Menu

poniedziałek, 28 września 2015

#1 Jak grać, by wygrać? - Konkursy.

Hejkeneł!
Z tej strony wita Was Luiza. Post miał być w ogóle inny, o innej tematyce, lecz wpadłam na ten oto pomysł i myślę, iż będzie on zdecydowanie lepszy.. Mniejsza. Tytuł może być dla Was niejasny, lecz zaraz wytłumaczę, o co w nim chodzi.
"Jak grać, by wygrać?" - jest to mój kolejny, chory pomysł na serię. Mianowicie jest to coś w postaci poradnika. Czyli w sumie już wiecie, o co chodzi. Ale dlaczego znajduje się słowo "Konkursy"? Otóż dzisiejszym tematem ów poradnika będzie "Co zrobić, by wygrać w konkursach na MSP?". Hmm, chyba wszystko jest już jasne! Jeżeli seria będzie Wam się podobać - będę ją kontynuowała, jeśli nie - nie będę, to oczywiste.
                                                                               ~*~



Jak wiecie czy nie, w Mieście Filmów znajduje się ikonka "Konkursy". Można wziąć udział w konkursie na:
*Film,
*ArtBook,
*Look,
*Pokój.
Czyli w ciągu tygodnia po prostu mamy cztery konkursy. Jak zwykle, aby wygrać przede wszystkim musimy dostosować się do tematyki konkursu - stworzyć coś na temat nowego motywu, a prace, które zdobędą najwięcej głosów wygrają. Naprawdę bardzo duża ilość osób ma ów problem, walczą o tego zwykłego VIP-a na kilka dni...

1. Nie spamuj, nie przesadzaj!
To chyba najważniejszy z wszystkich punktów. Jeśli polecasz osobom swoją pracę i prosisz o zagłosowanie, nie męcz go, ponieważ to tylko zniechęci innych. Spamowanie również nic nie da. Za reklamy prawdopodobnie dają ostrzeżenia, a także bany - sama byłam tego świadkiem, właściwie przetestowałam to "na własnej skórze".. Reklamuj się, ale z umiarem. Trochę inna bajka, ale moja przyjaciółka bardzo mocno się reklamowała, miała film w TOP, ale co z tego, skoro ciągle dostawała blokady (nawet sporo tych banów) po 3 dni...?

2. Miej motywację!
Nigdy nie można sobie mówić "Nie wygram, bo jestem za słaba". Co prawda każdy przegrywa i w sumie trzeba nauczyć się przegrywać, lecz są o wiele ważniejsze sprawy niż gra. Najlepiej zapewniać siebie, pocieszać się, po prostu w tych sprawach być optymistycznym. Każdemu się kiedyś udaje i nie ma ludzi nieszczęśliwych.


3. Mocno się staraj.
No, bo kto będzie głosował na byle jaki film, ArtBook czy Look bez dodatków? No właśnie. Najlepiej przed stworzeniem zainwestować w odpowiednią sumę StarCoins, a jest na to wiele sposobów, bo później nie będziemy mieli czasu zarabiać. Nie musisz robić najdłuższego filmu czy pokoju z wszystkimi możliwymi rzeczami, po prostu staraj się, by miał sens oraz na temat, był estetyczny itp.

4. Sposoby na polecanie:
*Statusy,
Chyba najprostszy z wszystkich tutaj zebranych. Są prawdopodobnie mało pomocne, aczkolwiek to zależy w jakim stopniu pomocnych i chętnych mamy znajomych. Piszemy po prostu "Kto zagłosuje na mój (wpisujemy Look, film, ArtBook czy pokój), obejrzy czy da Love It? Odwdzięczę się na pewno!". Tak jak już pisałam jest to najprostszy jak i najmniej skuteczniejszy sposób. O wiele lepiej działają wiadomości na priv. Najlepiej nie aktualizować ich często, ponieważ większość osób ma przez nich tzw. lagi, a chyba na złość im nie trzeba robić..


*Prywatne wiadomości,
Czyli o wiele lepszy sposób od statusów, aczkolwiek też nie jest on najlepszy. Najlepiej pisać tylko do użytkowników Judge w tych sprawach (o ile sięgam pamięcią, tylko graczy z rangą Junde mają prawo głosować), ponieważ do tych bez ów plakietki w sprawie zagłosowania pisanie jest zupełnie bezsensowne. Do tych nieposiadających Judge oczywiście warto pisać o danie Love It/obejrzenie, chociaż patrząc w dzisiejszych czasach na MSP na chęć ludzi pomocy innym, to "trochę" mało możliwe..

*Komentarze pod pracami,
Czyli coś takiego:


Znaleźć je można w kategoriach "Komentarze", oczywiście w konkursach. Czy taki sposób reklamy jest pomocny? Nie wiem, nie testowałam tego, aczkolwiek wydaje mi się to ciekawe.. Mniejsza. Zapewne jest to dosyć pomocne, w końcu takie komentarze odwiedzają duże grona użytkowników, chociaż sama do końca nie jestem tego pewna, hmm. Zawsze warto spróbować. Niektórzy się połaszą na nagrody, które są oferowane przez konkursowiczów, kto wie.

