Menu

wtorek, 25 sierpnia 2015

Witajcie ludziki ^^.

Cześć

Jestem nową osobą na blogu, mam na imię Oliwia i... Zaraz, nie było naboru, czy to jakiś żart? Nie, poprosiłam Nat abym mogła tu pisać, blog się sypał, większość osób odeszło... Szczerze, wzięłam na siebie odpowiedzialność blogerową bloga xD. Jestem tak podjarana, że stawiam minki itd. Obiecuję, że będę stawiać minimalnie 3 na post. Więc od początku. Mam na imię Oliwia, ale mówią mi Olka. Nie jestem Olką z Emily, jakby ktoś się mylił. Liczę sobie 11 wiosen. Tak właściwie niedługo będę miała 11 lat, ale cśś. Na MSP, gram już 3 lata (?). Niedawno przestałam grać, ale koleżanka dała mi jakieś konto z 19 lvl, i powróciłam. ♥. Myślę, że będę pisać codziennie, lub co dwa dni. Może dam wam screen?
No, proszę :). Za tydzień idę do czwartej klasy, więc myślę, że nie będę miała tyle nauki. Zaraz coś jeszcze napiszę. Dlaczego nie umiem pisać długich powitalnych postów? P.S zrobi mi ktoś logo?

Pozdrawiam,
~Oliwia

159 komentarzy:

  1. Hej, czy ty przypadkiem nie miałaś pisać na susan-life-and-msp.blogspot.com?

    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwia... Serio? Przecież zaledwie kilka dni temu mówiłaś, że MSP jest nudne, potem zmieniłaś konto. Wybacz że to mówię ale to co mi mówiłaś wyklucza to, że tu piszesz. Pewnie za kilka dni odejdziesz, znając Cb, no ale i tak życzę Ci powodzenia...

    No bo jak odeszłaś bo nie podobał Ci się punkt regulaminu mówiący, że na blogu nie podaję się swoich danych takich jak FB lub GG... No to teraz też z takiego powodu moźesz nagle odejść, chociaż tutaj nikt niw zabrania tego co my ;^

    Ekhem... No więc wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odejdę. Obiecałam sobie, że nie. JAK będę chciała zrobię sobie przerwe

      Usuń
    2. Przecież mówiłaś że MSP jest nudne... Zobaczymy, jak narazie wszędzie się zgłaszasz a potem odchodzisz lub rezygnujesz.

      Usuń
  3. Ja będę miała w ten piatek 10 lat i ide do 5 klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku miałam 11 lat, a idę do 5!

      Usuń
    2. Ja też, ale ja miałam 10 urodziny w lutym

      Usuń
    3. Ja też poszłam o rok szybciej :D. Dziesiąte urodziny miałam 12 lipca ;)

      Usuń
  4. ja ide tesz do czwartki i mam 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę Cię prosić o wejście na bloga po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com ? Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę. Chciałabym tu pisać, może ktoś sprawdzić moje umiejętności na Blogu (clik na mój prof.googl) AlicaV1a zawsze się podpisuję na tytule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są tam również 2 innych redaktorów

      Usuń
  7. Nie pisałaś czasem na żelkowe życiorysy ? ;o To ja Marta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, to był mój blog, tak pisała tam. Ja byłam główną adminką więc... Wiesz. To ja, Żelek, ten co pisał na Przemyśleniach Żelka :D

      Usuń
  8. Cieszę się, piszesz świetne posty, ale jak to... bez konkursu na redaktora? To trochę niesprawiedliwe w stosunku do innych... I Ty powinnaś się dostać na Emily, mam nadzieję, że nie zrezygnowałaś, tam masz wielkie szanse i człowiekowi jest milej i przyjemniej, gdy wygrywa konkurs z drugim etapem, niż gdy dostaje się od tak... Wtedy ma świadomość, że coś osiągnął, a tak spytać się właścicielki bloga to każdy może. To nie hejt tylko opinia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę Cię prosić o wejście na bloga po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com ? Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, za przeproszeniem ale chyba Cię poj*****! Odchodzisz z mojego bloga bo Ci się coś nie podoba, a teraz sie taka dobroduszna zrobiłaś że blog się sypał?! Chyba robisz sobie jaja że Nat Cię tu wpuściła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to trochę niesprawiedliwe! Ma 10 lat, no ja mam tyle samo i piszę na kreatywne-msp, ale ja przynajmniej startowałam w konkursie i mnie przyjęli. A ona od tak się dostaje, jest wiele innych, lepiej doświadczonych osób, które długo grają na msp.

