować je do całości. Zwieńczeniem całości jest kapelusz, to jeden z moich ulubionych dodatków oraz szalik dzięki, któremu całość jeszcze bardziej przypomina jesienną. Cała stylizacja jest w kolorach: szary, bordowy oraz brudna żółć. Tak jak wyżej nie obyło się bez masy drobniejszych dodatków jednak nie będę już ich wymieniać.
Również i tą stylizację możecie nabyć na moim profilu jednak znów proszę o napisanie komentarza oraz nie robienie u siebie looka z tym właśnie zestawem.
Pozostała nam już tylko ostatnia część posta czyli - 10 nieznanych faktów o mnie!
No to co lecimy?
1. Uwielbiam chłodne, jesienne, deszczowe dni.
2. Moją ulubioną porą roku jest zima (ze względu na święta), ale zaraz na drugim miejscu właśnie jesień.
3. Kiedyś miałam aparat na zęby, dzięki temu teraz są "jak pod linijkę".
4. Jestem "wegetarianką", ale szynkę na pizzy potrafię zjeść #FUCKLogic
5. Czasem potrafię szukać telefonu po całym domu mimo, że mam go w kieszeni ;")
6. Strasznie dużo czasu spędzam w łazience biorąc kąpiel, z tego oto powodu wszyscy domownicy są na mnie źli xDDD
7. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest historia.
8. W przyszłości chciałabym założyć sklep internetowy sprzedający koszulki z nadrukami.
9. Uwielbiam tworzyć loga/kolaże dla innych, ale "chęć" mija mi gdy zamówień jest dużo.
10. Zazwyczaj rano przed wyjściem do szkoły idę poprzeglądać się w lustrze by upewnić się, że "dobrze wyglądam" ;P
 Dobrze to już wszystko, wstawiam wam jeszcze klika nut na miłe zakończenie dnia.




                                          

Miłego wieczorku, kochani!
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | //TheQueen

Acha zapomniałabym! Łapcie też moje nowe logo. Co o nim sądzicie?

46 komentarzy:

  1. Jakie cudne logo *-*. Heh, ja kiedyś szukałam trzy godziny telefonu, a miałam go w ręce ;'). Fajny post c:.
    Pierwsza? zd
    `Sara00051

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*
      Ja też kiedyś szukałam telefonu majac go w ręce xDDD

      Usuń
  2. Jeju, ja nominiowana *może czwarty raz, ale csi...* Drugi look najlepszy, drugi również piękny *-*
    Co do piosenek *tak, odnoszę się do piosenek, a nie posta.* to w dtugiej i czwaretj się zakochałam. Nie znałam ich, ale są gud soł macz. Ogólnie super napisany post.

    Pzdr.
    -jaija001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje xx
      W moim logo jest fragment refrenu z pierwszej piosenki c;

      Usuń
  3. Heh. Ja też mam 26 kwietnia urodziny xdd. A dokładnoej o 11.10 xdd
    ~Danska
    Z tableta i dlatego anonim xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja 26 o 11 w nocy (23 jkbc.)
      Przypadek? Nie sadzę xDDD

      Usuń
  4. Świetny, długi post Jess! :) A co do looków - prześliczne!

    /Mala Tyna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *^-^*
      Zaczęłam go pisać we Wtorek, ale przez nauke, szkołe itepe pojawił się dopiero dziś

      Usuń
  5. Hah,z tym telefonem to ja też tak mam.
    Miałam iść do koleżanki i myślę sobie "Ach,jeszcze zabiorę telefon.." Szukam na biurku,szukam pod,szukam w całym domu.. I co? Sprawdzam w kieszeni. Ewuala! Jest! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że chcesz się zgłosić u Kellow? O.e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam, ale też nie potwierdzam.
      Na przyszłość: zaloguj sie na konto google, proszę.

      Usuń
  7. Nikt mnie nie nominuje xD Skutki uboczne przerw w blogowaniu. Jejku, cudowny post. Ogólnie spodobała mi się ta przedziałka i sesja.
    'Cind
    •Zoe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nominowałabym cię wiedząc na jakim blogu piszesz xd
      Dziękuje ^^

      Usuń
    2. Na blogu Tyny, na którym pisałaś. Nieważne zrestą. Powili wszyscy zapominają, że w ogóle piazę na blogach. Niedługo uznają mnie za nową :') xd

      Usuń
  8. Jezu, pierwszy raz jestem nominowana do czegokolwiek *o* Dziękuję, postaram się jutro odpowiedzieć na pytania c;
    Pozdrawiam!
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A, i post Your MSP z tobą już jest na blogu <;

      Usuń
  9. Looki piękne ♡ A sesja wyszła biście *-* Heh, ja mam urodziny 25 kwietnia :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Po faktach stwierdzam, iz jestes strasznie do mnie podobna xD
    Super looki. C:

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te stylizacje! ♥ Też bardzo lubię historię, a szczególnie tematy o Zimnej Wojnie i XIX wieku. :) A i dzięki za nominację! :D ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*
      Ja bardziej gustuje w prechistorii lubie też tematy związane z "godziną W"

      Usuń
    2. Godzina W to była 17, tak? Pamiętam? xDDD Tematy o starożytnej Grecji i Rzymie najlepsze, no i oczywiście ten Egipt cudny.

      Usuń
    3. Godzina W to była 17, tak? Pamiętam? xDDD Tematy o starożytnej Grecji i Rzymie najlepsze, no i oczywiście ten Egipt cudny.

      Usuń
  12. Cudowne looki *u* Post tez c: I nowe logo tez *u*
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesy! Dostałaś ode mnie nominację do MSP TAG! http://cukierkowa-planeta.blogspot.com/2015/09/msp-tag-nowy-grafik-i-anulacja-serii.html

    OdpowiedzUsuń
  14. 1, 2, 3, 6 i 10 tak samo xDDD
    Cudne looki. Wspaniały post i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień kilka faktów na takie nasze wspólne to będziemy identyczni xDDD

      Usuń
    2. Ale ja chce być oryginalna ;'(
      Fszyscy mnje nasladujom... Momo pomusz...

      Usuń
    3. Ia cje nje nasladujem ;"( Łeee... Mamo, zrup mji koladzjem i mama zropiła ;-; I mama frzyzdko ropi bo to mama.

      Usuń
    4. A moia mama mufi mi szebym fyłonczyła telefon ;"(

      Usuń
    5. Dobra ide już bo #czeba spać szeby rano fstadź (hyh pomijamy fakt, że i tak codziennie wstaje o 5-6 rano)

      Usuń
    6. Tak wcześnie? O bosh. O bosh. O bosh. Ja tak o 9-12, zależy, o bosh. A do szkoly to szybciej, bo trzeba tyle rzeczy zrobić...

      Usuń
  15. Jaki masz Nick na MSP? ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)