Menu

środa, 30 września 2015

50 faktów o mnie!

Haiyo!

Z tej strony Flerie, Patka, Flerek, Fler.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który w prawdzie będzie o mnie. Wiem, że prawdopodobnie będziecie zawiedzeni, ponieważ dzisiaj będzie brak posta o MSP z mojej strony. Cóż... może chcielibyście się trochę o mnie dowiedzieć?

♣ Fakty o mnie ♣

Dobrze, przejdźmy do faktów:

1. Mam na imię Patrycja. (nie, nie wiedzieliście tego!)
2. Będę miała 13 lat w październiku
3. Mam 3 rodzeństwa.
4. Dokładniej- straszą siostrę Sylwię (15 l.), młodszego brata Adama (9 l.), młodszą siostrę Wiktorię (3 l.).
5. Uwielbiam grać w gry! Wiadomo- horrory górą!
6. Gdy byłam mała wsadziłam swoją głowę między dwoma szczeblami metalowego płotka, a później nie umiałam jej stamtąd wyjąć.
7. Jestem osobą, która ma strasznie wybuchowy temperament, ale tylko w sytuacjach bardzo kiepskich.
8. Nienawidzę się malować- szminkami, tuszami do rzęs, błyszczykami... chyba nigdy mi się to nie spodoba. (13-latka wspomina o makijażu, heh...)
9. Kocham jeść Oreo! Po prostu zawsze mam w szufladzie zapas, gdy dopadają mnie dni rozpaczy (z niewiadomych przyczyn).
10. Gdybym miała wybrać wakacje nad morzem lub w górach- to wybrałabym to drugie, gdyż uwielbiam podziwiać te piękne widoki, które stworzyła matka Natura.
11. Swoje urodziny obchodzę dziesiątego października. (jeszcze 11 dni)
12. Jestem osóbką, która zadania domowe odrabia zawsze o 22:00.
13. Trzy razy rozbiłam sobie głowę. Dwa z nich były bardzo, ale to bardzo makabryczne. Oh, już nie przesadzam. Troszeczkę siniaków, krwi...
14. Raz potrącił mnie samochód. Wiecie co mnie uratowało? Plecak. Tak, uratował mnie mój plecak.
15. Gdy miałam 4 latka- byłam z mamą w banku, a następnie wyrwałam się jej z kolejki, zaczęłam skakać i badum... uderzyłam się w szklany stolik i rozcięłam sobie brew. Mam to widoczne do teraz.
16. Moją ulubioną porą roku jest jesień.
17. Chciałabym zostać fotografem, bądź grafikiem komputerowym.
18. W mojej garderobie przeważa biel i czerń.
19. W tym roku szkolnym dostałam jedynkę z biologii, ponieważ zamiast się uczyć... chodziłam z przyjaciółkami po lesie. (nie pytajcie)
20. Nienawidzę gdy ktoś kłamie, a ja dobrze o tym wiem. To jest po prostu irytujące!
21. Nigdy nie miałam chłopaka. (13-latka wypowiada się o tym, że jeszcze nie miała chłopaka, pff)
22. Mam 8 papug- 2 nimfy i 6 falistych: Romuś, Basia (nimfy), Tytus, Kazik, Hera, Lola, Serek, Śpiewak (faliste). Taa, wiem imiona są genialne. :)
23. Uwielbiam śpiewać, ale tylko wtedy gdy jestem sama w domu. Jestem nieśmiała.
24. Jestem zawsze pozytywnie nastawiona do beznadziejnych sytuacji.
25. Kocham pisać opowiadania, lecz boję się pokazać. Jestem pewna, że zostałyby zmieszane z błotem, ponieważ ja specjalizuję się w pisaniu horrorów pomieszanych z romansem. (ale nie coś typu: Zmierzch)
26. Gdybym mogła zmienić sobie imię, to zmieniłabym je na Dominika.
27. Na Bierzmowanie mam zamiar nazwać się Karolina lub Julia.
28. Aha! Mam jeszcze pieska, który wabi się Plamek.
29. Strasznie boję się ciemności, mimo że kocham oglądać horrory.
30. Mam manię na komiks (mangę) Katt Lett, który zwie się "Exitus Letalis".
31. Jestem bardzo cierpliwa, miła, uczynna, skromna.
33. Zaś muszę powiedzieć, że jestem wyjątkowo wredna dla osób, które prowokują mnie do takiego stanu.
34. Uwielbiam W-F! Kocham ćwiczyć, a dokładniej ciekawi mnie- gimnastyka, akrobatyka.
35. Jestem brunetką z blond końcówkami. Zafarbowałam swoje włosy w kwietniu. (tego roku)
35,5. Czyta to ktoś jeszcze? 
36. Pomagam swojemu bratu w zadaniach domowych. A co? Nie można? :D
37. Gdy miałam 9 lat... ciągle obgryzałam paznokcie, ale oduczyłam się tego.
38. Gdybym mogła wybrać sobie jakąś moc to byłoby to mnożenie pieniędzy, ale tak poważnie to chciałabym latać lub być niewidzialną.
39. Kocham robić logo, ale tylko wtedy gdy mam na to ochotę i czas.
40. Większość swojego czasu spędzam z przyjaciółmi na mieście lub na podwórku u jednego z Nas.
41. Chciałabym mieć węża. Prawdziwego węża. <3
42. Lubię fotografować kaczki. Ogółem to bardzo lubię te stworzonka.
43. Tylko raz miałam pasek na świadectwie. (5 klasa podstawówki, tak bardzo)
44. Lubię czytać mangi i oglądać anime.
45. Chciałabym mieć kota, ale mama mi nie pozwala, ponieważ sama ich nie lubi.
46. Moja mama wie, że bloguję. Nie zabrania mi tego, gdyż sądzi, że mogę się tym rozwinąć... no wiecie... zdolności, umiejętności w pisaniu. (powiedziałam jej o tym, jak się dostałam na bloga)
47. Moim ulubionym kolorem jest czarny. Kocham głęboką czerń.
48. Serialem, który oglądam od kilku lat jest "Pierwsza Miłość". Ktoś ogląda? Jeżeli tak- napiszcie. :)
49. Boję się szczurów, myszy i innych gryzoni.
50. Jestem... bardzo nienormalną osobą.


