Menu

niedziela, 2 sierpnia 2015

Wracam? - czyli co i jak.

Cześć!
Z tej strony Aga. Chciałam was powiadomić kiedy wracam z "wakacji". Piszę tego posta, bo ktoś (nie, nie będę pisać nazwy tej osoby) zarzucił mi, że gram w MovieStarPlanet, a nie dodaje nowych postów. 
Otóż tak jestem obecnie w górach i mam ze sobą laptopa. Niestety internet jest tylko w kawiarni na dole hotelu (po co o tym piszę?) i wchodzę na MSP kiedy mam czas (czyli zazwyczaj wieczorem lub rano) by poprzeglądać forum itp. 
Postów nie piszę, ponieważ muszę odpocząć od blogowania - nabrać sił, bo szczerze powiedziawszy zaczyna mnie to nudzić. Jestem redaktorką na tym blogu od kwietnia i staram się pisać posty codziennie. Sądzę iż część z was zrozumie, że potrzebuje małej przerwy.
Dobrze to może po prostu napisze kiedy wracam?

Posty z mojej strony będą pojawiać się od wtorku (04.08.2015)

Poza tym chyba z jedenaście osób pisało do mnie pytając "kiedy wyniki konkursu?" przecież napisałam, że będą jak wrócę. Odnośnie mojego konkursu mam jeszcze do was jedno pytanie
 - Czy mam oceniać każde logo pod względem danych kryteriów?
- Czy wstawić wszystkie prace jakie dostałam i po prostu wyłonić zwycięzców bez zbędnych "ceregieli"?

To już wszystko
Pozdrawiam
~ Aga

Jesy <3 / Jess / Marsowa

~ Jakieś tam logo xx ~

20 komentarzy:

  1. Miałam podobnie. Internet miałam na dole w hotelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie nie powinnaś oceniać każdego loga z osobna w stylu "To logo zyskuje 2/10, a tamto 8/10", tylko po prostu napisz, co Ci się w danym logu podoba, a co byś zmieniła, bo jak był tamten konkurs na look i oceniałaś mój look, to się bardzo denerwowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh.. Nie zarzuciłam Ci, tylko spytałam.. Chyba, że myślisz o kim innym. A jeśli chodzi o Twoje pytania, to do pierwszego na pewno odpowiedź ode mnie, to będzie "TAK". Tylko jak jest wyżej, nie oceniaj na 3/10 czy ile tam, tylko mów co Ci się podoba, a co nie.

    Nie mogę doczekać się wtorku ;**

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, dodaj wszystkie prace!

      Usuń
    2. Jasne wezmę to pod uwagę i nie nie myślałam o tobie xd

      ~`.A

      Usuń
  4. Dodaj wszystkie i oceń :3
    -Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Interpunkcja, kochana. Przed "ponieważ" i "bo" stawiamy przecinek, bo jest taka zasada interpuncji. Piszę Ci to, ponieważ ktoś kiedyś napisał mi w kom, że niby tylko wytykam błędy osobą, których nie lubię i w ogóle. Popraw to. Pisać posty możesz kiedy chcesz, a tłumaczyć się nie musisz. No, bo to Twoje życie, no nie pisanie postów, ale czas.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak poprawiać innych.. Z błędami :')

      Usuń
    2. Nie ma to jak poprawiać innych.. Z błędami :')

      Usuń
    3. Nie ma to jak poprawiać innych.. Z błędami :')

      Usuń
    4. Według mnie, wystarczy, że wyłonisz zwycięzców i wstawisz wszystkie prace bez cackania się.

      Usuń
    5. Dobsze Symon poprafje blendy ;x

      Pisałam posta "na szybko" xd

      ~`.A

      Usuń
  6. Moim zdaniem powinnaś wstawiać wszystkie prace i wyłonić zwycięzców. (:
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie, powinnaś wstawić wszystkie prace i oceniać w punktach, od 1/10, i jeszcze do tego komentarze, np. "Fajne logo, ale czcionka niezbyt" itp. Żeby wszyscy, co brali udział, wiedzieli, co źle zrobili, a co dobrze.
    #POZDRAFIAM
    *KtośKtoZapomniałHasełkaDoKontaCzyli3kicia30*-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o to mi chodziło.
    Wyniki już dzisiaj! ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)