Menu

środa, 30 września 2015

Serduszka, waż na nogę! +Podejrzana sprawa...

Dzieńdobrywieczór! :)

W sumie chciałam podziękować za miłe komentarze na temat mojego pierwszego posta tutaj.
Nawet jednego hejta, jest mi bardzo miło. :)

Dziś zajmiemy się dwoma tematami. Mianowicie pierwszym z nich będzie:

1.Serduszka na nogę i wąż są w sklepie!

Tak moi drodzy. Pewnie większość z Was już wie i widziała je w TOP.
W sumie cieszyłam się, że tego roku moderatorzy nie przywrócili serduszek na nogę.
Czemu? Ten unikat ma już pewnie 80-90% całego moviestarplanet.
Straciły swoją wartość... Są już to tylko zwykłe serduszka, które i tak już prawie każdy ma.
Dnia 27 września zespół MSP wstawił na ich facebook'owy profil to:

Zdjęcie popularnych serduszek z dopiskiem: ''Tomorrow!!'' ~Czyli ''Jutro!!''
No i faktycznie, na następny dzień około południa można było kupować serduszka we wszystkich kolorach. Są na pierwszym miejscu w TOP:


Niestety nie jestem tym pocieszona, no ale cóż.
Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć zaznaczone czerwoną ramką serduszka.
Znajdujemy się na czwartej stronie w TOP, widzicie tą drugą ramkę na samym dole?
Na MSP jest widocznie jakiś błąd i jest tam puste miejsce.
A co powinno się w tym miejscu znajdować? Zaraz się dowiecie!
Dokładnie godzinę temu MSP dodało taki oto post:


Tak... To ten sławny i popularny wąż na nogę! :)
Właśnie tam, na 4 stronie w TOP powinien się znajdować.
Ale spokojnie. Możecie go kupić!
Mimo, że nie miałam tego unikatu, to cieszyłam się, że nie przywrócili go w tym tygodniu.
Jest on jednym z najbardziej rzadkich uni.
Można go dostać jedynie dziś, jutro już wszystkie unikaty znikają ze sklepów.
Zawiodłam się szczerze mówiąc. Z jednej strony w końcu mam węża, którego zawsze chciałam, ale z drugiej strony ma go też pewnie połowa MSP. Eh..
Co widzę w tym dobrego? Że jest on dostępny tylko przez jeden dzień!
Teraz prawdziwym unikatem są chyba gwiazdki na rękę. Dobrze, że ich nie przywrócili!

Co Wy na to? Cieszycie się, że przywrócili serduszka i węża?

Druga sprawa, którą się dziś zajmiemy to:

2. Czy MSP ma swoich ambasadorów i faworyzuje poszczególnych graczy?

Pewnie niektórzy z Was mogą znać Adriannę Skon.
Skąd? Z youtube! Nagrywa różne, fajne filmiki, naprawdę pozytywna osoba. :)
Ostatnimi czasami zaczęła nagrywać odcinki naszej gry-MovieStarPlanet.
Oczywiście zyskała przez to niesamowicie wielką popularność.
W krótkim czasie zdobyła bodajże 35 lvl i wiele fanów na yt.
Na MSP posiada największy klub w Polsce. Gratulacje!
Jednakże kiedy oglądałam jej ostatni film, to coś mnie zaniepokoiło.
Sami zobaczcie:


Jest to screen z jej ostatniego filmu.
Jak widzicie jest to dzień przed tym, jak pojawił się nowy konkurs z unikatami.
Jest stare tło, w aktualnościach możecie też zobaczyć wpis jakiejś użytkowniczki: ''Jutro będą uni''.
Jak na razie nie ma w tym nic podejrzanego. Ale to co zobaczyłam potem...
Mówiła, że doszły NOWE unikaty.
Czemu nowe? Nie rozumiem o co jej z tym chodziło. Uni to uni, nie są nowe, tylko stare..
Weszła do swojej szafy i moim oczom ukazało się to:



                            

Strony pełne unikatów i stare tło!
Podejrzane i to nawet bardzo...
Czyżby Ada dostała te wszystkie ubrania od moderatorów wcześniej? Tak, na to wygląda.
Pod koniec filmiku powiedziała jeszcze takie coś: ''Szkoda tylko, że nie mogłam zmienić kolorów''
Myślę, że to potwierdza całą tą tezę.
Czy to jest fair? Nie jestem pewna...
Jeśli ktoś był sprytny, to wszedł dzień wcześniej w jej szafę i wiedział jakie unikaty będą następnego dnia. Jest jakieś inne wytłumaczenie niż to, że modzi byli dla niej szczególnie łaskawi? Nie.
Na początku było wiele komentarzy pod jej filmikiem właśnie o tym, czemu ma uni w szafie, a stare tło. A teraz? Teraz już chyba żadnego na ten temat nie ma... Czyżby zostały usunięte?

