Menu

wtorek, 8 września 2015

#6 History of MSP ~ moda 2011-13 roku

Cave Inimicum!
Ale zaraz zaraz? Jak to post we wtorek. A no tak, znalazłam chęci i czas na napisanie posta.
Postanowiłam napisać posta z serii History of MSP. Będzie to już (lub dopiero) 6 post o tematyce naszej gry z roku 2009/10/11/12/13 #natłokliczb. Więc czym zajmę się dzisiaj? Przygotowałam dla was opis typowego wyglądu twarzy oraz looków dziewcząt z 2011/12/13 roku. Podjęłam też w pewnym sensie wyzwanie - postanowiłam odwzorować typową twarz oraz stylizacje. Jaki mi poszło? Zaraz się przekonacie jednak najpierw krótki wstęp.

Jak wyglądały twarze?
Zdecydowanie dominował konkretny styl makijażu. Zazwyczaj była to opalona (ale nie nadmiernie) skóra, duże różowo-malinowe usta oraz oczy z białym cieniem. Użytkowniczki posiadające pakiet vip często wybierały usta z kolczykiem oraz oczy z cieniem (przypominam tylko, że wtedy dla vip były dwa rodzaje oczu, które różniły się tym iż na jednych były cienie, a na drugich nie).
Czy tylko ja tęsknie za tymi oczami? Tymi normalnymi oczami... Mając je nasz brwi nie podnoszą się jak u jakiegoś chorego człowieka ;") czemu ja wtedy nie kupiłam vipa? Hymm... Czemu...

 Jaki wtedy był styl ubioru?




Jak widzicie bywało z tym różnie, jedni woleli nowoczesne (bardziej realistyczne, z lepszą grafiką) ubrania, a inni typowe dla tamtych czasów stare rzeczy.

Co było modne?
Zdecydowanie większość dziewcząt posiadała:
- balerinki (na zdjęciu ma je od prawej 1,2,4,6 moviestar)
- trampki ( od lewej 1,2 moviestar)
- spódniczka ( od prawej 1 moviestar)
- guma!
 Był to absolutny hit zarówno u dziewcząt jak i u chłopców. Często zdarzało się, że moviestar kupowała vipa tylko po to, aby ją mieć. Teraz jest to tylko zbędny dodatek nie wymagający do kupna członkostwa vip. Tak wiem powtarzam się dzisiaj za bardzo...

Myślę, że takie krótkie "przypomnienie" wystarczy pora na twarz, którą zrobiłam ja.
Co wchodzi w jej skład: Opalona cera, zwykły nos, duże różowe usta, czarne oczy. Postawiłam też na różowy cień. Może zauważyliście, że z góry dodałam rzęsy? Zrobiłam to, gdyż bez nich całość nie przypominała twarzy z 2012 roku. Cena to 1200sc co uważam za przystępną kwotę.

Jak wyszły mi stroje? Oceńcie sami, oto one:

Wybrałam typowe rzeczy o starej grafice. Nie licząc butów, które po zmianie kolorów wyglądają jak jakieś z 2009 roku znalazło się też miejsce na cieszącą się dużą popularnością spódniczkę. Koszt stylizacji to 2500sc, nie wymaga pakietu VIP.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Ballerina Bun (450sc)
  • Ubranie - Geometric Skirt (500sc) oraz Hearts Tank (350sc)
  • Buty - Sneakers (350sc)
  • Dodatki - Cat Ears (350sc)


 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja różowo-miętowa
Wersja biało-oliwkowa
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Tutaj postawiłam na coś bardziej rockowego (przynajmniej takie wrażenie sprawia look w tej wersji kolorystycznej). Zestaw wyszedł bardzo tanio - 1825sc z rzęsami i tylko 1325sc bez nich, całość mogą kupić użytkownicy posiadający pakiet VIP.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Yay for Pigtails (400sc)
  • Ubranie - Electronic Romper (375sc)
  • Buty - Starry Combat Boots (400sc)
  • Dodatki - Devil Horns (150sc)


 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja biało-fioletowo-niebieska
Wersja biało-brzoskwiniowo-miętowa

To już wszystko w tym temacie.
Przepraszam za tak krótki post (sądziłam, że wyjdzie lepiej, bardziej ciekawiej i rzecz jasna dłużej).

Pozdrawiam
~  Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa
Nie mam jeszcze loga, więc dzisiaj żegnam się "takim czymś" robionym w paint'cie No way. 


10 komentarzy:

  1. W paincie XD?
    To robiłas w paicie? :3
    Wygląda jak na cos lepszego c:
    Super post *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy w paintcie "zrobiłam" nowe włosy z innych, sukienkę, kołnieżyk itp. reszta w pic monkey, pizap i sumopaint xDDD

      ~`.A

      Usuń
    2. Acha i jeszcze oczy zmieniałam c;

      Usuń
    3. Musisz zrobić jeszcze jeden poradnik o logach, zmuszam Cię XD
      Inaczej będę Cię (te powtórzenia...) nawiedzać po nocach!
      Nie masz wyjścia, hehs.
      c;

      Usuń
  2. Pamiętam tę gumę xd Praktycznie każda osoba posiadająca Vip'a ją miała. Te czasy ^^ XD







    ~ >>I<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam <3 Miałam taką twarz z kolczykiem #NOBONIEMATOJAKROBIĆSBVIPAPODWÓCHDNIACHGRANIA xd
    Guma.. Prawie Karzy mój znajomy ją miał, a ja taka #HIPSTA nie miałam jej

    ~ HanJaa HanQuu
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 look oryginalna wersja - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, looki również c;
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, guma to ogromny hit był! Spodnie z dziurami też :D
    Sama marzyłam o tej gumie lecz do dziś jej nie mam hehe

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)