Menu

niedziela, 27 września 2015

A mnie zapewne znacie! Czyli wita Was...

Hejkeneł!
Z tej strony prawdopodobnie dobrze Wam znana Luiza - Lanche, z bloga Kellow, czyż nie? Na początku bardzo chciałabym podziękować Nat za to, iż mnie tutaj przyjęła jako redaktorkę! <3 Naprawdę cieszę się z tego faktu. Traciłam już nadzieję, że się nie dostanę itd.. Ale wcale tak nie było! DZIĘKUJĘ. Gratuluję wszystkim wygranym jak i przegranym, na pewno uda się Wam na innych blogach. Mam nadzieję, iż mnie polubicie.

                                                                 ~*O MNIE*~
Jak można zauważyć po mojej nazwie na Blogger'ze, na imię mi Luiza. Liczę sobie 12 lat, które rozpoczęłam dziesiątego września tego roku. Mój pseudonim w Internecie, zarówno jak i 'w realu', to "Olchex", utworzony od mojego nazwiska. Interesuję się przede wszystkim rysunkiem, a także śpiewem i w wolnych chwilach to właśnie robię. Oprócz tego, uwielbiam jeździć rowerem, fotografować, czy czytać książki. Jeśli chodzi o mój wygląd oraz charakter, jestem osobą miłą, lecz często się denerwującą. Można ze mną się dogadać, jestem dosyć pomocną, sympatyczną oraz przyjacielską osobą. Jestem dosyć szczupłą osobą, mierzę sobie 162 cm. przy wadze 40 parę kilogramów. Na dodatek, jestem w posiadaniu rudawych włosów, niebiesko-zielonych oczu czy bladej cery.
                                                                            ~*~

                                                    ~*O MOIM KONCIE*~
Jak już wiecie, na różowo-fioletowej planecie zwanej MovieStarPlanet, posiadam nick Lanche. Aktualnie liczę sobie 20 Level, a gram od bodajże pierwszego kwietnia (nie chce mi się sprawdzać B), ale prawdopodobnie tak) tego roku - 2015, dlatego też strasznie wolno wbijam poziomy. Wcześniej tworzyłam sporo kont, aczkolwiek albo je usunęłam bądź moderatorzy mi je zbanowali na zawsze za reklamowanie się, no niestety, #LifeIsBrutal. Mój nick powstał tak - kiedyś byłam fanką sławnej Zuzanny Boruckiej, a akurat nazwa "Banshee", skojarzyła mi się z "Lanche", nie wiem sama do końca dlaczego. Posiadałam kilka razy VIP'ostwo na tydzień. Obecnie nie mam zamiaru odchodzić ze swojej laleczki Lanche. Nawet lubię tę grę, jest znośna, a pisać o niej wpisy na blogach - bardzo lubię!


                                                                        ~*~

                                                    ~*BLOGOWANIE*~
a) To chyba najważniejszy z wszystkich punktów, nieprawdaż? Bloguję już ok. 2 lata, nie jestem w stanie dokładnej daty Wam podać. Będąc początkująca osobą, prowadziłam kilka blogów o tej grze. Następnie zrobiłam przerwę w mojej 'przygodzie' z tą czynnością, a następnie powróciłam. Po dosyć długim okresie, zgłaszałam się na różne blogi. Nie wyszło mi na Abiesce, za pierwszym razem tutaj, również u Tyny się nie dostałam, na szczęście wyszło mi u Alicji, a także tutaj, WOW. Ogólnie jestem tym faktem bardzo zadowolona.

b) Jeśli chodzi o mój styl pisania, zazwyczaj jest on poważny. Dzisiaj piszę trochę na luzie, ale to tylko zależy od Waszych odczuć. Nie stawiam emotikon prawie wcale, dzisiaj jakoś wyjątkowo troszeczkę ich stawiam. Czasami piszę jakieś zabawne notki. Właściwie staram pisać posty, prowadzić styl pisania postów, który u mnie innym się podoba.

c) Nie prowadzę grafiku, kompletnie nie umiem z nim pracować. Kiedyś pracowałam - niestety mi nie wychodziło. Co do serii przeze mnie prowadzonych, na razie mam kilka pomysłów, a jak nie, to piszę co mi wpadnie do głowy, ponieważ często mam jakieś pomysły, mimo, że nie jestem osobą kreatywną.
                                                                        ~*~

No to tak, zbliżamy się do końca moich 'wypocin'! Mam nadzieję, że pierwsza notka z mojej strony Wam przypadła do gustu. Chętnie poznam Wasze opinie na jej temat oraz na mój temat. Zależy mi, czy mnie ktoś tutaj polubi, polubi moje posty itd. po prostu. Jeszcze raz dziękuję dla Nat i wszystkich, którzy trzymali za mnie kciuki! <3
Do zobaczenia,

/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz                              

46 komentarzy:

  1. Ja już piszę post xDDDEŁ Super, że też tu jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szynka, szyszka, szynszyla, szynszla!

      Usuń
    2. Lanche, wiem, że ty przeczytałaś już w roboczych.

      Usuń
    3. A skąd wiesz? B) Nie czytałam, tylko zajrzałam na chwilę, bo wtedy czytać mi się nie chciało. XD

      Usuń
  2. Szyszyszyszyszymon się dostał!
    Szaleję!
    Robimy burzę!
    Impra!
    Skaczę z radości! :**********







    :********* dla Szymona <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszyszymon, musiałeś się dostać? Przez Ciebie mi odbija!

      Usuń
    2. Ołje xDDDEŁ I ja wiedziałem szybciej od Was, bo pisałem do Nat xDDDEŁ PAULIKKKK!!!!!!!!!! ;****

      Usuń
    3. Szymon tu jest, no!!! Halo!!! Ludzie!!! Świętujmy! Burza! Impra! Życie i śmierć! Cokolwiek! Xd

      Usuń
    4. Szymon!!!!!!!!!111jedenjedenjeden111

      Usuń
    5. Idź mój film obejrz i się opanuj. Tyna ma myjnię xDDDEŁ

      Usuń
  3. Gratuluję! Trzymałam za Ciebie kciuki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie sami normalni ludzie po odznaczeniu możliwości pisania komentarzy przez szanownych anonimów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kiedy nagramy płytę??? Ja też chcę, też jestę fejmę! Umiem śpiewać, chociaż nie perfekcyjnie ;/ Ale to nic (y)

      Usuń
    2. A no w następnym tygodniu. Jutro na podpisywanie płyt

      Usuń
    3. No wiem. Super bez anonimów. Jak ktoś chce komy pisać to niech założy konto.

      Usuń
  5. A teraz pytanie tygodnia:
    Kto lubi kaczki? €:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, że ja. A tak przy okazji, świetny posteł.
      ~ Sylwieł

      Usuń
    2. Sylwieł, Luizeł, Tyneł, no kto jeszcze bedzie no? >o<

      Usuń
    3. Ależ nie ma za co, Luizełu! To naturalnee.
      ~ Sylwieł

      Usuń
  6. Spk post (y)

    'Ktoś komu nie chce się podpisać

    OdpowiedzUsuń
  7. No hej. ^^
    Czekam na Twoje posty! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej. ^-^ No to ciesze sie z tego powodu. c:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)