Menu

środa, 30 września 2015

#0 Cofnij czas + Stres

Ziemango (tzn Lidqa pisze)


Ten post moze też byc bez ładu i składu ale cóż, przynajmniej chwilę temu wymyśliłam serię, bądźcie ze mnie dumni.


Takiego powitania nie ma nikt? Wolne? Ok.


Przepraszam, uzyłam 'dzieńdobrywieczór', no cóż, nie wiedziałam że Shanon go uzywa, ja tez go używam dość długo, ale to uszanuję :p

(Jeśli popełniłam błąd w nicku to przepraszam)

Jedni mnie jednak troche lubią, inni szczerze juz znienawidzili.


Cóż, Nat mnie wybrała, proszę tylko bez kolejnej gównoburzy...

Może dla niektórych jestem za młoda, ale potrafię pisać lepiej. A jak nie to się nauczę, Shymon mnie nauczy.

(Znowu zrobiłam błąd w nicku?)


Adoptuj mnie.



'Robi sobie żarty z eboli która jest groźną chorobą i zabija miliony ludzi'

Ekh, w tamtej części posta pozwoliłam sobie napisać cos, kto kiedys o mnie powiedział.



Przykro mi.



I tak, sama zauwazyłam że nie podałam swojego gmaila żebyście gdziekolwiek mieli mi wysłać swoje loga...

lidia.marlega@gmail.com



Loga wysyłamy jako załącznik.



*Cytat może być w innym języku, bylebyście napisali mi w wiadomości jego tłumaczenie, nie musi byc super dokładne


Mój nick to Lidqa<3




Jestem az przerażona tym ile rzeczy pominęłam.





Spoko? Może być? Jeśli ziemango się nie powtórzyło a ja nie jestem jedensatolatka z anginą (musiałam, przeciez ten ból dupy...) to powinno być spoko.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Co do tytułu to po prostu stres, tak samo jak dzisiaj.




(Uwaga kolejne brzydkie słowo)


Sram szczęściem po prostu. Stresem też.






Ale chciałabym przejść do serii ^-^ (Post próbny)



Bądźcie dumni, postawcie mi pomnik ze złota!

Wymysliłam ta serie jakieś dwie minuty temu!


Chodzi o to, że biorę jedna osobę z rankingu moich znajomych i jedną wszystkich MovieStar, przeprowadzam z nimi krótki wywiad odnośnie bardziej przeszłości, przeglądam ich filmy, looki i ArtBooki aż dotrę do ostatniego i zrobię to co umiem najlepiej czyli skrytykuję ^^ (bolesna prawda)

Ale jako że jest to post próbny z tej serii, chcę na razie 'odkopać' (brzmi to conajmniej dziwnie, jak taki anty-grabarz) jedną osobę.

Zdecydowanie powinnam znaleźć inne określenie.


Znajoma


Ai Enma



Ai ma poziom 31, no nieźle, sama nie wiedziałam że takie (nie) ważne (wcale nie) osobistości mam w znajomych ;o


(Cofamy siee)


(Wehikuł sie zepsuł)


(Wszyscy chłopcy piszczą)


Wywiaad


Przepraszam, ale muszę to napisać....




MRUGŁA!



Wywiad mamy za sobą (Jesli chcecie żebym tu dopisywała jakies podsumowanie wywiadu, napiszcie, post próbny)



Teraz odkopię ten look, ten pierwszy look.



Ai, rozumiem że lubisz mangę i Anime, ale czegoś takiego się nie spodziewałam :D

Nie wiem czy uzyć ':D' czy raczej 'D:'

Jak to mówią ludzie bardziej normalni ode mnie, nie wiem czy śmiac sie czy płakać.

Stwierdzam zgon że umarł

Dosłownie

Trzy razy na nie, dziękujemy.

2/10




Teraz film, zobaczymy, boje się.

Oł maj gad, przeglądam filmy a tam Jigoku Shoujo <3

I sie okazuje że dalej przeciągać sie nie da, więc patrzymy czy zrobiłaś prawdziwe Anime czy bajkę od czapy

To moje pierwsze Anime, fala krytyki nadchodzi, tsunami,



Na samym początku mamy przedstawienie postaci


Ai

Ren

Wanyoodu

Hone

Zapamiętałam czy pokręciłam?

Pewnie pokręciłam.

