Menu

poniedziałek, 28 września 2015

Czyżby ktoś inny? Nie. + FAME #1

Bontag *^-^*

Po przeczytaniu posta przeczytaj go jeszcze raz zastanawiając się kto go napisał. Kto? Już wiesz? Szymon, Shymon, 1szymon102, człowiek, kosmita, ktoś. Rozumiesz? Coś nie wyszło, no przepraszam. Zaraz będzie lepiej, należałoby to usunąć, ale ok. Będę dla Was pisał posty, wow. Nie wiem co o mnie napisać skoro wiecie kim jestem. Bo wiecie, tak? No ja myślę. To będzie krótki post, chyba. Okaże się na końcu. No nie wiem, nie wiem. Nie umiem pisać o mnie na blogach, żal. Rozpaczamy! Jakiś grafik postów? Nie. No i będą mega konkursy. O czym piszę? O co mi chodzi? Łatwe konkursy na looki, artbooki i komentator miesiąca (Nat wie, ale cśśś, udajmy, że wy nie. Nagroda za 1 miejsce to rola u mnie, cśśś). Wiele osób mnie prosi o role, więc czemu by nie w konkursie dać jako nagrodę główną (zapraszam na mój horror "Dzieci diabła").
                                       Coś o mnie?
                                      -wredny,
-zły,
-szczery,
-psychiczny,
-tu nic nie ma (mózgu).
-post,
-uczciwy,
-mądry debil,
-amen.


~~~~×KONKURS NA KOMENTATORA MIESIĄCA×~~~~

Ten oto konkurs będzie polegał na tym, że od DZIŚ Nat wstawia na blog coś co pokazuje ile kto napisał komów (tylko tych, co najwięcej napisali) i tak oto rozpocznie się rywalizacja. Ile to coś będzie trwać? Aż cały miesiąc i potem znów miesiąc i tak dalej (staram się o admina, widać? No nie wiem, idę). Szymonie! Co? A nagrody? Nie ma, bieda w kraju, uchodźcy mnie okradli, idę. No i jestem. Jest tylko jedna, jedna z pierwsze miejsce, A jej nią...


ROLA U MNIE W JEDNYM FILMIE I 20 PREZENTÓW Z LISTY ŻYCZEŃ DO 100 TYS. SC!
WOW, CO NIE? STAĆ MNIE.


Uwaga! Udziału nie mogą brać redaktorzy tego bloga!
To chyba wszystko w pierwszej części posta, a teraz coś o zarabianiu fejmu! Fame, fejm, fame, punkty na MSP, FEJM.

~~~×FEJM×~~~

Jak w prosty sposób wbić lvl? Ile dziennie można wbijać? Czy to możliwe ponad milion fame w dzień?


No to odpowiem dzisiaj na te pytania. Prostym sposobem na fame jest FILM, Twój własny. Dlaczego film, a nie seki? Wiecie? Czy często widzicie seki osób z -40 lvl? Ja w ogóle. Sekami TRZEBA się wymieniać jak, np. juna13 (ołje xDDDEŁ), Dirk i Theyla. Bez wymiany ludzie nie obejrzą, no obejrzą, ale mało osób obejrzy. A film? Trzeba wymieniać się filmami? Nie, filmy (chciałem napisać wilmy) ogląda się dla przyjemności. No sami wiecie. Ja robię filmy i nie osoby, które obejrzą nie chcą tego, żebym ja obejrzał i potem oglądają kolejne. Najlepiej wymieniać się z kimś rolami, czyli on dodaje Ciebie, a ty go. Czy ja takie coś robię? No oczywiście z np. Lolinkassi i Lukasemx2. Masz filmy w TOP? Zapytaj ich i MNIE o wymianę rolami. W sumie to ze mnie taki fejm, że jestem w HighScores na 3 stronie. Tak, ja w TOP MSP, śmieszne. Ale tak serio to w SC i w "niedawno zalogowanych". Dziennie można wbić nawet 100 mln fame i więcej. Jak to możliwe? SKARBONKA VIP + FAME MAGAZINE + BOOSTER. Fame booster podwaja każde zarobione fame, nawet z Fame Magazine, ale ze Skarbonki VIP nie, bo to jest bonus. Ale jest coś jeszcze odebrane fame z magazynu się mnoży o 25%, jeżeli jesteś VIP i to dodaje do skarbonki, a przy boosterze o dodatkowe dwa razy. Rozumiecie? Ja nie. Czy możliwe jest wbić milion w dzień bez boostera i innych rzeczy? Tak. Jak? Filmy w TOP, o których powiem w następnym "FAME" za tydzień.