To tyle faktów o mnie. Jestem dumna z tego, że dotrwałam do końca.
Mam nadzieję, że nie znudziłam Was tymi faktami?


♣ Kontakt ♣
 
Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com


♣ Pożegnanie ♣

Niestety, ale muszę już powoli kończyć tego posta.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się jutro z pewną interesującą serią, która być może spodoba się kilku osobom.


Baiyo


♣Patka♣

 

25 komentarzy:

  1. Skomentuję żeby nie było, ale 6. fakt X'DDD
    Ja tutaj troszkę pospamię. :3 Ale tak... troszeczkę. :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowiedz coś więcej o tym potrąceniu przez samochód!

    OdpowiedzUsuń
  3. A było to tak:
    "11-letnia Patrycja była w drodze do domu. Grzecznie rozglądała się po drodze, mówiąc- Pusto, można przejść. Aż tu nagle z ciemnej uliczki ok. 160km/h wyjeżdża mi kobieta. Wjechała we mnie na pasach.. jak leci.. Na szczęście pozbierałam się w kilka minut, ponieważ pomogła mi pewna Pani, która szła z dzieckiem. Odprowadziła mnie do domu, ale oczywiście w towarzystwie tej, która mnie potrąciła.
    I wiecie co? TA KOBIETA POWIEDZIAŁA, ŻE TO MOJA WINA, BO JEJ WLECIAŁAM NA PASY.
    Na całe szczęście miałam świadków i ogromnego farta, a przy tym mega wielki siniak na nodze.
    Oczywiście zdrowe plecy zawdzięczam swojemu plecakowi.


