Menu

czwartek, 13 sierpnia 2015

Wywiad z (PANI) kocica + KoNkUrS

Siemka! ☺
Tutaj Bobcia Jodzia, która przeprowadziła wywiad (na życzenie) z (PANI) kocica.

Legenda:
S - Ja, Smalec
C - Coca-Cola, czyli (PANI) kocica

S: Hej, mogę przeprowadzić z Tobą ten wywiad na bloga? :)
C: Jasne. :)
S: 1. Od kiedy grasz na MSP?
C: Od Kwietnia 2013 roku. :)
S: 2. Twój sposób na sławę?
C: Być miłym dla innych. :)
S: 3. Piszesz na jakimś blogu?
C: Kiedyś pisałam na różnych blogach, ale w aktualnej chwili usunęli moje konto Google, więc niestety musiałam z tym skończyć. :(
S: 4. Szkoda, jaki masz styl?
C: Raczej Kawaii, czasami ubieram się EMO, czasami Pastel Goth, a rzadziej "Na Niemiecko". :)
S: 5. Masz jakiś internetowych przyjaciół nie z MSP?
C: Tak, ma na imię Ola, ale ostatnio bardzo się kłócimy, mogłabym powiedzieć, że stała się moim wrogiem. :( Ale miejmy nadzieję, że będzie dobrze. :)
S: 6. Skąd pomysł na nazwę?
C: Postanowiłam, że zrobię konto dla żartów i wpisywałam nazwę z zamkniętymi oczami, potem spodobało mi się na tym koncie i taka już została. :)
S: 7. Co zmieniłabyś w tej grze?
C: Po pierwsze, chciałabym, aby znikły te kratki, po drugie, żeby było więcej ciuchów i teł w nowych tematach i żeby ciuchy były tańsze.
S: 8. Ile Ci brakuje do nxt lvla?
C: Bardzo dużo. Czterysta trzydzieści jeden tysięcy sześćset szesnaście fame. Niestety, gdybym napisała cyframi, pewnie pojawiłyby się kratki.
S: 9. ALAKINGA VS ARLI?
C: Nie chcę nikogo obrazić, lubię je obie tak samo. ;)
S: 10. Dziękuję, chciałabyś kogoś pozdrowić?
C: Chciałabym pozdrowić Moją najlepszą przyjaciółkę Minkę Trent, Czekoladunię Czeko, Dike 2005, Alise8, XXKAZUKI, Jelly Cherry, madziewontor i Fogy. :)
S: OK.
C: Dziękuję za przeprowadzenie ze mną wywiadu. :) Życzę miłych wakacji, wymarzonej pogody, pięknie spędzonych chwil i miłego powrotu do szkoły. :) Pozdrawiam Was czytelnicy. :)


***

Przygotowałam dla Was konkurs!
Musicie zgadnąć i napisać w komie dlaczego podpisałam się tak:

~Wiśnia

Ten kto zgadnie jako pierwszy wygrywa 5 grafów i obejrzenie 5 filmów.
Wiem, że nagroda nie jest taka majestatyczna, ale to nie jest nie wiadomo jaki konkurs.




Dziękuję i pozdrawiam :*
~Wielmożny Smalec
~TheDżadwig ☻
~Wiśnia



24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam dla Ciebie filmik z moim śpiewaniem. Na profilu. Kliknij moją nazwę i ten filmik jest. Jak obejrzysz to daj znać. Sorki za jakość. Trochę wycinałam z filmiku.

      Usuń
    2. Hejs wiecie że ta "Kopiara" pisze na blogu wm-msp.blogspot.com xddd? Ma teraz Bana na tydzień ;D! #Mów mi szalona czyli •Maggi•Szalona•

      Usuń
    3. Hej tu Smalec.
      Kochana Maggi. Nie jestem żadną kopiarą i nwm co to za blog. Nie mam żadnego bana :) . Ja Ciebie przyjmuję na bloga, a ty co?
      ~Smalec

      Usuń
    4. Smalcu, jej chodziło o kopiarę z posta Jesy. :v

      Usuń
  2. Bo masz na nazwisko Wiśniewska? ;_; XD

    ~Duna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo smalec jest o smaku wiśniowym? Xd
    nie no. Nowa ksywka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo masz na nazwisko "wisnia" lub "wisniewska"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Smalec śpiewa za pieniądze https://plus.google.com/photos/photo/107000840440701788481/6182500272220501058

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz na na nazwisko wiśniewska 🙋

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz na nazwisko Wiśniewska. ;)
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi sie zdaje że patrzyłaś na komy ಠ_ಠ

      Usuń
  8. Bo jesteś człekiem Wiśnią (Super Wiśnią), która ratuje świat przed pleśnią XDDD
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cos głupiego ale się zastanawiałem i to jedyne logiczne rozwiązanie. >chodzi o to co jest napisane pod polem w którym pisze komentarz. Sory że bez znaków.<
      Shime

      Usuń
  9. Żyjesz w krainie Wiśni, w której wszystko jest z wiśniowe.
    Ehm. Nazwisko? ;')

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)