*ZAPRASZAM, BO MOGĘ, CHYBA*
W najbliższym czasie pojawi się normalny post, a teraz zapraszam do gównoburzy i dóldupczenia.
POZDRAWIAM BLOŻKĘ I INNYCH: Tynę, Paulika, Paulę i Nat.

~ZGUBIŁEM LOGA, SMUTNE.


323 komentarze:

  1. Hah tak czytałam w roboczych *^-^*

    ~`.A
    //TheQueen
    #Bógjesttylkojeden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak widziałam "tą ukrytą wiadomość", której już nie ma xDDD

      Usuń
    2. Męsko ściąłem drzewo ogromną siekierą xDDDEŁ TO JEST CHORE

      Usuń
  2. Uchodźcy Cię okradli? Dam Ci masło na pocieszenie. Gratki za dostanie się! C:
    A to moja osobista minka -> •﹏•
    ~Pani Pomarańcza

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Inne będą lepsze i bez tych dodatków reklamowych, które tylko miejsce miały zapełnić.

      Usuń
    2. Okok, Szymonie. *-* A kiedy Nat zrobi tego komentatora? Le
      /Cevelle

      Usuń
  4. SZYMON












    HYHYHYHYHYHYHYHY


    SZYMON






    HYHYHYHYHYHY






















    SZYMON.













    HYHYHY.










    A zrobisz kiedyś Q&A?



























    I jeszcze jedno.

























































    HYHYHY

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ile hajsu masz o.O



    Zazdro... ;3


    XD




    Czy mogę być komentatorem miesiąca Szymonie? C:




    ( S ) Pewnie, że nie..




    ( J ) Wiedziałam ;-;




    Czy to nie jest aby żałosne, nieśmieszne itypy Szymonie?


    Hah nie wiesz co chciałam napisać zamiast Szymonie niechcący xd



    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD




    Niewiem... ;-; -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz dopiero jury? o.O


      Myślałam, że masz jugde xd



      Hyhyhy

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD


      Myślisz, że tak może być? XD

      Usuń
    2. Tyle hajsu, że aż trzeba Wam rozdać.

      Usuń
    3. Mi możesz xDDD

      Jestem biedna i potrzebująca xd

      I przy okazji kup mi vipa na rok xd

      Nie za dużo tegi xd? XD

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
    4. VIP na rok? Bez VIPa też lvl można lvl wbijać.

      Usuń
    5. Nie chodzi mi o level xd

      Chcę te 120 tyś SC :')

      XD

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
    6. Choć w sumie szybciej by mi sie wbiło xd
      Jeszcze jakby mój film był w TOP B)

      I muszę się przyznać, że z czasen Cię polubiłam Szymonie xd Nie uraź się ale wcześniej myślałam, że jesteś jakimś głupim fejmem :')

      Przepraszam, mam nadzieję, że Cię nie uraziłam bo miałabym wieelkie poczucie winy xd ;3

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
    7. Ja też tak kiedyś myślałam xd
      Chociaż nie... Ja myślałam, że to jakiś "znany fejk z blogów" (to było dawno... na Abiesce... Bardzo dawno....)

      Usuń
    8. Ale ja jestem jak większość fejmów. Znam ich dużo xDDDEŁ Są mili, pomocni. Ci z TOP także. A większość osób uważa, że się wywyżają i w ogóle i to ich wkurza.

      Usuń
    9. A mnie fejmy nie lubio. Czemu?!

      Usuń
    10. Bo większość osób tylko coś chve, albo udaje, że nie, a potem proszą. A o mnie wiedzą i ja ich nie proszę o nic, bo mam xDDDEŁ

      Usuń
  6. Już po przywitaniu, wiedziałam, że to Ty.
    Fajny posteł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny posteł. Ne wiem dalej co pisać.

    HyhY

    Werus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo Dzień Chłopaka, więc będziesz miała co pisać.

