Menu

czwartek, 27 sierpnia 2015

Trzy looki według Oliwii #1 + Info i zapowiedź konkursu ♥

Hej, ty Oliwia

Dzisiaj przygotowałam troszkę dłuższego posta od poprzedniego. Mam nadzieję że się Wam spodoba... Nie tak jak poprzedni. Chciałam też dodać, że wcale nie piszę postów na odwal. Starałam się więc proszę, spróbujcie to docenić. Kilka osób napisało żebym nie tworzyła looków. Ale ja jestem temu przeciwna i zrobię trzy looki ^^. Nie są one ze starych ubrań, tylko z tych które sobie ja wybiorę. No to do dzieła!

Pierwszy look:


Włosy: Blond włosy pasują w tym loku. Myślałam o czarnych ale wybrałam coś jaśniejszego. 10/10

Góra: Nie chciałam aby bluzka miała jakieś wzory, więc wzięłam krótką bluzkę z napisem SWAG. Uważam że pasuje, ale chyba lepiej by było z czarnym napisem... 9,5/10

Dół: Szorty z rajstopami? Są w porządku! Coś mi nie pasuje, ale nie wiem co, więc daje 7,5/10 XD

Buty: Buty są czarne, czego nie widać... Wyglądają jakby były granatowe? Dziwne, więc dam 6/10

Dodatki: Nie chciałam dodatków, żadnych. Uważałam że z dodatkami będzie tego zbyt dużo. Ponieważ uważam że dobrze zrobiłam daje sobie 10/10... :P

Suma punktów: *liczy* 43/50. Nawet dobrze.




Drugi look:


Włosy: Czarne, inne nie wchodziły w grę... 10/10

Góra: Łączy ona się ze spódnicą i tworzy sukienkę. Nawet Okey :D 8/10

Dół: Ten lekki kolor bardzo mi się podoba! 10/10

Dodatki: Jest to tylko korona... Szkoda że ma 16 na sobie, gdyby nie ona byłoby idealnie! 6/10

Buty: Czarne buty na obcasach. Pasują. 10/10

Suma punktów: 44/50. Słabo mi się podoba ale dobra... Niech będzie.




Następny look:


Włosy: Pasują doskonale! 10/10

Góra: Chciałabym aby bluzka miała czarny tylko napis BOO! Jednak nie da się tak. 9/10

Dół: Spódniczka ma piękny kolor, za co look jest piękny... Serio mi się podoba! Pasuje dodatkowo do bluzki, łączą się troszkę i upodobniają do sukienki, ale tylko troszkę XD 10/10

Buty: Buty... Chciałam znaleźć coś lepszego ale nie wiedziałam co. Skończyło się na trampkach w czarnym kolorze... 9/10

Dodatki: Zabrakło mi słowa... No, przyjmijmy że czapka ładnie wygląda i pasuje do spódnicy. Ach, miętowy ♥ 10/10

Suma punktów: Wyszło 48/50. Look jest śliczny, Już go dodałam na listę! Ekhem, czekam na prezenty XD   Nie no żartuje :P





A więc, tak będzie wyglądała moja seria. Mam nadzieję że się spodobało... Mam też dla Was wiadomość. Proszę, jeśli już musicie coś zhejtować, to hejtujcie posta a nie mnie. Bardzo mi zależy na tym, abyście mnie polubili. Bardzo przeżywam każdy hejt i nie będę tego ukrywała. Proszę, nie szukajcie w tym poście błędów... Naprawdę się bardzo staram! :c

Przechodząc do głównego tematu zakończenia, które właśnie piszę... Zależy mi. Zależy mi na czytelnikach, zależy mi na Waszym zaufaniu. Pamiętajcie, że miłe komentarze bardzo motywują... Jeśli będą same hejty to uwierzcie, że nie wywalicie mnie stąd... Ja się nie poddam!

Może razem z Mają (Schleich Mai) zorganizujemy jakiś konkurs na logo. Jaki udział będzie miała Maja? Taki, że razem ze mną pomoże mi sponsorować nagrody. Czekajcie cierpliwie! ♥

~Oliwia

203 komentarze:

  1. Wszystkie ładne ale trzeci najpiękniejszy! Ej ej, kupujemy sobie we dwie ten sam look? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zarobie, to kupię ostatni :D. Musimy jakoś zarobić... Tylko jak?

      Usuń
    2. Mam listę osób ze zwierzakami. Wyślę Ci zaraz screena na GG to będziemy wchodzić, albo wejdę na Tw konto i sama pozbieram :P

      Usuń
    3. Ostatnio tak ja hejtowalas, wspolczuje ci Olka. Wszystkim wybaczasz bez jednego slowa..