      Usuń
    2. Ja pisałam zgłoszenie, czekałam, cały ten stres czy Nat mnie wybierze czy nie, a Olka poprosiła! Skandal po prostu -,-

      Usuń
    3. No i jaka tu sprawiedliwość? Może się usunie :") Jest dużo lepszych osób ;-;

      Usuń
    4. Też mam 10 lat i też pisze na blogu :3 Tylko że ja sie zgłaszałam a nie było tak że kogoś prosiłam i od razu sie dostałam ;-;

      Usuń
  11. Słuchaj, skoro Lidqa to też ja. Odeszłaś, bo uważałaś że punkt regulaminu Ci się nie podobał. Za coś takiego, coś tak błahego odchodzisz? A teraz udajesz dobroduszną, bo blog się sypał. Nasz też się sypał! Najwyraźniej robisz to dla sławy, bo Nam, mimo że ja, ja tam pisałam, wolałaś pisać tu. ILE OSÓB CHCIAŁO I CHCE TU PISAĆ?! POMYŚL SOBIE. A TY SIĘ OD TAK DOSTAŁAŚ. ZA CO?! ZA TO ŻE ODESZŁAŚ OD NAS?! ZA POWÓD ODEJŚCIA NAT NIE POWINNA CI NAWET ODPISAĆ NA TWOJĄ PROŚBĘ, Z CIĘ PRZYJĘŁA?! BŁAGAM CIĘ! BYŁ NABÓR, A TY TAK, PO PROSTU TUTAJ PISZESZ. SKORO NAT, TAKA JESTEŚ, TO UWAŻAM ŻE JESTEŚ NAJMNIEJ SPRAWIEDLIWA. SKORO JĄ PRZYJĘŁAŚ, TO TERAZ MASZ PSI OBOWIĄZEK ABY PRZYJĄĆ KAŻDEGO Z NAS! -.- OBYDWIE, I CIEBIE I OLIWIĘ CHYBA POJE****! DZIĘKI NAT ZA TWOJĄ CHOLERNĄ SPRAWIEDLIWOŚĆ CO DO INNYCH -.-

    Rób co chcesz, ale nie powinna się tutaj znaleźć Oliwia, bo nie miała do tego prawa jeśli chodzi o zasady naboru. Po za tym, znam milion bardziej doświadczonych osób które mogły by tu pisać. Czemu ona? Bo ma pełne chęci serduszko, które pomoże każdemu!

    Przemyśl to sobie, blog upadnie jak ma być tu taka sprawiedliwość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nat znam sie rok czasu. Ona MI ufa , dlatego to zrobiła ;-; . Nie robię nic dla sławy.

      Usuń
    2. Hah, to nic nie zmienia -.- Nie powinna Cię faworyzować ;-;

      Usuń
    3. Właśnie, Olka przemyśl. Był nabór, miliony ludzi marzy, by tu pisać, a Ty tylko się pytasz i od tak, się dostajesz? Z bloga Lidki odeszłaś, nasz blog też się sypał, i to była Twoja wina. Odeszłaś, tak bez słowa. Nawet notki nie napisałaś, tylko usunęłaś się od tak? Ja też chciałam odejść,ale stwierdziłam, że w tym blogu jest część mnie. Że nie mogę tak postąpić! A Ty? Miałaś nas, blog i czytelników gdzieś. Nie obchodził cię to, czy twn blog, który opuszczasz nie będzie się "sypał"? Masz 10 lat, i już piszesz na "Wannach"? Ja by, dostać się do załogi bloga Kellow pisała zgłoszenie godzinę, a Ty tylko się zapytałaś? Huh, sprawiedliwość nie istnieje. Ale pisz. Tylko nie odejdź, tak jak z ,,blondynek".
      ~ Sylwia

      Usuń
    4. Właśnie, to że blog się sypał było Twoją winą. Tylko i wyłącznie, bo uważałaś że podawanie swoich danych jest rzeczą super naturalną. Być może Twoje 10 lateq wpływa też na rozwój Twojego mózgu. Jesteś za mała aby zrozumieć? Jak ja miałam 5 lat to wiedziałam że się nie daje swoich danych obcym. Ale ty mimo 10 lat wiesz lepiej! Rodzice Ci nie mówili, że się nie podaje danych? Nie no, spoko. Ktoś tak nieodpowiedzialny pisze na blogu z ponad milionem wyświetleń, z powodu? Nikt nie wiem.

