Menu

sobota, 1 sierpnia 2015

Wracam. Jezu. Informacje. Grafik.

Heju!
Jezu, Kellow. Weź się w garść i do roboty! Tydzień bez postów, a na dodatek nie mam sensownego wytłumaczenia! Powiedzmy, że to wszystko związane jest z moim wyjazdem, i z natłokiem spraw związanych z blogiem Maliny, czy Abieski. Po prostu nie wiem co mnie ogarnęło, ale czułam nagłą potrzebę napisania tam posta. W sumie i tak podczas wczasów staram się skupić tylko i wyłącznie na wypoczynku, choć nie zawsze mi się to udaje. Natomiast dziś wracam w reszcie na Hel, i mam nadzieję, iż w pewien sposób wynagrodzę Wam ten brak postów... Między czasie zdążyłam też opracować krótki grafik, który wygląda mniej więcej tak:
Poniedziałek - pierwszy odcinek nowej serii
Wtorek - Brak posta
Środa - pomysł od czytelników
Czwartek - Brak posta
Piątek - drugi odcinek nowej serii
Sobota - Brak posta
Niedziela - trzeci odcinek nowej serii
Tyle na razie mogę Wam obiecać, jeśli chodzi o te sprawy. Dlaczego aż trzy dni z napisem ,,brak posta"? Wiąże się to z innymi obowiązkami, oraz z posiadaniem własnego bloga, bo to też odgrywa w tym wypadku znaczącą rolę. Z racji, że i tak zaniedbałam posty, i jako nowa redaktorka w żadnym wypadku nie powinnam tego robić, po prostu, wybaczcie. Wiecie, jaka jest moja obecna sytuacja. Konto z prawie 49 levelem, filmy, blogi, notki... Czasami doprowadza mnie to do szału. Ale kocham blogować z jakiegoś powodu. I z jakiegoś powodu nie zamierzam tego zaprzestać. Po za tym uwielbiam czytać Wasze komentarze. *-*
Dzisiaj chciałabym dać z siebie wszystko, żeby napisać kilkanaście postów, ale nie jestem w stanie się do tego zabrać, ponieważ w domu będę dopiero o godzinie 18, czyli ogółem jak dla mnie dosyć późno. Po za tym, myślę, że każda ludzka istota żyjąca w normalnej rodzinie zrozumie, że przyjazd do domu wiąże się oczywiście z rozpakowywaniem walizek,  a uwieżcie mi; to nie jest miłe. Tak więc jeszcze raz - uprzejmie informuję, iż przepraszam wszystkich czytelników bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com za moją nieobecność. Ale tak na serio, to chciałabym zwyczajnie żebyście mnie trochę zrozumieli. Tak na marginesie, to wracając do grafiku; nowa seria będzie prawdopodobnie na temat Akinatora. Ale kim jest to tajemnicze zjawisko i co ma wspólnego z MovieStarPlanet, dowiecie się jutro!
~~~~~~~~~~~
`Princess Madelyn
/Kellow 
PS. Jezu. Dopiero teraz zorientowałam się, jak krótki ten post wyszedł...
*wspominamy dawne czasy; moje stare, letnie logo dam. A co tam!*

21 komentarzy:

  1. 1! Post fajny jak zawsze robisz bardzo ładne loga. Zrobisz mi? Nick snicerslady0
    letni. Zaraz zaproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę czas - jak najbardziej. Chyba nawet powrócę do robienia ló na zamówienie. D:

      Usuń
  2. Jak miałabyś czas na dwa loga, to zrobisz też mi? :3
    Nick: Magdalen2005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś się pewni znajdzie. Pamiętaj tylko o tym, żeby zaprosić mnie do znajomych. c:

      Usuń
  3. Też bym poprosiła o logo, ale nie chce być w pewnym sensie "ciężarem" bo sama nie wyrabiam z robieniem lóg (jakkolwiek się to pisze).
    Poza tym pisałaś (u Maliny) o nagrodach z konkursu (ten na letni look). Przypominam, że jeszcze ich nie dostałam xd (upomnę się... #A co)

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy, kiedy weszłam, nie byłaś online, i nie byłam w stanie Ci dać pozrdro. Moglabyś wejść dziś koło 19? P:

      Usuń
    2. Dzisiaj o 19 się nie wyrobie...
      ale mogłaby być 20? ;^;

      Usuń
  4. Cześć ! Mam pytanie do ciebie. Szukacie może redaktorki na ten blog ? Ja byłabym chętna = przyn. 1 post dziennie zagwarantowany ! :) Proszę o szybkie odpisanie i pozdrawiam wszystkie admi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale z tego co wiem Nat już nie szuka nowych redaktorów, ponieważ nabór nie dawno się skończył. :/

      Usuń
    2. Ostatnio był nabór ;')
      Poza tym my jesteśmy redaktorkami a nie adminkami ;_;

      ~`.A

      Usuń
    3. A mogłybyście jej spytać ? ;c Proszę ;* Na próbę mg być.

      Usuń
    4. Aha? No wiesz, wiele osób chce tu być redaktorami. Dlaczego Nat ma Cię wybrać? A i piszesz nie bardzo ok.

      ~1szymon102

      Usuń
    5. Nie przejmujcie się takimi ludźmi! xd

      Usuń
    6. No i co. Może mi się uda ?

      Usuń
    7. A może i nie. Widać, że popełniasz błędy interpunkcyjne.

      Usuń
    8. Być może kwestia na temat błędów interpunkcyjnych jest na tym etapie do poprawienia. Gorzej z samym zgłoszeniem, bo tak jak wspominałam wcześniej - nabór niedawno się zakończył. :/

      Usuń
  5. Chciałam do niej napisać, ale się nie da ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Skup się na wypoczynku i nie pisz na siłę. Podobno na wakacjach dostaje się najlepszych pomysłów.
    Pozdrawiam, Ola!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)