Menu

wtorek, 1 września 2015

Przepraszam i nowa seria...

Heijo
Tak tutaj:
Ta co nie piszec
Ta co chce Was za to przeprosić
Ta która napisze was swój stały grafik
Ta co wita Oliwkę na blogu
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chwila moment, o czym ja piszę ??? Zacznę jeszcze raz ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heijo
Tutaj co do Was nie pisała...czyli Naomi (UWAGA ! ZMIANA NAZWY!). Serdecznie witan na blogu naszą Oliwkę. Mam nadzieję że miło Ci się tu pisze (pomimo wszystkich hejtów)...ale mniejsza z tym                                                             
Kochani
Chciałam Was wszystkich bardzo przeprosić za to że nie pisałam postów i blog widniał pustkami...Obiecuję że będę starała się informować kiedy nie będę mogła pisać. Teraz miałam niespodziewany wyjaz do Wisły. Był tam dostęp do Wi-Fi ale, jako że praktycznie ciągle byliśmy poza hotelem, niemiałam czasu aby cokolwiek napisać. No ale, już jestem... I będę stosować się do mojego nowego grafiku.
Ok, to były moje przeprosiny...mam nadzieję że mi wybaczycie
Dobra przechodzim do posta...
Serię którą dziś przeprowadzę będzie

 ( Tsssaaa...to logo ciut nie wyszło...)



 Ta seria będzie polegała na czymś podobnym do ,,Top  Tydzień"
Więc nie przedłużajmy i zaczynajmy (HiHiHi)
Naj Moviestar...
Oto moja znajoma, w rzeczywistości nazywa się Melania (Mela), jest milutka i pomocna. Można z nią o wszystkim porozmawiać...Dlatego dostaje NAJ

Naj ArtBook...                                                                                     


Uwielbiam takie arty, a tem jest wykonany bardzo dobrze, jest to najlepszy art jaki ostatnio widziałam, więc moim skromnym zdaniem...Zasługuje na NAJ
Naj film...
Film użytkowniczki Tifany32100 pt. Imogen. Opowiada on o....Nie będę spojlerem, sami zobaczcie ;) Ten film załuguje na NAJ

Naj Look...                                                                                          




Ten look należy do Arli, jest prosty ale, jednak bajecznie czarujący ;) Nie będę się rozpisywać...Ten look zasługinać na Naj

No i to koniec na dziś tej serii.

Napiszę wam jeszcze mój nowy grafik
Post będzie
Posta niema
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
Tak wygląda mój grafik, są 3 posty na tydzień....więcej nie dam rady, tak jak zwykle będę Was infornować o każdej zmianie...
To do kolejnego
Baayo...





































Acha bo, bym zapomiała. Od 7 września do 14 września POSTÓW NIE BĘDZIE ! Wyjeżdżam na obóz szkolny w Bieszczady (Tam możemy się moi kochani spotkać, pisać na MSP jakby cuś)
papa


Lolme


12 komentarzy:

  1. Spoko post. ;")) Ja nie jadę w Bieszczady, dlatego też się z tobą nie spotkam. xDDD Emm, pierwsza? *^*
    - Viqqa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile błędów ortograficznych i literówek... Do której klasy chodzisz?

    ••• Suhay •••

    OdpowiedzUsuń
  3. Literówki rażą...

    ~ ¶ ZuZaNn ¶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tyle błędów... "Nie" z czasownikami piszemy osobno.

      Usuń
    2. No też racja, nie wiem czy ona to pisała telefonem czy mikrofalówką. XDDDD
      hehe!

      ~ ¶ ZuZaNn ¶

      Usuń
    3. No i ogólnie.. Brak kropek. Literówki itd.

      Usuń
  4. Przed , ,,który" daje się przecinek.W ogóle masz tyle błędów, że głowa boli. Nie wspominając już, że ,,gubisz literki", bo w wyrazach zapomniałaś czasem dopisać ostatnią literkę. I ogónie są błędy,błąd na błędzie. Dobrze, że chciaż coś napisałaś, w odrużnieniu do innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny. Za wiele wymagasz.
      ~Princesskaaa

      Usuń
  5. Sorry, ale post wygląda jakbyś robiła go "na odwal". Pełno literówek, brak przecinków, kropek. Masakra.

    ~Duna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej przed "że" piszemy przecinek... Ty go tam nie postawiłaś, mimo, że to być strasznie rażący błąd. Poza tym, cząstkę "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie. c:

      Usuń
    2. To miał być komentarz adresowany do Lolme. Spróbuj się trochę poprawić i bardziej przykładać się do pisania, aby uniknąć komentarzy takich jak; "Ta notka pisana była na odwal".

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)