      Może i znasz się z Nat, ale to znaczy że miałaś 9 lat? Gdy ją poznałaś? Może i też bym na to wpadła ale przed ostateczną decyzją ja bym POMYŚLAŁA czy to sprawiedliwe -.-

      Usuń
    5. Zazdrosne?

      Usuń
  12. Jak się idzie do 4 klasy to ma się 10 lat xd.... Albo 9 jeśli poszło się o rok wcześniej.




    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 13 lat i idę do 6 klasy więc wiesz -.-

      Usuń
    2. Ale ktos moze w roku szkolnym 1 klasy miec juz 8, np. poszedl na 7 ale w marcu ma 8, wiec ona teraz w 4 bedzie miec 11.

      Usuń
  13. Uuu *O* Od razu Cię polubiłam xD
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
  14. Spadaj stąd!!! Inni piszą 100 razy lepiej a ty sobie bum wychodzisz bez żadnego konkursu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, dobre serduszko pomoże bo blog upada XD Jakaś paranoja...

      Usuń
  15. A poprosiłam Nat i się zgodziła hihi!


    Weźcie to zanim złoży jaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie fair! Weźcie to! Kordela ma rację!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wynos się od razu widać że nie umiesz pisać. I bez konkursu! Nie myśl, że ktoś cię polubi!

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie fer. Żeby chociaż Nat wzięła kogoś kto umie pisać to bym się pogodziła a tak to... pfy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa, dowiedziałam się tylko z posta że to Oliwia i ma 10 lat. Znam ją od marca i jeszcze do połowy dnia się z nią przyjaźniłam ;-; Gdyby nie to, to bym nic się o niej nie dowiedziała z tego posta xD

      Usuń
  19. Jak coś Wam się nie podoba to wyjdźcie stąd, bo to blog Porshi i może robić tu co chce i jest legalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Szymon, może tak robić ale wątpie żeby to było sprawiedliwe :D Większość uważa że nie masz racji, więc może już się nie wysilaj.

      Usuń
  20. Nie powinnaś się jarać bo przecież dostałaś się tu bez sprawdzenia umiejętności do pisania, CZYLI POSZŁAŚ NA ŁATWIZNĘ! NIE CHCIAŁO CI SIĘ ZWYCZAJNIE POKAZYWAĆ CO UMIESZ, TO DOPIERO TERAZ SIĘ ZGŁASZASZ! Nat powinna kazać napisać notkę próbną, a według sorawiedliwości w ogóle jej nie przyjmować. Ja pierdole, co tu się dzieję?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pierd*le... Zgadzam się z większością komentarzy u góry ;^

    OdpowiedzUsuń
  22. UWAGA, ONA NIE ODPISUJE TERAZ BO WYSZŁA NA ROWER :P

    Trzeba czekać xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie myśl sobie, że ktoś cie tu polubi ;***.

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślisz, że ktoś cię polubi? ;***** Hahaha, śmiechu warte. Będziemy cię hejtować póki z tąd nie odejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, dokładnie tak jak z Szymonem hejtowaliśmy Tori B). I jeszcze był oczywiście Paulik *-*!

      Usuń
    2. Dołącze się do dyskusji, bo to ja zaczęłam ją hejtować xd

      Usuń
    3. #UTZZJ USUNAĆ TO ZANIM ZŁOZY JAJA! TERAZ WSZYSCY HASZTAKI (ten fejm na błąd) #UTZZJ #UTZZJ #UTZZJ

      Usuń
    4. JAK CHODZI O HEJTY TO JA TEŻ CHCE >¿<

      Usuń
    5. Dawaj Nona ale żeby ona się nie poplakala oh takie wrażliwe dziecko haha

      Usuń
    6. Ja też chcę dołączyć! ^^

      Usuń
    7. Widzę że chamskość i zazdrość zżera Wam dupy :P

      Usuń
  25. UWAGA! DAJE WAM OSTRZEŻENIE!
    Nie poznawajcie się z nią, bo potem będzie Was męczyć 24 godziny na dobę, a jak jej powiecie, że Was denerwuje to zwyzywa Was od idiotek :). Śmieszne dziecko ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, ja się z nią od marca przyjaźNIŁAM XD Znam ją dobrze ;) Jest bardzo miła itp ale teraz to juź przesadziła... Niesprawiedliwość :c xD

      Usuń
  26. Hmm...serio? Każdy się starał, aby być na tym blogu, a ty od tak sobie przychodzisz i od razu jesteś w załodze. No proszę Cię.

