Menu

piątek, 11 września 2015

Informacje + Nowości na MSP

Cave Inimicum!
Witam was w kolejnym poście ode mnie. Dzisiaj chcę omówić kilka ważnych dla mnie spraw oraz pokazać wam co nowego modzi dodali to naszej różowej gierki.
Najpierw NOWOŚCI! (chyba jestem jedną z pierwszych osób które zauważyły pewną zmianę, więc chcę być pierwszą osobą opisującą je xd)
Dobrze o co mianowicie chodzi? O nowe tapety i podłogi do pokoi!
Oto i one:
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Pokój dzienny
Widzimy nową tapetę na ścianę, nosi ona tytuł "2015 Sandy Diamonds". Wydaje się bardzo przestronna i realistyczna, jest miła dla oka.
Tutaj zaś mamy tapetę o nazwie "2015 Orenge Bricks". Mi osobiście podoba się mniej niż poprzednia, ale z pewnością też znajdzie jakieś ciekawe zastosowanie.
Na tym scr. mamy taką samą tapetę jak na obrazku pierwszym tylko w innych kolorach. Jej nazwa to "2015 Green Diamonds". Również jak poprzednie wygląda bardzo realistycznie. Bardzo mi się podoba, być może zrobię małe przemeblowanie by jej użyć.
 Ten sam scr #YOLO  Na tym zdjęciu chciałam wam pokazać nową podłogę. Nosi ona nazwę "2015 Oak Wood". Moim zdaniem prezentuje się świetnie! A wy co sądzicie?
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Ogród
Na początku myślałam, że dodali tylko nowe tapety i podłogi do pokoju dziennego jednak okazało się iż jest jeszcze coś do ogrodu i innych pomieszczeń. Tak oto prezentuje się nowe tło o nazwie "2015 Forest". Co o nim sądzicie? Ja uważam, że z pewnością przydało by się do filmów, jednak służy tylko jako tło do pokoju.
 Tutaj mamy kolejne tło powtarzam się dzisiaj prawda? do ogrodu, jego nazwa to "2015 Wood Fence". Jak do tych czas to uważam, że to jest najgorsze z wszystkich nowych.
 Znów ten sam scr.? Jak pewnie zauważyliście jest nowa podłoga jeśli można to tak nazwać. Jej nazwa to "2015 Green Garden". Wygląda ładnie, ale myślę, że nic poza tym.
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Kuchnia
 Kolejne pomieszczenie do którego dodano nowe tapety i podłogi to kuchnia. "2015 Gray Pattern" to świetna opcja do wykorzystania! Ów tapeta prezentuje się świetnie. Jest bardzo realistyczna jak poprzednie. 
 Na obrazku przedstawiona jest tapeta "2015 Pink Pattern". To druga wersja kolorystyczna powyżej zaprezentowanej. Uważam iż wydanie biało-szare wygląda lepiej niż to, a wy co sądzicie?
 Tutaj ukazuje nam się nowa podłoga o nazwie "2015 Classic Checkers". Są to (tutaj) szaro-białe płytki ułożone na wzór szachownicy.
Na powyższym zdjęciu widzimy kolejną nową podłogę. Jest to druga wersja kolorystyczna tej zaprezentowanej wyżej. Nazwa to "2015 Sandy Checkers". Myślę, że ta odsłona jest milsza dla oka i z pewnością użyłabym jej.
 ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Pokój imprez
 "2015 Neon Stripes" to nowe tło do pokoju imprez. Jest to kolorowa ściana przechodząca przez kolor morski, niebieski, fioletowy aż po różowy ze wzorem "zebry". Całość wygląda naprawdę ciekawie.
 Kolejnym tłem jest "2015 Leopard Skin". Tapeta wygląda bardzo realistycznie. Jak się wam podoba?
Znów takie samo zdjęcie? Tutaj chciałam pokazać wam nową podłogę o nazwie "2015 Classic Stripes". Wcześniej już mieliśmy bardzo podobną, jednak ta jest zdecydowanie lepsza, bardziej realistyczna.

