Menu

środa, 19 sierpnia 2015

Zwierzaki i Boonies. Zaopiekuj się swoimi podopiecznymi!

Witam wszystkich tu zebranych bardzo serdecznie!
Z tej strony Marcia, Jeremy i na dzisiaj przygotowałam post o boonies i zwierzakach, z którymi mamy do czynienia na naszej różowej gierce, zwanej MovieStarPlanet. Lecz na sam pierw chciałabym wyrazić swój smutek. Z jakiej to przyczyny po raz kolejny jest mi smutno? Cóż... Tyna odeszła, Tori odeszła... a to już dwie osoby, nie licząc poprzednich redaktorek. Na dodatek Aga chce odejść...
Jesy, jeśli to czytasz, to wiedz, iż znam Cię ze wszystkich tu piszących najlepiej, nie chcę, abyś odchodziła...

Jak Aga odejdzie no to ja mam żałobę level hard.

Dopsz, czas zająć się tym postem, mimo braku humoru.
Zwierzaki (tzw. Boonesters) i Boonies, jak już wcześniej wspominałam, to nasi podopieczni na MSP. Poświęcony jest im cały sklep, a także jedna aplikacja od moderatorów, jaką jest BooniePlanet (nie pomyliłam się, co nie? Błagam, powiedzcie, że się nie pomyliłam). Przeważnie kupimy je w cenie od 750 do 1000 starcoins, jednak modom ostatnio coś odbija i sprzedają boonie za 10 000 (do jasnego numerka, czy oni powariowali!?).
Sklep dla boonies i zwierzaków:





Kiedy kupimy zwierzaka/boonie jesteśmy automatycznie przenoszeni do edytora naszego pokoju, gdzie możemy postawić skrzynkę albo jajko. Następnie zapisujemy pokój, otwieramy paczuszkę... bum! Mamy małego przyjaciela! Oczywiście można nadać mu imię. 
Ważne także, żeby bawić się ze swoim stworzonkiem. Istnieje opcja nakarmienia go, umycia go, bawienia się z nim oraz rozpieszczania go.

Posiadając zwierzaka warto kupić mu jakieś zabawki! Właśnie dlatego moderatorzy podarowali nam sklep z akcesoriami dla zwierząt.


Oczywiście, posiadamy możliwość kupienia zwierzaka w sklepie z meblami. Będzie on tylko dekoracją przystrajającą pokój bądź dom.


A teraz coś z innej beczki. Wyjeżdżasz na wakacje? To świetny sposób spędzenia czasu! Ale chwila... co będzie z Twoim potworkiem? Oddaj go do hotelu dla zwierzaka! Tam odpowiednio o niego zadbają.


Dobrze, myślę, iż teraz wiecie już dość dużo o boonie oraz zwierzakach (co nie oznacza, że wcześniej nie wiedzieliście). Pamiętajcie o tym, iż potrzebują one dużo miłości i opieki!
Ja lecę. Widzimy się jutro!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


10 komentarzy:

  1. Mi spodobał się taki za 2 tyś, chyba go kupię *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten za 10 tysięcy najlepszy ❤.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Zapraszam na mojego bloga http://kasiblogomsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, Marciu. *-*

    -mam mało baterii 13% xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post Marta (≧▽≦) Ale ja nie mam ani jednego booni ani nic z tamtego sklepu z tymi potworkami XD Mam 2 z gazetki i z zadań wakacyjnych (chyba XD ) Pozdrawiam ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zwierzaki są drogie i niepotrzebne ;-; Moje żyją wśród much i smrodzie i dobrze im z tym najwidoczniej B)



    Pozdrawiam

    ~Misia 1289
    ~Ivka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne są *^-^* Można sobie kupić je i wymienić na nowe xDDD

      Usuń
  7. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń
  8. Link do niesamowitego bloga : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com . Proszę wejdźcie na niego. Przepraszam za reklamę , Jeśli wam to przeszkadza możecie usunąć.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)