    Założę się, że gdybyś nie poszła na łatwiznę i startowała w konkursie na redaktora, napewno byś nie przeszła.

    ~Duna

    OdpowiedzUsuń
  27. Nikt cię tu nie polubi. Lepiej odejdź stąd teraz, bo później będziesz miała masę hejtów. Nat też nie jest za mądra, bo przyjęła ją od tak to inni się męczyli niektórzy nawet 3 godziny spędzili przy notce próbnej, i się nie dostali, a ona, bo zna Nat rok to została przyjęta. Mówię będziesz miała masę hejtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #UTZZJ USUNĄĆ TO ZANIM ZŁOŻY JAJA!

      Usuń
    2. Ona nie jest taka żeby się przejmować pojebanymi hejtami Szymonka i Paulinki i innych :') Zazdroscisz Jej? Mogłaś wpaść na ten sam pomysł...

      Usuń
    3. Wiesz, raczej gdyby któres z nas napisało do Nat czy możemy tu pisać, raczej nikt by sie nie dostał, bo Nat nas właściwie nie zna. a Olka mówi że zna sie z Nat prawie rok, więc?

      Usuń
    4. Więc : odpierdolcie się od niej XX

      Usuń
    5. Tak -.- Jak chcesz to wpadnij do nas i pod ostatnim postem się zapytak, chętnie odpowiemy za co ta afera ;) ;-;

      Usuń
    6. Nasz blog to blondynka-w-internetach.blogspot.com

      Usuń
  28. Jezuu nie pierdolcie już tak... Moim zdaniem Nat może robić to, co jej się podoba. A poza tym bardzo dobrze, że ktoś wpadł na pomysł, aby sam się zgłosić i podratować bloga skoro Nat nie pomyślała żeby zrobić nowy konkurs. Fakt, to trochę nie fair, ale ona się tylko zapytała, a decyzje podjęła Porshia, więc jak już macie kogoś obwiniać, to Natalię. XDD




    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, choć ty :). Nie obwiniajcie jej, wolicie żeby posty pojawiały się raz w tygodniu? Spójrzcie, większość odchodzi. Nat sama powiedziała, że niedługo być może usunie bloga bo każdy odchodzi. I co? Super nie? Więc hejtujcie, ja obiecałam sobie, że Nat nie zawiodę. Dziękuje, do widzenia

      Usuń
    2. No właśnie o to chodzi, że najpierw się zglaszają, a potem szybko odchodzą. Tak myślałam, że Nat może przyjść taka myśl usunięcia bloga, więc moim zdaniem im więcej nowych redaktorek, tym lepiej ; )






      ~Misia 1289
      ~Ivka.

      Usuń
    3. Nikt tego nie rozumie . Cholernie boli jak tyle osób Cię hejtuje. Odeszła nawet przyjaciółka, super no. W sumie, co mi szkodzi, i tak już wszystko straciłam. NIE ODEJDĘ!

      Usuń
    4. Chcesz hejty ode mnie? Oj... Odejdziesz po nich, tak jak Tori. W sumie to napisz post! No pisz, wszyscy zobaczą jak piszesz.

      Usuń
    5. Olka jest twarda, nie odejdzie przez jakieś pojebane hejty C: Szymonku powodzenia Ci życzę :') Ja będę hejtować Ciebie (słabo mi to wychodzi ale ćśś..)

      Usuń
    6. Ona jest twarda? Haha! Śmieszne. Ona płakała, bo napisałam jej, że jest denerwująca.

      Usuń
    7. Niestety Paula, chamskość i zazdrość zdążyła zeżreć Ci dupe :(

      Usuń
  29. REKLAMA!
    Hej, mam na imię Oliwia i chcę być sławna! Dlatego piszę na blogu NAT!
    Paaa.
    Jak coś to sorki.
    ~Smalec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę tu ku*** dla sławy!

      Usuń
    2. Czy Wy umiecie czytać no? ;-; Na blogu jest coraz mniej postów, a Nat nie zajmuję się już różową gierką... Jeśli miałaby zrobić kokejny konkurs to pomyślcie ile by jej czasu zajelo to wszystko. Ona po prostu zajmuję się SWOIM ŻYCIEM, a nie grą, z której pewnego dnia sami odejdziecie...

      Usuń
    3. Bronisz ją? Ciekawe jakbyś ty startowała w konkursie nie przyjęli by cię a ona by się do stała po znajomości.