      Usuń
    2. Kurde, serio? Nie wiedziałem. Ale fajnie.

      Usuń
  8. Też lubię zapełniać miejsce, z niewiadomego powodu. xDDD


    ~`Mala Tyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na posta od ciebie i po przywitaniu wiedziałam że to ty *^-^*
    ~Aga ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz kolacja, a po kolacji praca domowa. :'C *smutek*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon, że niby JA SPAMIĘ? Nie, ja nie spamię! T_T A ty niby nie spamisz?! Spamisz! Już nie raz widziałam jak spamisz pod iakimś postem, tak tak! Więc nie pisz, że spamię, bo pożałujesz.
      Poza tym, ja muszę komentować, bo nie wytrzymam.
      Nie wiem czy ten kom miał sens. Ale zrozum, człeku, że to nie spam. ( a może jednak... )
      Nieważne. Zrozum że nie spamię... >T^T>
      Aha. I sam pisałeś, rze ma być miljon komuw, no ńe?

      Usuń
    2. Ey. Nie zrozumiałaś mnie. Ja się cieszę, że jest spam. Taki spam *^-^* Taki dla mnie i super. Piszcie milion komów.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to mój post. Nat ma dużooo nauki na jutro, więc nie wiadomo kiedy to do komów.

      Usuń
  12. Nagradzasz za reklamę? xDDDEŁ
    To chyba mi się coś należy ;p
    Od podajże soboty lub niedzieli (nje pamjętam...) reklamuje twój film (y)

    ~`.A
    //ThqQu... Eh sami wiecie kto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagradzam losowe osóbki, które robią to najwięcej. No właśnie, ty.

      Usuń
    2. Czyli mam wszędzie na forum, na artach, na zdjęciach, w komentarzach pod innymi filmami pisać ,, Zapraszam na film Szymona ,, Dzieci diabła'' cz. Któraś tam xd już jest! :D Tak? ;3

      Usuń
    3. Czyli mam wszędzie na forum, na artach, na zdjęciach, w komentarzach pod innymi filmami pisać ,, Zapraszam na film Szymona ,, Dzieci diabła'' cz. Któraś tam xd już jest! :D Tak? ;3

      Usuń
    4. Ok, zaczynam od jutra B)

      Pozdro
      ~ Gabi XD
      Czy tam
      ~ Pani MalinQa

      Eh.. Pomyliłam kolejność ;-;

      Usuń
  13. Co w następnym "FEJMIE"? Jak wejść do TOP xDDDEŁ OŁJE DANS DANS DANCE DANCE (JAK JEST TANIEC TO NIEMIECKU?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tanz, dobra wiecie, że korzystam z tłumacza? xDD Tanzz, jak ona to mówi... Tanss.

      Usuń
  14. Poczekajcie...

    100-44=56

    Czyli napiszemy jeszcze tylko 56 komentarzy i będzie 100, czyli git.
    TEMAT: Nasze ulubione redaktorki/redaktorzy
    Sami wybierzcie, jednak ;-;

    Dobra, moimi ulubionymi redaktorkami i redaktorami są: Jesy, Marcia, Jodzia, Flerie, Szymon.
    Ej, ile osób jest w redaktorach? 15?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jedną z Twoich ulubionych redaktorek? Cieplutko się na sercu robi czytając takie komentarze ^_^


      `P

      Usuń
  15. Ludzie mnie kochają, odeszłam z bloga. Jeden komentarz to: Ja też nie piszę komów, bo myślałam że nie mam po co :(( Proszę nie odchodź! Rób co ci się podoba, ale ja lubiłam tego bloga :C A następny: Proszę nie rób tego! ;( JA czytam twoje posty! (Chociaz nie napisałam żednego koma ;-;) HEH, PROSZE NJEEEE RUB TEGO ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieliście jakieś dziwne zdarzenia ostatnio? Ja np. dostałem się tutaj *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Na Wspólnej i potem Top Model xDDDEŁ Szkoła będzie lecieć od 15:25, żal...