      Usuń
    4. Przeczytaj sobie moje ostatnie komentarze i najlepiej abyś pomyślała ;-; Bez jednego słowa?! Nie martw się o nią! Nie wpierdalaj się tam gdzie Cię nie chcą! Zrozum że Oliwia nie potrzebuje Twoich rad! -.-

      Usuń
  2. Posty nie mają tylko dotyczyć look'ów :-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj lub jutro zrobie inny. Tak jakoś dziś chciałam zrobić looks

      Usuń
    2. Ej ej, a jeśli ktoś napisze dwa posty z lookami pod rząd to będzie oznaczało że pisze tylko o lookach? :")

      Usuń
    3. Ekhem, wedlug mnie to dobrze, ze zrobila posta z lookami, ktorym udowodnila, ze potrafi robic stylizacje duzo ladniejsze, niz te w poprzednim poscie.;')

      ~Klaudia.

      Usuń
    4. Właśnie. Przecież mogła się poprawić i skorzystać z Waszych rad, prawda? Dlatego teraz jest lepiej.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ok, wyraziłam tylko swoje zdanie. Look'i są bardzo ładne, nie mam nic do nich.
      Podobają mi się twoje posty, są super :-).

      Usuń
    7. Nic nie usuęłam, opublikowałam komentarz wcześniej niż miałam zamiar.

      Usuń
    8. Dałam swoje zdanie, a ty od razu zaczynasz aferę.

      Usuń
    9. Dobra. Nie klocmy się. Dzięki Ola :)

      Usuń
    10. W takim razie przepraszam... Myślałam że usunęłaś czy coś no wiesz... Sory :C

      Usuń
    11. Jesu, w dzisiejszych czasach nawet opinii wyrazić nie można. ;')
      Wspaniałe.

      ×××××××××
      /tyna.
      ~ Lolzky.
      #tzm
      ×××××××××

      Usuń
  3. Looki są słabe, może ten 2. Pierwszy fatalny, a 3 już znany, dużo osób takie posiada... Nie możesz napisać o czymś innym niż lookach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty się na mnie mscisz? Komentarz powyżej ^^

      Usuń
    2. Kom wyżej... Ekhem, tylko wiesz że nie ma zakazu robienia podobnych looków do looków innych? Pierwszy fatalny? Szczerze... Lepszy od Twojego :P

      Usuń
    3. Każdy może napisać swoją opinię, a jak jest przeciwna temu co chcemy usłyszeć trzeba to przeżyć. (;

      ×××××××××
      / tyna.
      ~ Lolzky.
      #tzm
      ×××××××××

      Usuń
    4. Tyna, to nie opinia tylko hejt napisany bez obrażania :") Opinia musi mieć jakieś uzasadnienie a ona tylko że fatalny :')

      Usuń
    5. Te looki są okropne. Kolorostyka- 2/10, a połączenia ubrań jeszcze gorsze. To nie hejt, to opinia. Hah...

      A teraz pora na hejt ;")

      NAUCZ SIĘ ROBIĆ LOOKI.

      Usuń
    6. Noob'y nawiedzają blogi, hshs ;')

      ~` nie chce mi się podpisać.

      Usuń
    7. Kto jest noobem, ja czy Szymon? Kogo miałaś na myśli? :")

      Usuń
    8. Musiał swoje miejsce znaleźć Szymon :D

      Usuń
    9. Tori, sama lepszego byś nie zrobiła :(

      Usuń
    10. O uwaga, przyszedł Szymon.

      Usuń
    11. Nie, lubię ją, tylko looki mi się nie podobają, lel. Nie każdy ma taki sam styl.

      Usuń
  4. Mi się pierwszy look nie podoba, za to trzeci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo ladniejsze, niz poprzednie. Pierwszy mi sie nie podoba, glownie to zasluga wlosow, ktore nie pasuja do lekko rockowego dolu i gimbusiarskiej bluzki. W drugim natomiast bialy kolor wszystko psuje. Powinnas postawic na cytrynowy. Ogolnie look drugi mi sie nie podoba. Za to trzecia stylizacja jest naprawde sliczna. Bardzo naturalna i dziewczeca, dodatkowo jest ciekawa kolorystycznie. Przyznam szczerze, ze po tamtym poscie z lookami myslalam, ze jestes bezgusciem, a tu taka mila niespodzianka.(:

    ~Klaudia piszaca z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiedziałam, że was zaskoczę. Trzeba było hejtowac? Wiedziałam, że się przyzwyczaicie.