      Usuń
    4. Któregoś zajebistego dnia odejdziesz z Msp, przestaniesz czytać blogi i będziesz mieć to w dupie XDDD

      Usuń
  30. Chcesz pisać na nowym blogu który szybko się rozwija?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń
  31. A Ty Oliwia się nie przejmuj:
    Hejtują, bo zazdroszczą.

    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. #UTZZJ USUNĄĆ TO ZANIM ZŁOŻY JAJA!

      Usuń
  33. Hihi hejcio jestem sobie Olka SROLKA i się dostałam bo lizałam Nat dupe hihihu teraz będę sławną hihu

    OdpowiedzUsuń
  34. Hłeh Milena doskonale to ujęła!

    OdpowiedzUsuń
  35. USUNĄĆ TO ZANIM ZŁOŻY JAJA!!

    OdpowiedzUsuń
  36. I po co ta Gównoburza? ;_; To że się dostała na bloga bez konkursu, to nie znaczy, że jest do niczego. Nat przyjęła ją, bo nie chciała by usuwać bloga (Tak myślę. :v) i dlatego ją przyjęła, żeby blog nie upadł. Zdaję sobie sprawę, że każdy by chciał tu pisać. Też chciałamby. Ale to są już marzenia.

    *Hejty będą lecieć ;_;*

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej dobrze napisałaś, przyjęła było poprawnie.
      ~PaulinaMiszczOrtografii
      * Rupag. :3
      _ Paulik

      Usuń
  37. Jeju, jak można mieć tak zjebany mózg i hejtować kogoś bo poprosił Nat żeby tu pisać, mogliście też wpaść na ten pomysł XD
    Po za tym : blog się wali, nie ma innego wyjścia. Mam nadzieję że nie odejdziesz przez hejty (szanownych, najlepszych na świecie) Szymonka i Paulinki :') Taka rada : Odpierdolc*e się od niej, co wam zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki. Paula - raz nazwałam ją nie fajnie. Więcej osób zaczyna kumac.

      Usuń
    2. Ja jej nie hejtuję... hejtowałam tylko Tori.

      Usuń
    3. Paulina Kozub jej chodziło o Pao Paulę, tą co bóldupczyła, bo Kathey jej na bloga nie przyjęła. Xd

      Usuń
    4. Jakby Olka się nie nadawała to Nat nie przyjęła by jej

      Usuń
    5. Jakby Olka się nie nadawała to Nat nie przyjęła by jej

      Usuń
  38. Jprdl...
    Zazdrościcie, że Nat ją przyjęła bez niczego.
    Skończcie bóldupczyć, bo to nic nie da.
    A Ty Oliwia, nie słuchaj osób, które Cię hejtują. Najwyżej możesz zaproponować im maść na ból dupy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. :D Czuję że ludzie mnie doceniają <3 A w każdym razie ten skrót XD

      Usuń
  40. diamentowa Pati25 sierpnia 2015 21:03

    Szymon i Paulinka wypierdalac plastiki. Bo ja was zniszcze idioci.Ogarnijcie sie wszyscy może sie okazać, ze to naprawde dobra blogerka. Przeciez jesli bedzie do dupy to nie zostanie tu na dlugo, pomyślcie. Tak, to jest niesprawiedliwe ale Nat ma do niej zaufanie i może zauwazyla ze dziewczyna ma jakiś talent. Zreszta skoro widzieliście ze blog sie sypie to tez mogliście spytac o pisanie lub o ten cholerny konkurs. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Plastiki"!
      Nie wytrzymam! XDDDD

      Usuń
    2. PS. Ja i Szymon akurat najmniej tutaj komentarzy napisaliśmy. Szymon ze dwa, a ja może cztery. Scheleich Mai pisze chyba najwięcej w tej dyskusji :v.

      Usuń
    3. diamentowa Pati26 sierpnia 2015 10:41

      Ale po co debile piszecie ze ja zniszczycie? Żebym ja was nie zniszczyla przypadkiem. :v Po opublikowaniu jednego screena pewna osoba stracila wszystkich znajomych na msp, po jednym trollu na gg Maciek Halucynek sie usunal. Juz nie mówiąc o tym ze dzieki mnie szymonkowi usunięto dwie części filmu. Zostawcie ja w spokoju cepy.