      Usuń
    2. Interesująca rozmowa ;") ja np. tydzień temu miałam dziwne zdarzenie w szkole.
      Z tym związany jest ten "#Bógjesttylkojeden", którym podpisuje się (jak mi się zachce xDDD)
      No więc to było tak:
      Siedzimy sobie na angielskim, była 8 lekcja - wszyscy znudzeni robili zadania.
      Pan kazał pootwierać okna (było duszno), a że sala anglojęzyczna jest na górze przed wejściem do gimbazy to czasem słychać rozmowy innych uczniów itepe.
      No, więc była (za dużo słowa było/a) akurat "chwila ciszy" i nagle słyszymy z za okna
      dziecko (może z 8 - 10 lat? Nasza gimb. jest połączona z podstawówką #Takieżycie) krzyczące "Bóg jest tylko jeden" xDDD nawet nauczyciel zaczął się śmiać ;')))
      ~ Pjenkne czasy ~

      ... Ktoś to przeczytał? RLY? ...

      Usuń
    3. hah, nie wiesz jak to brzmiało xDDDEŁ

      Usuń
  17. Wiedziałam, że Szymon ^_^ Super post :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Komentujmy dla Szymona, komentujmy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, ile od zawsze napisałam komów ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisać! Chcecie wygrać tp czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Moja siostra chciała szynszyle lub chomika ale dostała chomika B)
      A więc napiszę to w jego imieniu

      Pozdro
      ~ Romek Swag And Yolo B)

      #Żałosne... ;-; -,-

      Usuń
    2. A mi chomik wczoraj zdechł :/ szkoda mi go trochę, ale był już dość stary (jak na chomika)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dzienki mnie bendzie sto komuf

      Usuń
    2. DZIĘKI MNIE JEST STO KOMÓW! NAPISAŁAM KOMENTARZ NUMER SZTOOOO. ZARAZ BĘDZIE WIĘCEJ!!!!!!!

      Usuń
    3. No, no. Szkolisz się na gównoburzę fejmową.

      Usuń
    4. Przypomniała mi się gównoburza u Tyny ;") to było pod koniec wakacji...
      ~ Piekne czasy njigdy nie frucom ~

      Usuń
  23. Jeszcze tylko 5 komów i będzie ich sto B)

    Ja nie moge sobie na takie coś pozwolić na blogu na którym pisze

    # Żałosnajestemnie

    Piszcie kropki pod tym komem lub emotikonki dla Szymka xd

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Szymon, masz już ponad sto komów, zadowolony?!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. NJEDŁUGO TAP SZPADEL... KTO OGL? XDDD


    Hehyhehy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile już jest tych komów? Sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 108 ⊙ω⊙

      #Psychicznaminkazawszespoko

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
  27. Będę pruł na wentylu! X-O

    No i o jeden kom więcej B)

    Pozdro
    ~ Gabi XD
    Czy tam
    ~ Pani MalinQa

    Znowu pomieszałam ;-;

    Kto zgadnie co robie (͡° ͜ʖ ͡°)

    Loool

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Y#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYH#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHYYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY

      Usuń
    2. emm... kopiuj + wklej? xDDDEŁ
      Było więcej, ale nie chciało mi przyjąć xd

      Usuń
  29. Ołje! Co robicie? Jakieś dziwne zdarzenia z dziś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasztagołjexd

      Nawet nie napisze pozdro B)

      Usuń
    2. Żartuje Σ(゜゜)

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
    3. Rozyebałamz kolegami gaśnice XDDDDDDDD.

      Usuń
  30. Hyhyhyhy (≧∇≦)/

    Na mej półce zdycha mały kwiatek O口O!

    Pozdro
    ~ Gabi XD
    Czy tam
    ~ Pani MalinQa

    Nie zwracajcie uwagi na kolejność B)

    ⊙△⊙(^+++^)(*^▽^*)⊙▂⊙

    #Fazanadziwnepowiedzmyjapońskieminkiitypy B)

    OdpowiedzUsuń
  31. Próbuję stworzyć minkę...

    '₩'


    Beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na post o tym jak trafić do TOP, bo mi to nie wychodzi ;_;.

      Usuń
    2. Ciekawe ile już komów tu napisałam *0*!

