Menu

czwartek, 6 sierpnia 2015

VIP VS NORMAL i look ,,Epic Water Park''

Heio
Tu lolme.
Dziś zaczynam z serią VIP vs NORMAL, polega ona na tym że, będę robić looki VIP i NIE VIP ale, muszą być one do siebie podobne czyli można powiedzieć że będą to odpowiedniki...
To niby taka zwykła seria ale, moim zdaniem przypadnie wam ona do gustu ;)
Więc nie przedłużając
LET'S START
Oto look bez Vip'a. oim zdaniem jest bardzo ładny i pauje do letniej pory. Niemam się czego doczepić. Wybrałam połączenie różu i bieli ponieważ, wydawalo mi się najbardziej trafne do tego zestawu. Co wy o nim myślicie, czy wam też się podoba? A teraz muszę się przyznać że muszę ten look kupić ;) I jeśli też chcecie mieć go w swojej szafie to śmiało, nie blokuję za kupno looka.

A oto skład naszego zestawu
Jak widać niema tu nic co wymaga Vip'a cena jest troszkę za wysoka. No sorry Was bardzo ale 1950 za 4 rzeczy COŚ NIE HALOO...

I jeszcze paleta kolorów
Kolorystyka nie jest trudna 3 kolorki; różowy, biały, ciemno-kawowy

A teraz nasz Vipowski odpowiednik...

Takie same ^.^
No poza włosami bo mają takiego zielonego GLUTA??? WTF??? Dobra mniejsza z tym co modzi chcieli uzyskać tym glutem. Look tak jak już mówiłam jest bardzo ładny tylko cały Vip.


Tak jak mówiłam WSZYSTKO VIP zasłoniło mi tylko buty. Więc powiem że można je znaleźć w zakładce 'Buty Sportowe'  na ostatniej stronie. Tu cena wynosi 1600 SC, za taką cenę bym go kupiła, jest odpowiednia do całej stylizacji. Ale te włosy... mi tutaj nie grają.

PODSUMOWANIE
Sumując look nie Vip jest lekko za drogi ale, moim zdaniem 60% lepszy od looka Vip. ( Ale długie podsumowanie Xd)

To teraz przechodzimy do drugiej części posta czyli looka do nowego konkursu ''Epic Water Park,,
Oto i on...
Ten look bardzo mi się podoba jest taki....HYYYYMMMM....Piękny. Niestety nie mam teraz funduszy aby go kupić. Look nie wymaga Vipa ale koztuje 2775 SC, TO BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DUŻO jak na 4 rzeczy. Ale look jest śliczny więc warto tyle wydać.

Teraz paleta kolorków...




Dobra to już koniec tego posta
Do zobaczenia

PS. Od jutra przez cały tydzień nie pojawią się posty bo, jak wspominałam wyjeżdżam na kolonie w siodle do Parysowa (Jeśli ktoś z Was też tam jedzie to odezwijcie się na MSP)

Papa

LOLME

22 komentarze:

  1. Bardzo ładne komplety. Świetnie odwzorowalas dla VIP i nie VIP.
    Asia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ale nie ma przecinka
    Moim a nie oim
    Przecinek przed ponieważ a nie po
    Wam z wielkiej litery
    Po Vip'a kropka a cena z wielkiej litery bo zaczyna zdanie
    Nie zaczyna się zdania od I
    Po trzech kropkach wielka litera
    Całe zdanie nie może być w nawiasie
    Najpierw nest ,, a potem " a nie odwrotnie
    Kosztuje nie koztuje
    Nie zaczyna się od ale
    Przecinek przed bo a nie po
    Bardzo a nie BBBBBBBAAAAAAARRRRDDDZZZZZZOOOOOOO
    Nie ........... Tylko ...

    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, błędy. Można zacząć zdanie od "ale" i "i", ale tylko w sytuacji, w której można, np.: film, rozmowa prywatna xDDD Looki fajnie zrobiła, a co do cen, to nie są duże. No po prostu jest teraz takie MSP, wiele sposobów zarabiania, łatwo o wyświetlenia na filmach, więc czemu piszesz, że dużo sc kosztuje? ;-;

      ~1szymon102

      Usuń
    2. No właśnie, można zaczynać w jakiś sytuacjach blaaa bla... Duże to są gdy płacisz 2000 sc za jedną rzecz ;--; Nie no ale looki spoko akurat :P

      Usuń
    3. Większość tych błędów to literówki. :)

      Usuń
    4. To, czyli czytać przed publikacją i po nie można?

      Usuń
    5. To, czyli czytać przed publikacją i po nie można?

      Usuń
    6. Właśnie... Ja zawsze przeczytam mojego posta dwa razy zanim go opublikuje...

      Usuń
  3. Świetny post ^^ Też kupiłabym ten bez vip :D I ten do tematu jest. ..... PRZE ŚLICZNY !!! ♥ Ale też nie mam na niego funduszy :( Pozdrawiam ~ gabryska59

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja 15 sierpnia do 27 sierpnia jadę nad morze ^^


    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 10 do 23 ;) Pjona... też nad morze

      Usuń
    2. Ja od 10 do 23 ;) Pjona... też nad morze

      Usuń
  5. Naucz się najpierw ortografii a potem pisz. To nie hejt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze z telefonu, nie chce mi sie logować na konto google

      Usuń
    2. Nie no spoksik ja tylko przyznaję rację :D

      Usuń
  6. Nie nadajesz się tu! Zrób to co Tori i usuń się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lel, nikt nie zauważył że napisała "niemam".
    ~bith443m (żeby nie było że się nie podpisuje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooch błąd następny zaraz skoczę z dywanu i potne się mydłeeeem pomocy!!!!11

      Fajny podpis wymyśliłaś/eś :P

      Usuń
  8. Jaki masz nick na msp? Pliss odpowiedz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nie" z czasownikami piszemy osobno ._. A co do looków, całkiem całkiem. xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)