      Usuń
  41. BYŁ NABÓR I SIĘ NIE DOSTAŁA. DOSTAŁA SIĘ PO ZNAJOMOŚCI. GDYBY FAKTYCZNIE BYŁA TAKA DOBRA PRZYJELI BY JĄ PRZY NABORZE. JA PIERDOLE, NIE ROZUMIECIE? :")

    OdpowiedzUsuń
  42. " Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, radzę się zastanowić. " W takim razie usuń tego posta, niezgodne z regulaminem XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybaczcie za spam, ale zbieram pytanqa i wyzwanqa. Przyjmuję każde :P

    http://blondynka-w-internetach.blogspot.com/2015/08/zadawajcie-pytania-i-wyzwania.html?m=1

    Pliska, dajcie coś :P Wstawiłam też swoje zdjęcie więc zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobra, przepraszam, muszę. To tylko moja opinia. Ten post wygląda nieco nie estetycznie. Jeszcze te literki, caps look źle włączony. Chyba, że to specjalnie. Nie wiem co sądzić o tobie. Przeczytałam wszystkie komentarze i już sama nie wiem. Ja w ogóle w tym świecie w ogóle nie żyje, dobra przepraszam i do zobaczonka...

    ~Czekoladowa :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Dlaczego wszyscy piszą o mnie i o Szymonie? Aż tacy sławni jesteśmy? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jesteście idiotami :-)

      Usuń
  46. Byłaś dopiero w 3 klasie i piszesz tutaj?! Boże czy ty to widzisz?!
    (Kto #YO 😎?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech założy kanał na YT to ją zgłosimy do Beki! XD

      Usuń
    2. Trochę ją hejtowałam, ale ja byłam teraz w 4 klasie, idę teraz do 5 i jakoś piszę na jednym z blogów. To nie zależy od wieku, ktoś może mieć 8 lat, a pisać dobrze, bez błędów itd.

      Usuń
  47. JA PIERDOLEEEEEE... KTO TO GÓWNO PRZYJAL NA TEGO BLOGA? #UTZZJ ;P A CO DO PANI OLIWII, USUNIESZ SIE ZANIM JA NAŁADUJE PLACKA ^^ SPIERDALAJ Z TEGO BLOGA, NIKT CIE TU NIE CHCE ©o©

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejtujecie ją za wiek?
    Mój rocznik, a jakoś mnie nie hejtowaliscie za to kiedy się urodziłam.
    Hejtujecie ją za to jak pisze?
    A chociaż widzieliście jej posty? Nie? Smutne.

    Każdy kto hejtuje innych bloggerów, nawet nigdy nie widząc na oczy posta tej osoby jak dla mnie jest żałosny. Zastanówcie się za nim kogoś zaczniecie hejtować, bo tym pokazujecie swój niski poziom inteligencji :)

    Środkowy palec dla każdego hejtera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZECIEŻ ONA NAPISAŁA POSTA, GENIUSZU ;DDD TO TERAZ POD CZYM NAPISAŁAŚ KOMA? XDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. Ją jestem ciekawą jak po przywitaniu można wywnioskować jakie ona pisze posty.
      Poza tym to blog Nat i ona może tu robić co chce. Nie pasuje? To spierdalaj.

      Usuń
    3. Ją jestem ciekawą jak po przywitaniu można wywnioskować jakie ona pisze posty.
      Poza tym to blog Nat i ona może tu robić co chce. Nie pasuje? To spierdalaj.

      Usuń
  49. Ci co uważają że to niesprawiedliwe że się tu dostała mają rację! Napisała sobie do Nat i ją przyjęła! #NCONW - Nie Chcemy Olki Na Wannach :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Ty pizdo! Ja probowałam tu się dostać przez taki tlum, a ty tak po prostu wchodzisz!? Jestes szmata, dziwka i nawet nie mam juz wiecej okreslen, bo taka pizda jak ty jest taka pizdowata, ze nawet słow brak i dupe sciska.
    Ty i Nat macie macie niedojebanie mozgowe!
    Jestescie niesprawiedliwe gownojady.

    Dziekuje za uwage.
    Nie piszcie, ze boje sie wyznac, kim jestem.
    Po prostu nie mam konta, bo wczoraj ktos je usunal, bo sie wlamal..

    ~BananowaAgnieszka

    (usunelam tez moje zgloszenie, wiec go nie znajdziecie).

    Ps. Zanim sie do mnie zwrocicie, nauczcie sie mowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty anonimku masz niedojebanie mózgowe XD

      Usuń
  51. Widzę że masz problemy z psychiką i to duże, radzę udać się do psychiatry (y)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)