      Usuń
  6. W pierwszym mogłaś zrobić czarną lub białą spódniczkę. Albo chociaż zmienić spodenki na czarne.
    W drugim looku powinna być spódnica przyległa do ciała.
    Trzeci jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego powinna? Przecież tak jest normalnie...

      Usuń
    2. Wiesz, nie chcę się wtrącać, ale przed chwilą ciągle pisałaś, że ma spadać z tego bloga, a teraz tak bardzo ją bronisz? Rozumiem, że zrobiła ładne looki, ale pod tamtym postem tak ją wyzywałaś, a teraz chcesz to nadrobić słodząc jej? Według mnie takie zachowanie jest trochę nienaturalne... Też wolałabym, żeby tam zamiast tych spodni była spódniczka. A to co powiedziała MARTI XD, to była tylko dobra porada.

      Usuń
    3. Paulina, wybacz ale pogodziłam się z Oliwią. Znam jej hasło do MSP... Pogadałyśmy o tym i naprawdę mi było głupio. Natomiast teraz nie chcę abyś się wtrącała w to czy się pogodziłyśmy czy nie... :/ Ty też ją hejtowałaś. A ja tylko zapytałam dlaczego powinna i było to zwykłe pytanie ;)

      Usuń
    4. Nie hejtowałam jej. Nie będę się wtrącać w Wasze sprawy, dobrze że się pogodziłyście ;)

      Usuń
  7. Zaskoczyłaś mnie i to bardzo! Najbardziej podoba mi się trzeci look. Przepraszam, że nazwałem Cię "beznadziejną".
    ~AdrianeQx3

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeci chyba najładniejszy ^^ Ale ogólnie wyszły Ci ładne *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie samo zdanie o dwóch pierwszych look'ach jak Kira. Za to ostatni jest ładny.

    ~Duna

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcecie więcej takich postów? Podobaly się?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niepotrzebnie zazdrośni o przyjęcie Cię na bloga hejterzy zaczęli tę idiotyczną gównoburzę,bo looki nie są złe.Chyba jak wszyscy tu jestem zdania,że trzeci jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci ok, reszta niestety KLAPA.
      Nie chcę Cię obrazić, ale jestem szczera.
      Jesteś naprawdę spoko ;) Lubię Cię

      Usuń
  12. Według mnie looki są straszne. To nie jest hejt tylko opinia, każdym może mieć inny gust (btw. o gustach się nie rozmawia). Moim Zdaniem Powinnaś wymyślić inne posty a na pewno nie o lookach. A ty schleich maia myślisz ze masz hasło i jak tu ktoś dobrze powiedział teraz się "slodzisz" przed nią? Nwm czemu cie nat wybrała lol. . Oby cie usunęła... Pisze z anonima bo jestem na komórce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaskawie się pod piszesz?

      Usuń
    2. Podpiszesz* jak juz kobieto

      Usuń
    3. To moja przyjaciółka i nie wpierdalaj sie w nie swoje sprawy -.- Można napisać dlaczego sie nie podobaja?? -.- Zmaczy mogą alw może jakieś uzasadnienie??

      Usuń
    4. Skoro jesteście obydwoje takie wrażliwe to po co tu piszecie? Podejmując tu pisanie na takim blogu gdzie dużo osób czyta posty i każde ma inne zdanie to chyba liczylyscie się ze pojawia się opinie innych? Co do cb Maju jak juz pisałam o gustach się nie rozmawia ;) Mi osobiście się nie podoba a ty uważasz ze jest śliczne... spoko! Ja nic do tego nie mam ale po to są komentarze żeby wyrażać swoje zdanie.

      Usuń
    5. Moim Zdaniem Powinnaś wymyślić inne posty a na pewno nie o lookach. A ty schleich maia myślisz ze masz hasło i jak tu ktoś dobrze powiedział teraz się "slodzisz" przed nią?