      Usuń
    3. Mi wychodzi, chyba. Żal... Pomocy! Oglądać moje filmy, no ku*wa, całe pół godziny to robiłem, jeden film, no co wy xDDDEŁ

      Usuń
    4. A może ja i Paulik dostaniemy jakąś nagrodę pocieszenia za te guffnobusze pod postami Tori? *^-^*

      Usuń
  32. MAM SZANSĘ NA ZOSTANIE KOMENTATOREM MIESIĄCA?! HYHYHYHY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sie podzielą hajsami xd

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Usuń
    2. No, może ty... ale raczej ja. B) Przynajmniej mam nadzieję :C

      Usuń
    3. Tyle fejmu dla komentatora miesiąca, ale od od czasu gdy Nat doda to do komów, moi kochani.

      Usuń
  33. GDYBY NIE JA, NIE BYŁOBY TAK DUŻO KOMÓW!!!






























    HYHYHY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Guffnobusze pod postami Tori miały 200-300 kom *^-^*

      Usuń
    2. Te gównoburze miały fazy. Było ich kilka, a i tak większość kom moich, Pauli i Paulika, więc Tobie do nas daleko. ;*

      Usuń
    3. SERIO?! TO TU MA BYĆ WIĘCEJ!
      Za 7 minut idę, więc komentujcie za mnie, okej?

      Usuń
    4. Szymon, jak to było do mnie, to zrozum że ja się dopiero uczę. ^^

      Usuń
  34. Komentarz do reklam #HYHY XDDD!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zapraszam na moją serię "Witaj w The Sims!" XDDD. Są już dwie części ^^. Mój nick na MSP to Ciamciaramciaaa. (Bez kropki!!)

      Sr za reklamę xDDD

      Usuń
    2. I zapraszam na bloga z opowiadaniami B)

      Life-in-many-worlds.blogspot.com

      Usuń
    3. "2. Dzieci diabla." JUŻ JEST!
      W ROLI GŁÓWNEJ JA I INFANTILE, A INNI TO TACY POBOCZNI.

      Usuń
    4. A teraz bardzo przepraszam za te reklamy! XDDD

      Usuń
    5. Kiedy next część Diabełków? (czyt. Dzieci diabła xDDD)

      Usuń
    6. Ja też chce być "poboczna" xDDDEŁ chce mieć hajsy... i fejmy :c

      Usuń
    7. Czy wy zacofani jacyś? Ja robię codziennie nowe, codziennie.

      Usuń
    8. O, sr nie zauważyłam xD. To fajnie *^-^*.

      Usuń
  35. Świetnie, że jest to na komentatora miesiąca. Będzę komentował, i to dużo.
    ~S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a nagrody ZAJEBISTE. Chyba nikt tu takiej cennej nie dał.

      Usuń
  36. Komentować, bo ja zaraz idę, więc ktoś mnie musi zastąpić. :c

    OdpowiedzUsuń
  37. A tam w tym gadżecie ile najbardziej komentujących osób będzie? Ja na 2% nie będę komentatorem miesiąca xDDD.

    OdpowiedzUsuń
  38. O NIE, JA JUŻ IDĘ, WIĘC KOMENTOWAĆ, KOMENTOWAĆ I HYHYHYHOWAĆ.
    HYHYHYHYHY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóżmy #HYHY i walczmy z tym gównem #AS

      Usuń
    2. #HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYH#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHYYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY#HYHYHY

      Usuń
    3. Skubana, pewnie na komputerze/laptopie siedzi, a ja na komórce ;^;.

      Usuń
    4. Eh, komputer i ta magia ctrl + c i ctrl + v :*.

      Usuń
    5. Albo pewnie tak jak ja oszukuje i kopiuj-wklej robi xDDDEŁ

      Usuń
    6. Ale na kompie kopiuj-wklej się szybciej robi niż na tel (przynajmniej moim).

      Usuń
  39. Świetny post. Zapraszam: xxpsychopatka-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linków nie podajemy. Filmy można, bo to przecież blog o MSP i te inne też. Ale blogów nie, chyba Nat nie pozwala...

      Usuń
    2. Ups, sorka Szymonie i Nat ;~;. To zaraz kliknę usuń ;).

      Usuń
  41. 20 MIN DO TAP SZPADEL


    JA CHCE ENDRJUU


    ENDRJUU


    NO NIECH JUZ BĘDZIE. ENDRJUU

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)