    'P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już cięm lubię, bo kto lubi kaczuchy to ja go lubiem! Kaczuszki. Idee, bo nie chcielibyście słuchać kaczkofanki. (#kf)
    Żegnam się, (Olgaa, czytasz to?)
    ~ Sylwia-Milord-Kaczka
    /ksiądz

    OdpowiedzUsuń
  5. Też 3 razy rozbita głowa i widoczna blizna na brwi xD #PJONA ;D
    Fajny postełek ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #PJONA
      Dziękuję ^_^


      `P

      Usuń
    2. Ja miałam rozcięte ucho.

      Byłam u mojego kolegi (sąsiada) z moją siostrą no i skakaliśmy po fotelach (bardzo fajne xdd) tam była taka ława, przeźroczysta z ostrymi brzegami. I jak zjechałam z tego fotela to szybko zakryłam głowę rękami i ucho... Poszłam do babci tego kolegi i odsłoniłam ucho cała ręka była zakrwawiona. Później szybko poleciałam do mamy, bo byli w domu i od razu pojechałam z nimi do szpitala. Do dzisiaj mam taką kostkę w uchu, pod tym czymś zawiniętym xDD Miałam zszywane igłą, i gdzieś mam schowane te szwy w takim papierku xDD

      A ja mam też tak jakby rozciętą brew, lecz to tylko taka mało widoczna kreseczka na której nie ma włosków. Lecz, gdy ktoś się przypatrzy widać to.

      ~Martyna

      Usuń
    3. #osobyzwielkimpechemłączymysię

      Współczuję. :/ Pozdrów swoje ucho. :)


      `P

      Usuń
  6. Heh, mam urodziny trzy dni po tobie *^-^*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nikt nie złoży mi życzeń...

      Usuń
    2. Po co ja to piszę? Nikogo to nie interesuje ;-;.

      Usuń
    3. Fajnie. Nie zapomnę złożyć życzeń ^_^


      `P

      Usuń
    4. Jeszcze tylko podpis.

      ~Paula
      ~Szczerbatka
      ~Ciamciaramciaaa
      ~Fromagie
      Life-in-many-worlds.blogspot.com

      Usuń
    5. Wow, złożysz mi życzenia? Szok o.o!

      Usuń
    6. A'propo.
      Zajrzę na Twojego bloga. ;3


      `P

      Usuń
  7. Heh, Hah ( itypy xd ) nie wiem czemu chciało mi sie śmiać przy tym fakcie z bankiem xDDD
    I ogólnie super fakty ^^ Bardzo miło je sie czyta ;33

    Pozdrawiam
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay, jak sobie wspominam te zdarzenie, to po prostu mam takiego banana na twarzy, że HEJ. :D
      Dziękuję :*


      `P

      Usuń
  8. Hyhy,też kocham W-F!
    I też boję się ciemności.. (Boshe. ;__;)
    Chociaż.. Nie oglądam horrorów,nie lubię się bać. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu, masz chyba strasznego pecha xd :v Boisz się nawet małych chomiczków? :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich się nie boję, ale muszę ich unikać, ponieważ mam na nie uczulenie. :(
    Kiedyś byłam u koleżanki, a ona ma trzy chomiki. Wiesz, potrzymałam chwilę, pobawiłam się, a po powrocie do domu miałam czerwony ślady na rękach, a następnie zapalenie spojówek. Nie pomyślałam, że to może być od chomików. Sytuacja powtórzyła się 2 razy. Wtedy byłam pewna, bo byłam z wizytą u lekarza. Ehh. Szkoda gadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Moje imię jest według Ciebie fałszywe? Co jeszcze? Może cała JA jestem fałszywa. Skąd takie oskarżenie? :*


      `P

      Usuń
  12. WOW!!! Masz urodziny w tym samym dniu co ja!
    ~ Polterek
    ~Flex#
    ~ glugawki-ze-szkolnej-lawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glupawki-ze-szkolnej-lawki.blogspot.com (wcześniej się pomyliłam)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)