Menu

niedziela, 27 września 2015

DZIEŃDOBRYWIECZÓR- Czyli kto to?

Dzieńdobrywieczór! :)

Może ktoś już zna te powitanie? Może gdzieś je widział? A może dopiero zechce je poznać?
Z tej strony Patrycja, Patka, Shannon, Shann. (Na MSP-shannon13, zapraszam.)
Możecie mnie znać z bloga Emily, bądz mojego własnego.
Lecz podejrzewam, że młodsze ''pokolenie'' mnie nie kojarzy.
Mam 15 lat, czyli jestem już dość stara, jeśli chodzi o MovieStarPlanet!
No ale cóż.
To może na początek serdecznie podziękuję Nat?
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że dostanę szansę pisania tu.
Moje zgłoszenie było dość krótkie i zwykłe.
Lecz ku mojemu zaskoczeniu w zaproszonych mailach znalazł się mój.
Oczywiście od razu banan na twarzy...
Skoro mowa o mojej twarzy..




Tak, to właśnie ja. Nie musicie komentować zdjęcia.
Oczywiście przyjmuję do siebie również krytykę, także jeśli ktoś chce się wyżyć- to proszę bardzo.
Może napisać coś o sobie? Tak, to dobry plan.
Interesuję się właściwie wszystkim po trochu.
Nie lubię być monotonna, więc moje hobby ciągle ulega zmianie.

A czym ''specjalizuję'' na msp?
Uwielbiam zagłębiać się w tematy hackerów, legend, unikatów i różnych podejrzanych spraw...
Tak, kiedyś nawet próbowałam rozpracować znany może niektórym program Charles.
Było to na starym komputerze gdzie nie musiałam się martwić o wirusy.
Jeśli byście byli zainteresowani takimi właśnie podejrzanymi sprawami, to napiszcie, mogłabym w tym kierunku zrobić jakieś posty. :)
Oprócz bycia detektywem, lubię też tworzyć look'i.
Za robieniem filmów jakoś szczególnie nie przepadam, niestety.

Na MovieStarPlanet jestem już ponad 3 lata. Także chyba nie mało...
Co ja Wam jeszcze mogę powiedzieć, hm... A! Już wiem.
Kiedy będą pojawiać się posty ode mnie?
Nat uwzględniła w warunkach, że trzeba pisać codziennie.
Ja niestety na wstępie napisałam, że posty będę mogła dodawać tylko co dwa dni.
A czemu? Wolę wstawić bardziej dopracowany post, niż taki byle jaki.
Jak widać jej to nie przeszkadzało, z czego się cieszę.

To chyba wszystko, co chciałam Wam przekazać w tym poście!
Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło.
I mam również nadzieję, że te moje wypociny przypadną Wam do gustu.
Dziękuję jeszcze raz Nat za przyjęcie.
Pozdrawiam wszystkim czytelników! :)
~Shannon


13 komentarzy:

  1. Ooo!
    Gratuluję Shann! <3
    Śliczna jesteś. :*


    ♣Patka♣

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,fajnie,że będziesz tutaj pisać!
    Czekam na posty od Ciebie. :3
    PS. Ładna jesteś. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na posty od ciebie ^^
    Ps. Śliczna jesteś *^-^*
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna *-*

    Nwm czm przypominasz mi Mary xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś podobna do Mery z yt xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Z daleka myślałam, że to MaryKateAn z Youtube xD Tak wgl. to życzę Ci powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)