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Pora na drugą część posta czyli informacje, które koniecznie chcę wam przekazać.
  •  Najpierw coś o moim odejściu. Więc tak dzisiaj mamy 11 września nieubłagalnie zbliża się koniec miesiąca. Nadal rozważam nad tym czy odejść z bloga czy nie. Zamiast sama "męczyć" się z tą decyzją postanowiłam zapytać was czytelników o zdanie. W końcu to od was zależy czy chcecie czytać moje posty dalej czy nie. 
  •  Kolejna sprawa to komentarze. Pod moim ostatnim postem pojawiło się zaledwie sześć opinii na temat ów notki. Jak wiecie (lub nie) gdy tworzymy coś dla innych zależy nam na ich opinii. Chcemy wiedzieć czy robimy coś dobrze czy źle, czy nasz wytwór podoba się innym, czy jest użyteczny. Nie mając takiej opinii tracimy wiarę w to co robimy i uważamy, że cała praca jest zła. Naprawdę chciałabym, abyście poświęcili chwilę (przecież to nie zajmie wam nawet 5 minut!) na napisanie pod postem komentarza. Wiem, że ostatnio na blogach jest taka moda iż pod koniec posta pisze się "KOMENTARZ = WIELKA MOTYWACJA" nie powiem, że nie bo mnie to z czasem zaczęło trochę denerwować jednak jest w tym jakiś sens. Komentarze to dla mnie dowód, że nadal chcecie mnie na tym blogu.
  •  Ostatnią sprawą jest to, że chciałam coś ogłosić: Jeśli zostałam nominowana do czegoś (np. LBA) w twoim poście w czasie bliższym i tym bardziej odległym, a nie napisałam o tym posta (w przypadku LBA będą to odpowiedzi na pytania) poinformuj mnie o tym w komentarzu pod tym postem! Ogłoszenie odnosi się do innych redaktorek bądź redaktorów z różnych blogów.

                                         ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
To chyba już wszystko co chciałam wam przekazać.
Pozdrawiam
~  Aga
Jes<| Jess | Marsowa ♥

Dzisiaj bez żadnego loga, za to z ankietą/sondą. Prosiłabym o zagłosowanie - to dla mnie BARDZO WAŻNE!


Ankietę dostarczyły profilki.pl

60 komentarzy:

  1. Super post, nie zauważyłam tego. Jeśli chodzi o zostanie - cztery razy tak! Masz zostać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, nie zauważyłam tego. Jeśli chodzi o zostanie - cztery razy tak! Masz zostać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Heh, a nie czasem 3 razy tak? ;v (no bo w mam talent itd tak było...)

      Usuń
    2. W Must be the Music jest po 4. Miałam to juz wcześniej napisać xDD

      Ludzie, piszemy komy dla Jesy, piszemy komy!~Ale po jednym, nie po sto!

      Usuń
  3. Świetny post jak zawsze <3 Ciekawie wymyśliłaś. Ty to masz głowę x'd
    Musisz zostać! ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c';
      Wpadłam na to przypadkiem robiąc nowe konto (btw. Nick: //TheQueen )

      Usuń
  4. Po drugie, twoje odejście zależy również od tego, co TY o tym sądzisz... po prostu znudziło Ci się już msp czy jak? Czy nie masz chęci i czasu na komputer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujmę to tak - gram już dość długo, jednak teraz gdy wchodzę 4/5 razy w tygodniu na 10-20 minut czuje, że mogłabym grać jeszcze długo. To samo z postami, jeśli piszę 2 razy w tygodniu - mam chęć to robić (nie jak kiedyś pisząc posty codziennie). Czas zazwyczaj znajduje w wieczornych godzinach, jednak nie jest go tyle by napisać dobrą notkę.
      Podsumowując mam warunki, chęć i czas (zazwyczaj w weekendy) na pisanie 1/2 postów na tydzień. Tylko nie wiem czy ktokolwiek w ogóle czyta moje wypociny ;")

      (Pisze z tela, sr za braki spc. itp. jeśli są)

      Usuń
    2. Wszyscy czytają, jak nie jestes pewna to popatrz na wyświetlenia na Bloggerze. Kiedyś miałaś ich na pewno dużo, nie wiem jak jest teraz...

      Usuń
    3. Wszyscy czytają, jak nie jestes pewna to popatrz na wyświetlenia na Bloggerze. Kiedyś miałaś ich na pewno dużo, nie wiem jak jest teraz...

      Usuń
    4. Dlaczego mi się publikuja po 2 komentarze? Nigdy tak nie było...

      Usuń
  5. Zostań *^-^* Piszesz najlepsze posty :3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteś świetna - dawno nie było takiej redaktorki. Tylko Ty utrzymujesz tego bloga przy życiu, nie licząc Marci.

      Usuń
  6. Zostań,proszę.. Miło się czyta Twoje posty! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ciesze się, że wg ktoś pisze komy ;")

      Usuń
  7. Zostań na blogu, proszę. Twoje posty są świetne! (:
    ~[Lawendowa]
    Ps. Na blogu marine-msp jest post, gdzie pokazuję logo dla Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostań! I jeszcze jedno : te tapety weszły jeszcze przed akademią Msp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ;o u mnie w pokoju ich nie było ;_;

      Usuń
  9. JESY ŁAPIE ZNICZ! A wgl, nominowałam Cie do MSP tag na ta-z-msp
    NJE REKLAMA
    GUPAFKA
    GHYYHYHYHYY

    ~Łoreło Cappy Pikaczu Nona Pokemon 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz zostać na blogu świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zostać na blogu świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje posty sa świetne , i tak przy okazji naprawde byloby super jak bys zostala na tym blogu. ;) No i czytalam sobie komentarze , i zobaczylam ze , podobno ma byc nabor na redaktora. Czy to prawda? :)

    ~Riversongs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*
      Jeśli chodzi o nabór to nwm, to zależy od Nat.

