Menu

piątek, 11 września 2015

2O faktów o mua ( by: Bobcia Jodzia + Memy o MovieStarPlanet!

Serwus!

Tutaj ( jak wiadomo po tytule ) Smalec! Uważam, że powinniście coś więcej o mnie wiedzieć. Więc specjalnie dla Was napiszę 2O faktów o mnie!!!

Okays, zaczynajmy!

 1. Mam na imię Jadwiga ( to chyba wiecie ). =^.^=
2. Moje hobby to blogowanie, sporty wodne oraz śpiew.
3. Chodzę do 1 gimnazjum. ( xd )
4. Baaaaaardzo lubię lody...Czekoladowe...♥♥♥
Kto jest jeszcze fanem lodów czekoladowych?
5. Piszę dość dziecinnie, no nie? 
W internecie chcę mieć swobodę? Tak to nazwę...Więc stąd te gupawgi i igzde.
6. Nje czytadź pjondego!
7. Piszę na 3 blogach. :)
8. Moje najjjjjkiiiiii to: Oliwia, Kaśga, Natga, Marlena, Róża. ♥♥♥♥♥
9. Moje ulubione potrawy to pierogi, naleśniki i....frytQi! ( to wgl potrawa? )
10. Jestem Potterhead. ♥
11. Dzisiaj mam na sobie rurki i bluze z Adidasa. xD
12. Boję się śmierci. Boję się tego co będzie po śmierci.
13. Podobnie jak Kiwiqqux3 w prawdziwym życiu jestem bardzo nieśmiała, a w necie wręcz przeciwnie.
14. Ważę 0 kg. Niee 0? Żart. Co ja tak o tej wadze?! Udało mi się zrzucić w wakacje 6 kg, co jest bardzo dużo jak na 2 miesiące. 52-6=46 kg.
15. Jestem jedną z najwyższych osób w klasie. ( 164, 5 cm )
16. Gram na pianinie i skrzypcach.
17. Mój ulubiony przedmiot w szkole to drzwi, którymi wychodzę. Żartuję. Lubię szkołę. A moje ulubione przedmioty to : geografia, muzyka, MATEMATYKA, polski, W-F.
17. Lubię bardziej komedie typu Kevina. Ale Harry Potter to wyjonteg!
18. Najbardziej z Harrego Pottera lubię część : Zakon Feniksa i Insygnia Śmierci tą drugą. A jeżeli chodzi o postacie to ubóstwiam Cho Chang, Hermionę Granger, Lunę Lovegood, Filiusa Flitwicka.
18. Uwielbiam filmiki w necie typu MaturaToBzdura. HAHAHAHA.
19. Mam starszego brata... Tak mówiłam, jednak on jest moim... Zgadnijcie!
20. KONIEC!

Dziękuję za przeczytanie faktów o mojej osóbce. Teraz przejdźmy do memów!



To jest komiks. Jednak nie wiem kto to w tej różowej kiecce. Pewnie MS. ;) 9/10




Hahahhahahahaha, dobre. Nie nic tłumaczyć, jest proste do zrozumienia. 10/10





To też jest dobre, bo na MSP nie da się przegrać... Heheh. 9,5/10




To jest chyba najlepsze! Widzimy kłótnię brata i siostry o komputer. 10/10



Laska usunęła konto z 25 poziomem. To było przed naszą erą ( wtedy kiedy był 25 lvl maks. )
Jest dobre, ale nwm. 8/10




HAHAHAHAHAHA! To jest dobre! Miałem wiele dziewczyn... NA MOVIESTARPLANET!


To jest najlepsze! Sponge Bob rządzi MSP! HURRA! 10/10





Urodziny 365 razy w roku? Zazdroszczę. 10/10



Ten mężczyzna tak mnie rozwala! Jest super! 10/10

Tak, to na tyle. Niedługo rodzinka.pl!
ŻEGNAM! PRZEPRASZAM, ŻE NIE ZROBIŁAM BLOG VS BLOG. ZROBIĘ JUTRO.
~Smalec
PS: LOGA!!! PRZYSYŁAJCIE!









12 komentarzy:

  1. Super są te memy *-* I fajny post ^-^ I kim kest też Twój brat? Na początku pomyślałam, że chłopakiem xD Naoglądałam sie głupicj seriali ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam kiedyś, że jest starszy ode mnie. Jednak prawda jest inna... Prawda jest ekscytująca.

      Usuń
  2. Jakie to super xDDD Ta miłość w internecie. Chcesz poczytać o tym? No raczej zobaczyć art zakochanego chłopaka, który uważa, że "dziewczyna" na MSP to związek na zawsze. Dzisiaj sobie wszedłem, popisałem z Aleksą, Pulikiem i Jagodą, a nagle tak po prostu przeglądam profile znay i widzę artbook. Kogo? Jego:























    David 112

    Aż z krzesła prawie spadłem ;")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza dziewczynka to ALAKINGA (ta 8-letnia), na pewno królowa klasy xDDD

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do MSP Tag na Emily Mccline!
    Zapraszam do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co wiem to 'ten mężczyzna' to Willy Wonka :D Chyba :p

    OdpowiedzUsuń
  7. MemyStarPlanet (tak, nazwa na msp) Ma duzo memow w artbookach, jest zaczepista ;).

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)