Menu

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Wrażenia z obozu...oraz The Doubles 1 + Zbiórka pytań do Q&A

Heijo
Pisze tu do Was nikt inny jak lolme. W sobotę wróciłam z obozu, moje wrażenia są dosyć dziwne.
Otóż...było mega fajnie, wreszcie nauczyłam się galopować i skakać na 0,5 metra więc było SUPI ale, była taka jedna Ewa co bez przerwy skarżyła na mnie moje 2 przyjaciółki Laure i Marcelinę(poznane na obozie) i przez nią chciałam wracać. Więc podsumowując tę króciótką relację, gdyby nie było Ewy to byłoby FANTASTYCZNIE.
Ok to teraz przejdę do tej 'najważniejszej' części posta czyli nowej serii
The Doubles to po naszemu Sobowtóry. Gdyby ktoś nie wiedział na czym może polegać taka seria to już tłumaczę...EKHEM... Polega ona na robieniu sobowtórów GWIAZD ESTRADY i GWIAZD MSP. Proste? No jasne że tak. ;)
Miałam problemik z wybraniem gwiazdy estrady więc zdałam się na mój kochany HTC, i kogo on wybrał?



















Wybrał....



















KE$HA
Chyba każdy Ją zna, więc nie muszę wam o niej opowiadać.
 
Zacznę od pokazania twarzy
To jest buźka naszej wybranki Ke$hy w realu....
A to buźka w MSP. Podobne prawda?
To teraz pora na look, odrazu mówię że nie jest on szczególnie trudny do odwzorowania, ale troszkę się tej sukienki naszukałam, więc proszę to docenić ;)
No oki oto looki


Czarna suknia z Chanell za 2999.99 $ prawie 3000$ czyli to jakieś 119,996 tyś
A tutaj na MSP 'podróba' tej pięknej sukni kosztuje 8 diax...Włosy są dosyć podobne bo blond z zielonymi końcami...Cena nie jest specjalnie wysoka (choć za sukienkę dałabym 5 diax)                     
 
No to koniec serii The Doubles.
Mam nadzieję że seria będzie wam się podobać
 
A no właśnie bo bym zapomniała chciałam przeprowadzić Q&A...więc chyba wiadomo o co będę prosić. No oczywiście chodzi o pytanka, na wymyślenie i napisanie macie 7 dni lub po ludzku okrągły tydzień. Czekam na wasze pytanka...
 
Do kolejnego
Bay
Lolme
 
                                                                                                                               

13 komentarzy:

  1. Kiedyś, no ok, rok temu miałem fazę na Keshę, codziennie słuchałem jej piosenki i w ogóle, a i fajne odwzorowanie, ale jest kilka błędów interpunkcyjnych.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz być redaktorem na nowym szybko rozwijającym się blogu Tyny? Więcej na ta-z-msp.blogspot.com

    ~Shymon, który przeprasza, a jeżeli jest nie tak ten kom to usuń.

    OdpowiedzUsuń
  3. [P] Jaka opcja na MSP najbardziej Ci się podoba? ;)
    -Julamonsterka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeprosinki przyjęte ;)
    Z wielką chęcią chciałabym zostać tam redaktorką, blog jest bardzo fany więc czemu by nie? Tylko co muszę zrobić, bądź gdzie napisać zgłoszenie?
    Oki to tyle z mojej strony
    BAYO
    -lolme

    OdpowiedzUsuń
  5. (P) Masz już rzeczy do szkoły? XD (P) Podobają Ci sie conversy? (P) Lubisz spaghetti? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładne logo!
    Sama je robiłaś? Jeśli nie to kto? O.O bo chciałabym sb u tego kogoś zamówić podobne ^,^

    ~MyszQa NT
    ~ Anonimek ;') bo telefon xddd

    OdpowiedzUsuń
  7. [P] Masz już rzeczy potrzebne to szkoły?
    [P] Ile masz par skarpetek?
    [P] Co najbardziej lubisz robić na msp? (filmy, artbooki, looki, projekty, chatować, siedzieć na forum, opiekować się zwierzakami, grać w gry)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)