      Usuń
  13. Bardzo lubię czytać Twoje posty, mam nadzieję, że zostaniesz na blogu. A własnie, nominowałam Ciebie do tag'u na ta-z-msp.blogspot.com :)
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie, za tydzień pojawi się post z ostateczną decyzją.

      Usuń
  15. Odchodź! ;** kotku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke zartuje... ale pozwól na kupowanie twoich looków kochana c:

      Usuń
    2. Hah zabawne c';
      Na to nigdy nie pozwole xDDD
      Na przyszłość, zaloguj się na konto google skarbie ;")

      Usuń
    3. Nie ;)). Mam konto Google ale się nie zaloguje i jestem na telefonie c':. SAMA KUPUJESZ INNYCH LOOKI A SWOICH NIE POZWALASZ... na marine-msp jest pod postem dłuższa wypowiedź na ten temat ;**!

      Usuń
    4. Ohh już lecę odpowiedzieć ;")
      Kochana jeśli już to niby "robię" to uprzednio pytam się osoby, która go zrobiła o zgodę.
      Msp cenię właśnie za to, że można wyrazić siebie więc niby czemu miałabym kierować się czyjąś pracą (to ma głebszy dla mnie sens... Ale i tak pewnie nie zrozumiesz)? Wolę być oryginalna.

      Usuń
    5. Też piszę z telefonu, a jakoś potrafię napisać ze swojego konta podpisując się pod wypowiedzią.
      Jeśli masz jakiś "#bóldupy" to może napisz do mnie, a nie rozgłaszaj jaka to ja jestem zła i podła, a ty uczciwa? ;")

      Usuń
    6. :)) nie mam bólu dupy ;**

      Usuń
    7. Tylko się nie zesraj Anonimowy, ktory nie umie zrobic nawet konta google, a oczerniac innych moze. (Nie zebym nie hejtowala ale ja mam konto # gugyl XDDD

      Usuń
  16. Ta kuchnia kojarzy mi się z FNaF'em xd.
    ~S

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz zostać. Gdy się będziesz namyslac (ale nie masz nad czym bo zostajesz) to wpadnij tu: skokvlog.blogspot.com ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz zostać. Gdy się będziesz namyslac (ale nie masz nad czym bo zostajesz) to wpadnij tu: skokvlog.blogspot.com ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesy niby nienawidzi kopiarstwa, a skopiowała ode mnie znaczek ,,~*~" w postach. :)
    (Bez konta google, bo mi się nie chce na nie logować)
    /Olchex
    Lanche|Lanczi|Lansz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emm to znaczek "~~*~~ [...]" a nie "~*~" Już od tygodnia planuje coś innego, ale nie mogę się zabrać za zrobienie tego ;") w następnym poście z mojej strony już nie będzie tego znaczka...
      (Będzie coś związanego z jesienią xc)

      Usuń
    2. Ale jest bardzo podobny... .-.
      (Już ruszyłam pupę i się zalogowałam)

      Usuń
    3. Jak dla mnie zenadka jest spinac dupe o glupu znaczek. XD Looki, tresc posta, ok ale znaczek, serio?
      Ja takiego samego znaczka uzywalam w piatej klasie do oddzielania tenatow w zeszytach, wiec nie masz do niego jakichs praw autorskich czy cos.
      Jess, super post, jak zwykle zreszta, szczegolowy i mega pracochlonny, super sie czyta. Masz zostac no x(

      Usuń
    4. glupi*
      Moj telefon taki kochany.

      Usuń
    5. Jeśli chodzi o post to nie jestem z niego jakoś szczegolnie zadowolona. Opisy są za krótkie. No, ale niestety nie mam czasu ich poprawić.

      Usuń
  20. Hej, Jesy! Czy Ty zawsze Musisz wyprzedzać mnie z jakimś tematem? D: Jeśli Zdążyłaś pieewsza, to czy mogę też o tym jeszcze napisać u mnie? Bo właśnie zamierzałam, ale niestety mnie przegoniłaś :/

    ~Ola | Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... Tori mówi, że te zmiany były przed akademią ;")
      Tak możesz napisać...

      Usuń
  21. Hej! Zostałaś nominowana na moim blogu pani-pomarancza-i-msp.blogspot.com a w ogóle piszesz swietne posty! :3
    ~Pani Pomarańcza

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem, takie ankiety nie mają sensu. To Ty decydujesz o tym, czy chcesz zostać, czy nie. c: Jeśli czujesz, że piszesz lub robisz coś na siłę, sama zadecyduj, czy chcesz to dalej robić...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)