Menu

wtorek, 4 sierpnia 2015

Wyniki konkursu - Design a Logo!

Cześć!
Na dziś przygotowałam dla was post z wynikami mojego konkursu ~ Design a Logo!
Jak widzicie już wróciłam i od dzisiaj będę pisać posty według grafiku (grafik znajdziesz w tym poście --> klik <--). Postanowiłam, że ocenianie każdego loga będzie bardzo pracochłonne (a wy dawaliście po sobie poznać iż nie chcecie czekać) i w związku z tym po prostu wstawię wasze prace i wyłonię zwycięzców.

1. Logo od RobieSuperFilmy
2. Logo od 3kicia30
3. Logo od Lidqa<3
4. Logo od malutka panda
5. Logo od lukcia321
6. Logo od Lanche
7. Logo od SWEETyolo04
8. Logo od Mala Tyna
9. Logo od K@tyloone
10. Logo od kornelia123lol
11. Logo od Magdalen2005
12. Logo od lolme
13. Logo od PaulaWariatka
14. Logo od Selenne
15. Logo od Sara00051
16. Logo od poniedzialek999
17. Logo od Diffcult<3 
18. Logo od Toshiko Iseki 
19. Logo od oliwiazawadzka123


To już wszystkie loga jakie wysłaliście do mnie. Pora na wyniki!





























CHWILA NIEPEWNOŚCI ^^








































































1. Miejsce - poniedzialek999
Twoje logo mnie oczarowało! Jest świetne, zasłużyłaś w 100% na pierwsze miejsce. 

2. Miejsce - malutka panda
To logo bardzo różni się od poprzedniego, które było kolorowe. Nie mniej całość jest świetnie wykonana! Jak wyżej zostały zastosowane ciekawe efekty specjalne.

3. Miejsce - kornelia123lol & PaulaWariatka 

Nie mogłam się zdecydować, która z was powinna zająć to miejsce. Teraz proszę was (czytelników tego bloga) o zagłosowanie w ankiecie - kto waszym zdaniem zasługuje na wygraną. Możecie pisać komentarze na kogo "głosujecie". 

Ankietę dostarczyły profilki.pl


To by było na tyle. Dziękuje wszystkim za wysyłanie prac. Każde logo jest dobre na swój sposób, biorąc pod uwagę umiejętności jakie posiadacie. Gratuluje zwycięzcom!

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Jess / Marsowa
A tutaj moje nowe logo ^^ Jak się podoba? 

17 komentarzy:

  1. Może uda mi się następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Whoooah, arigato za 2 miejsce!
    Gratuluję WSZYSTKIM uczestnikom.
    Moim zdaniem każde logo miało 'to coś' w sobie, każde było oryginalne na swój sposób!
    ~Kiyo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gjkdnaklwcnbjhckj
    ...
    Aki, spokój.

    Jejku, naprawdę się tego nie spodziewałam, bardzo się cieszę, że moje logo przypadło Ci do gustu, szczególnie biorąc pod uwagę ilość prac, które dostałaś! No i wielkie gratulacje dla wszystkich dziewczyn (mam wrażenie, że wszyscy uczestnicy byli przedstawicielkami płci pięknej, ale jeśli znalazł się jakiś chłopaczyna, to biję się w pierś i przepraszam), które poświęciły swój czas na wykonanie pracy i wysłały ją na konkurs ;3

    A moją faworytką na trzecie miejsce jest Paula jest w jej pracy coś magicznego i melancholijnego. Nie umniejszając oczywiście Korneli, jej logo również jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...
      Matko, stworzyłam potwora.
      Czemu ja się zawsze tak rozpisuję, no czemu, no.
      ...

      Usuń
  4. Wszystkie loga są wspaniałe. Moim zdaniem na trzecie miejsce zasługuje PaulaWariatka. A co do twojego loga to jest prześliczne! :>
    Pozdrawiam serdecznie
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A i jeszcze zostałaś nominowana do LBA na blogu emliy mccline i msp c;

      Usuń
  5. Ahhh.. Mojego loga nie wzięłaś do konkursu , a zrobiłam. Jest mi trochę przykro , nie ukrywam.
    Niki/swettt

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie oceniałaś ;) było by zamieszanie.
    Gratuluje zwycięzcom! Spisałyście się dziewczyny.
    A twoje logo Aga jest cudne ♡ kolory świetnie pasują do stroju.
    PS: Uwielbiam cię Aga <33 ^-^

    ~Ktoś tam komu nie chciało się logować na telefonie c':
    ~ MyszQa nt

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze spróbuje jeszcze raz, choć nie wygrałam gratuluję wszystkim! :) Moim zdaniem kornelia123lol powinna zająć 3 miejsce :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post I gratuluję ludziom ( XD ) Którzy je zrobili... Śliczne loga *-* I ty masz moją siostrę w znajomych a mnie chyba nie przyjełaś :( To przyjmiesz nick: gabryska59

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też najbardziej spodobało się logo poniedzialek999 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku! :O
    Szczerze mówiąc to myślałam, że moje logo Ci się nie spodoba. Żadnych specjalnych efektów i w ogóle. Miałam ochotę stuknąć się w łeb i powiedzieć "Jezu, co to ma być!?", ale cieszę się, że Ci się podoba. :)
    Wyszłam z wprawy w robieniu lóg / logów, więc nie jest ono perfekcyjne. Według mnie na zwycięstwo bardziej zasługuje kornelia123lol, ale nie pogniewałabym się gdyby miłe ludki na mnie zagłosowały... (To nie jest manipulacja!)

    skarpetkowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. 3 miejsce! Mam nadzieję że wygra Paulina, zrobiła ode mnie lepsze ^^
    `Marta
    kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje logo było lepsze. Nie tylko ja tak uważam. Ludzie, którzy glosują w ankiecie również.

      Usuń
  12. Ech, szkoda :c

    Jak zwykle dzień zmarnowany na nic, mogłam nawet tego loga nie robic znajac moje szczęście...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)