*Blogi, swoje strony,
Jeśli posiadacie swojego bloga/stronę, opublikujecie wiadomość z prośbą, aby na Was zagłosowano. Jest to chyba bardzo skuteczny sposób i w sumie jeśli na swojej stronie to zrobisz, nikt się nie przyczepi. Ale to zależy na jakim stopniu popularności znajduje się blog/strona, lecz zawsze ktoś się znajdzie.

*Forum.
Przedostatni z punktów, taaak, niedługo kończą się moje bezsensowne wypociny, uff! Jak wiecie istnieje coś takiego na różowo-fioletowej planecie zwanej MSP, jak Forum. Niestety czasami możemy się tam spotkać z niemiłymi osobami, aczkolwiek zawsze warto spróbować! Najlepiej dobrze sformułować swój wpis.

*Skupiska reklam.
No, to mamy ostatni punkcik!
Bardzo często widzimy np. na Forum tematy typu "Tutaj można się reklamować", nieprawdaż? To świetna okazja! Często pomocna. W między czasie i inni na tym zarobią. Staraj się przekonać innych, wspaniale polecić swoją pracę, a naprawdę coś to poskutkuje. Bynajmniej ja tak sądzę. Warto jako pierwszy/pierwsza napisać w takich postach post, ponieważ rzadko ludziom będzie się chciało przeszukiwać pół tematu, na koniec czy coś.
                                                                         ~*~

Pierwszy "odcinek" poradniku mamy już za sobą. Mam nadzieję, iż przypadł Wam do gustu mój drugi z kolei post i chciałabym od Was uzyskać szczere opinie na jego temat.
Do zobaczenia,

/Olchex
Lanche|Lanszi|Lansz

27 komentarzy:

  1. Świetny post *-*
    Zastosuję się do Twoich porad.


    `P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się z tego powodu. :3

      Usuń
  2. Super *-*

    Naprawdę pomocny poradnik ^^

    Chyba aż się zgłoszę do tego konkursu choć mam marne szanse ponieważ:
    • Prawie nikt z użytkowników mysypy nie wie o moim istnieniu czyli nie jestem ,, sławna ''
    • Nie mam vipa a z vipem można kupywać ładniejsze rzeczy.
    • Dużo użytkowników nawet Ci z 3 levelami mają uni.
    • Chcę zgłosić look. ( Patrz punk powyżej )
    • Dużo ludzi spamuje looki itypy ( pisze to zdecydowanie na często x3 ... U! Żadko pisze tą minkę ,, x3 '' a więc spamują np. Looki jakimiś lookami z początkowymi ubraniami i trudno się dostać.
    • Jest dużo użytkowników a więc trudno mi by było wygrać.

    I ostatnie najważniejsze!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Nikt nie będzie na mnie głosował! :D

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Albo tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałem dwa razy w tych konkursach, bo w sumie to tyle razy pisałem o tym w CTR, a czasami się zgłoszę tak po prostu kilka dni przed końcem, więc to jasne, że nikt nie zagłosuje, bo nie wiem. A tak serio to mnie te konkursy nie obchodzą. I co z tego, że mogę wygrać? Wolę filmy reklamować najnowsze xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość, że wydasz 30 tysięcy SC i albo nie wygrasz albo dostasz tego vipa na chyba jeden dzień xd Nie jestem pewna ;-;

      Pozdro
      ~ Pani MalinQa
      Czy tam
      ~ Gabi XD

      Wyczuwam zapach popcornu o.O
      Kto idzie ze mną do kina? B)

      Usuń
    2. Eh... ;-;

      Nie rozumiesz Szymon xd

      Usuń
  4. Świetny post. Uwielbiam twój styl pisania. A tak wgl. to Nat już zrobiła to coś na komentatora?
    ~S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace w toku. Nat nie zawsze ma czas, a mi pozwoliła czy coś, mhm napisać o tym, bo to zaproponowałem jej i napisałem, a już niedługo się to oficjalnie zacznie.

      Usuń
  5. A ja kiedyś wygrałam w konkursie 2 miejsce, zrobiłam film ''Historia Brazylii'' B) To był mój 1 VIP. Jak moderatorzy mi o tym napisali rano, to krzyknełam i wszystkich obudziłam xD. Miałam na tydzień.
    Super post Luizko ♡
    Pani Pomarańcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. :3
      Oo, to gratuluje. ^-^
      Nie lubie, gdy ktos mowi na mnie ,,Luizka", ale Ci moge wybaczyc. XDD

      Usuń
  6. Mam nadzieję,że porady są sprawdzone. XD
    Jeśli nie,to trudno. A co mi tam?! XDD
    Dobra,nie ważne. Fajny post,aczkolwiek trochę przynudza. (Moje zdanie.. ;-;) Okej,dobra. Wiem,że mój komentarz nie ma sensu. Więc MOTYWUJĘ CIĘ do dalszego pisania itp. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. :3 Za kom i za opinie i za motywacje! XD

      Usuń
  7. Fajny post... Poradnik jest nawet, nawet.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)