Jeszcze pod koniec tego samego filmu ogłosiła konkurs, w którym do wygrania są trzy vip'y na miesiąc!
Jest to koszt 150 złotych. Ja osobiście bym nie zrobiła takiego konkursu i nie wydała aż tylu $.
Najlepsze jest to, że powiedziała, że to nie ostatni raz kiedy rozdaje vip'y!
No, no... Wiecie co ja podejrzewam?
Adrianna może być ambasadorką MovieStarPlanet.
Czyli? Czyli ''reklamuje'' tą grę. Hm...
Bardzo możliwe, że to modzi zaoferowali jej te vip'y do rozdania. Czemu? Dla reklamy.
Mogę się mylić.
Ale ta sprawa jest dość dziwna... A jakie jest wasze zdanie? Napiszcie w komentarzu!
Eh, no dobrze, kończę już tego posta!
Mam nadzieję, że się Wam spodobał robaczki!

Do zobaczenia!
~Shannon


42 komentarze:

  1. Woohoo! Pierwsza. ^^
    No,moim zdaniem,albo Ada ma hacki,albo dostała te ciuchy od modów.. Możliwe jest też to,że mogła dostać te ciuchy od kogoś,kto ma hacki. ;__;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ktoś napisał dzień wcześniej tą aktualizacje statusu, a potem mu się nie chciało zmienić. Jak Ada dodała film to były już unikaty. Jednak też się zdziwiłam że moi znajomi mają już unikaty dzień wcześniej. Chyba że z szafy wzięli. Piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, a jak wyjaśnimy unikaty w szafie na tle starego konkursu? Miała je wcześniej niż inni.

      Usuń
    2. To proste. Modzi chcą mieć kasę, żeby była kasa muszą być użytkownicy, a użytkowników zapewni reklama! Nie w telewizji, bo mało osób ją ogląda (ja praktycznie raz na 2/3 dni), a co ogląda dużo osób? YOUTUBE! Znaleźli pierwszą lepszą i powiedzieli, że zapłacą jej za nagrywanie MSP *^-^*. Ona nagrywa, modzi mają hajs, ona ma hajs, my tracimy hajs *^-^*.

      Usuń
    3. No to tak jak pisałam. xD
      Oj modzi już za dużo wymyślają...

      Usuń
    4. Skąd macie pewność że ktoś jej tego nie dał?

      Usuń
  3. O wow. Wąż. I tak dużo osób go miała (ja też, dwa, ale jeden za coś oddałem) xDDDEŁ SUPER. IDĘ POKUPOWAĆ PÓŹNIEJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Ada sama to robi dla swojej reklamy samej siebie. Dobrze, że ktoś z YTberów nie ma beki z MSP.

      Usuń
  4. Kolejny powód, żeby zostać #MDAS XDDD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ada jest fajna. Im nas więcej, tym więcej VIPów się sprzeda, a modzi będą mieli kasę na ulepszenia.

      Usuń
    2. Ale to, że dostaje pod artami typu "Mam nowy odcinek! PA!" 20 000 love it zaczyna być już męczące...

      Usuń
    3. Dostajesz, no. #MDAS Karola El zaprasza do elity #MDAS!

      Usuń
    4. Ada jest spoko, ale jestem na #MDAS. Lubię oglądać z jej strony Fsumie i Siostry, ale MovieStarPlanet nie koniecznie... Z resztą, widzieliście Artbooki co wygrały vipy? W jej klubie są wyniki, i powiem tak : niezbyt dopracowane, ta Ada chyba ceni tylko zdjęcia z neta...

      Usuń
  5. Zapytam z ciekawości:



    Kto jest #MDAS? xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #MDAS
      Nie widzę nic ciekawego w tym pustosłowiu... Nie da się nakręcić wartościowego materiału o tej grze bez hejtów...

      Usuń
    2. #MDAS. Ale jeszcze bardziej jestem #HYHY!

      Usuń
    3. Ja.. Jakby ktos pytal ,,mdas,. nie ja wymyslilam, jednak ja zaczelam to promowac i rozpowszechniac, chwalcoe mnie.

      Usuń
    4. Ja też czyba nie wymyśliłam, nwm.. Jestem #MDAS 4EVER!!

      Usuń
  6. Tylko ja nie mogę odpowiadać na komentarze ? o;

    OdpowiedzUsuń
  7. Modzi tacy są dodadzą serduszka na rękę jeszcze dziś o 22 :')
    XD

    I super post ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba gwiazdki na rękę...
      To by było już przegięcie...

      Usuń
    2. Dokładnie... Wtedy już chyba żadna osoba by się nie wyróżniała spośród pozostałych moviestar. Każdy miałby te same unikaty...