(Klik)

(Klik)
Ai


'Świat ludzi jest światem karmy'

'Jej nic splata ludzkie życia kruche niczym kwiat likorysu'

'Nienawiść'

Ren

'Smutek'

Hone

'I łzy'

Ai


'Gdy ich doświadczysz w północ wynurzymy się z mroku'

'A ten który cię skrzywdził zapłaci za swe grzechy'


W końcu wszyscy sobie idą żeby wypełnić zemstę.

Okej...

Rozumiem, ja mam jedenaście lat i jestem bardzo kiepska w robieniu filmów więc dam Ci 2.5/10, tak na zachętę. Pół punktu to za mało?



3/10



ArtBook, może bedzie w innej tematyce niz Anime horror...





-10 p...



-5 p! Gratuluję!


Nie bierz tego do siebie.

Byłaś w moim wieku (Y)



*Facepalm*



Cytat na dziś:

' Ja lubię ciasteczka, Ty ciasteczek nie lubisz... Więc jak możemy sie przyjaźnić?'

~ Ciasteczkowy Potwór




Post bez ładu składu.


~ Lidqa

22 komentarze:

  1. Sama czytając ten post czuję że jest od czapy krótki, Shymon ucz mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało tekstu. A i mój nick to nie Shymon! Ja jestem ten fejm z MSP, ten 1szymon102
      xDDDEŁ BEKA xDDDEŁ

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Każdy mój tak wygląda, przyzwyczaj się.

      Usuń
  3. Lidkaaaaaa, chooooodź zjemyyy dziś banaaaannnaaa! No chodź zrobimy tooo, tak dawno nie nie jadłyśmy cięę!
    Pozdrowiejszyn,
    /Ksiądz Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o te przywitanie, to mogłaś nie wiedzieć, nic się nie stało. :)
    Natomiast jeżeli chodzi o post, to faktycznie jest trochę chaotyczny.
    Może staraj się jakoś oddzielać poszczególne wiadomości, a nie pisać tak wszystko ciurkiem?
    Myślę, że każdemu by się lepiej czytało, ale to tylko sugestia. :)
    Powinnaś też trochę popracować nad interpunkcją. W wielu miejscach brakuje też kropeczek nad 'ż' i końcówek 'ę','ą'. Ale tego się już nie czepiam, bo każdemu zdarzy się taki błąd.
    Widać, że jesteś początkująca, ale będzie dobrze. Wydajesz się fajną osóbką, także staraj się pogłębiać swoją przygodę z blogowaniem! :)
    Pozdrawiam.
    ~Shannon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, jakie JA kiedyś filmy robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek zdania z małej litery.

      Usuń
    2. Przecinków też nie było.

      Usuń
    3. Teraz są lepsze ^-^. Zobacz sobie ;). Konto Ciamciaramciaaa

      Usuń
    4. Moje też sobie zobacz, nie usunęłam ich jeszcze... :x

      Usuń
    5. Ja już dawno usunąłem... Nawet moich filmów z początku tego tygodnia nie znajdziesz xDDDEŁ

      Usuń
  6. Dziwnie,ale fajnie. ^-^
    "Ja lubię ciasteczka,Ty ciasteczek nie lubisz. Więc jak mamy się przyjaźnić?".
    Jessu,ten cytat mnie rozwalił. XD
    Hahah,kojarzy mi się ze słodkim głosikiem który mówi to : "Ja lubię ciasteczka,Ty nie lubisz ciasteczek.." XDD
    #ZrytaPsychikaMartuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Skarbie..
      - Tak, kochanie?
      - Kc kc kc kc!
      - Ja też kocham ciasteczka!

      Usuń
  7. Lidqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *duszęm sięm*, Ty zua 'blondynki' "umierajom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ale jak mówiła Shannon

    OdpowiedzUsuń
  9. CZEMU. TEN. BLOG. SAM. Z. SIEBIE. SIĘ. ODŚWIEŻA. I. JUŻ. TRZECI. RAZ. USUWA. MI. PISANY. KOMENTARZ.
    *wkurzona Aki*

    ...
    Tak w sumie to nie podałaś jeszcze do kiedy wysyłamy loga :P

    Mi taki strumień świadomości się podoba, przyjemnie się to czyta. Wygląda to tak... szczerze? Emocjonalnie? Uczuciowo? Realnie? Uch, znowu nie mogę znaleźć odpowiedniego słowa, akurat wtedy gdy jest mi potrzebne.

    ~Akiko (której i tak nikt nie kojarzy) z nowego konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mogę odpowiedzieć na ten komentarz... Tak wiem, ne podałam do kiedy, bo trudno mi powiedzieć. Chcę conajmniej 5 lóg... A nie mam żadnego.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)