      Usuń
    3. Gwiazdki na rękę chyba i tak są jednymi z cenniejszych po tygodniu uni :/

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skopiuję mój komentarz z innego bloga:

    Ehh, teraz wszyscy będą mogli to kupić. Teraz te serca to śmieć. Mi w ogóle nie są już potrzebne. Moderatorzy popełnili ogromny błąd. Dla kolekcjonerów unikatów to wielki cios w plecy. Dobra, opowiem Wam pewną historię: 

    Kiedyś, jakieś 6 miesięcy temu, kiedy dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak unikaty, przeczytałam w internecie co się da o tych niezwykłych rzeczach i bardzo chciałam je mieć. Skrycie marzyłam, by zostały przywrócone do sklepów lub by natknąć się na tydzień unikatów i nie ominąć go jak za poprzednim razem (ja taka gapa ;_;). Do czasu, aż parę tygodni temu, może miesiąc, dwa, dostałam unikat od pewnej osóbki, a mianowicie od Karoli El. Były to właśnie serca na nogę. Od tej pory zaczęłam inaczej myśleć o unikatach. Błagałam w myślach, by nie pojawiły się na tygodniu uni 2015. Wiedziałam, że wtedy całkowicie stracą swoją wartość, bo kupią je dziesiątki milionów osób na całym MSP (na całym, na różnych serwerach razem wziętych jest ponad 100 milionów użytkowników). Miałam unikat, może tylko jeden, ale miałam unikat! Miałam. Gdy nadszedł tydzień unikatów, mogłam odetchnąć z ulgą. Niestety, pod koniec moderatorzy ulegli prośbom uczestkików i przywrócili je, nawet jeśli ttlko na 2 dni. Świat mi się zawalił. Zdałam sobie sprawę, że to już tylko zwykły, bezużyteczny ciuch. Co prawda raz już był na tygodniu uni, ale no dobra już, dobra. Nie chcę nic mówić, ale wkurzyły mnie komentarze pod tym postem typu "teraz musimy błagać modów, by przywrócili węża na nogę". Czy niektóre osoby naprawdę nie myślą?! PRZECIEŻ TO JUŻ NIE BĘDZIE UNIKAT! Każdy będzie go miał i straci całkowicie swoją wartość. Jeśli zobaczę, że któraś osoba prosi w statusie o przywrócenie jakiegoś jeszcze unikatu, zgłoszę ją (z innego konta, bo jak zgłoszę z tego to też mi konto usuną :')), bo to tak nie może być dalej. Musimy coś zrobić, musimy zacząć działać! Postanawiam zorganizować akcję "Ratujmy Unikaty!". A teraz na czym ona polega: każda osoba, która chce, by unikaty pozostały unikatami, pisze w statusie "#RU", to taki znak, że przynależysz do akcji. Twoim zadaniem jest jedynie to, by, jeśli możesz, pisać do moderatorów w sprawie unikatów. Proszę, abyś w e-mailach próbował uświadomić moderatorom, że kiedy przywrócą unikaty, to one już unikatami nie będą, bo słysząc słowo "unikat" myślimy o rzeczy rzadkiej, niepowtarzalnej. A owe ubrania już rzadkie nie są... Więc możesz napisać do modów, by np. nigdy nie przywrócili węża na nogę i nie reagowali na prośby użytkowników o możliwość kupna niektórych rzeczy, moje ukochane gwiazdki na rękę, och ♥ I każda inicjatywa uczestników grupy będzie punktowana, za wysłanie wiadoności do modów otrzymujemy 10 punktów, przekonywanie ludziuf, by nie pisali do modami z prośbami do unikaty za 3 punkty, namawianie do uczestnictwa w akcji za 1 pkt itd. Mam nadzieję, że ktoś to akcji dołączy :D 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się z Tobą zgadzam. :)
      Teraz unikatów, nie można nazwać unikatami.
      Większość osób, które tak się pruły o uni to są nowi użytkownicy, niedoświadczeni, usłyszeli gdzieś o unikatach i oczywiście je chcą, no bo przecież są takie popularne.. Moderatorzy naprawdę nie przemyśleli tej sprawy. Pamiętam jak w tamtym roku był tydzień unikatów, przywrócili wtedy serduszko ''mom'' Wtedy był to jeden z najbardziej rzadkich unikatów. Użytkownicy oddawali swoje cały szafy w zamian za te serduszko. Dawali 10 pozder, masę prezentów, aby zdobyć ten unikat, a moderatorzy dali ten tatuaż na cały tydzień, dostępny dla każdego, w dodatku za 50 sc. No cóż, tylko współczuć. Dlatego teraz już chyba nikt się nie wymienia unikatami, eh...

      Usuń
    2. Serio zrobilo mi się przykro, gdy zobaczyłam w sklepie te wszystkie rzadkie unikaty, które miałam. No cóż, za rok pewnie będą getry, nic nie poradzimy.

      Usuń
    3. Jezu, jak mi było źle jak się te serca pojawiły... Miałam swoje wypracowane dużo warte, białe serduszka, a teraz mają wartość 150 sc! Ehh #RU

      Usuń
  10. Ja osobiście jestem przeciwko unikatom. Każdy je sobie kupuje w tydz. uni... Ja ostatnio zrobiłam artbooka, gdzie napisałam, ż oddam unikaty (BARDZO trudno je zdobywałam) A teraz? Masa hejtu, bo każdy ma unikaty. Moderatorzy mi napisali, że unikatów napewno nie będzie w tym roku, ale jak zwykle kłamali...

    Fajny post ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)