      Słuchaj. Nie musisz się wpierdalać w nie swoje sprawy więc powiem Ci tylko że się z nią pogodziłam. Jeśli Oliwce to przeszkadza to czemu tego sama nie mówi? Po drugie, Oliwia będzie pisała o czym będzie chciała i przez Twój hejt nic się nie zmieni. Po drugie lwpiwj sie podpisz tchórzu :D

      Usuń
    6. Jeśli uważasz ze upubliczniasz posty tylko dla niektórych osób to się mylisz bo niestety ja też to widzę. Nawet gdybym cb posłuchala czyli "nie wpierdalała się w nie swoje sprawy" i bym więcej nie wchodziła na tego bloga to nie miałabyś wyrzutów sumienia ze przez cb nie oliwie nat traci obserwatorów? Poza tym co masz na myśli mówiąc sprawy? Ten post może zobaczyć każdy ale jeżeli chcesz pisać tylko dla poszczególnych osób to możesz się komunikować przez prywatne wiadomości a nie zaśmiecać takimi komentarzami. Dla twojej wiadomości nie zamierzam jednak nie czytać tego bloga ale mam pewną rade do oliwii: UWAŻAJ NA "PRZYJACIÓŁKĘ"

      Usuń
    7. Co mnie obchodzi to ze Oliwia dala ci te hasła? Na co mi to mówisz? Super, może rzeczywiście jesteście dobrymi przyjaciółkami itp ja nic do tego nie ma więc nie rozumiem o co ci chodzi. I nie chodziło mi o to żebyś do mnie pisała prywatne wiadomości tylko do Oliwii czy kogokolwiek chcesz a nie chwalił się na forum internetu jaka ty musisz być super bo znasz jej hasła. To już jest mój ostatni komentarz w tej sprawie bo nie zamierzam gadać z dzieckiem który ma jakiś ból dupy ;__;

      Usuń
    8. Mówię Ci to, abyś się nie dziwiła że jej bronie i nie uważała że się przymilam ;-;

      Usuń
  13. Podzielam zdanie niektórych osób, że trzeci look jest najładniejszy od pozostałych. ( Jeżeli coś źle napisałam to bardzo przepraszam.)
    ~Aoi :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Post Oliwia! :)

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeci look jest piękny! <3
    Ej,Oliwia mogę go kupić? xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Też to przerabiałam, te hejty, ale opinię mogę wyrazić. Napisałam co do mnie należało, poczytałam sobie komy, przynajmniej się nie nudziłam. Trzeci look nie jest aż taki zły, ale bluzka według mnie nie pasuje do całości. Drugi śliczny, ale pierwszy? Nie podoba mi się. Taki komentarz odpowiada? Mam jedną dużą uwagę, nawet dwie :
    -przywitanie, nie podoba mi się, ale każdy ma inny gust.
    -logo. Gdybym nie miała limitu, to bym Ci zrobiła, ale znajdź poradnik i sobie zrób (Taka rada).

    Okej, dobrze napiszcie czy taki komentarz odpowiada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zaczną się hejty z ich stron. W końcu one są takie idealne -.-

      Usuń
    2. One? Halo halo, ja tu nie piszę! Najpierw napisałaś że fatalny. Dlaczego tylko Oliwii looki Ci się nie podobają? :") Nie, looki Ci się podobają tylko Oliwia nie!

      Znam się z nią od marca lub wcześniej i ją dobrze znam. Proszę więc nie sugerujcie że się przymilam! Jeśli chcecie to Oliwia może napisać w komie że mi wybaczyła a Wy szczególnie ty anonimie masz się nie wpierdalać tam gdzie nie trzeba :P

      W końcu one są takie idealne -.-

      Chyba raczej mamy uczucia ;) Taka poprawa zdania. Ja piszę to co myślę i czuję a nie to co pisze sie anonimem czyli hejty ;)

      Usuń
    3. Jej się looki nie podobają, zrozum to. No kurwa.

      Usuń
    4. Kuźwa, ty serio nie masz się już czego czepiac? Przywitanie i brak loga... Przekomiczne. Ciekawe co ci się nie podoba w przywitaniu? Imię Oliwia, czy może zwyczajne ,,Hej''?;') Logo nie jest obowiązkowe, to tylko dodatek dla chętnych. Sam podpis oraz nick na MSP normalnym osobą wystarczą (hmm, może to jakaś sugestia Tori?). Szczerze, to po tym co napisałaś widac, że nie masz argumentów przeciwko postowi. Radzę kupic maśc na ból dupy u Stefana, bo jak widac tobie się przyda. #Bóldupczysz bez konkretnych powodów. Radzę szybko ogarnąc dupę (i nie tylko).;')

      PS.: Anonimie, czy ciebie nie stac na imię? Odp. sama: Tak, bo za drogie (to nie miało byc śmieszne i nawet takie nie jest...;-;). Nikt idealny nie jest, ale na pewno wykazują większy poziom inteligencji niż ty - zdajesz sobie sprawę, że napisałeś dziś do dziewczyn ,,obydwoje''? To rodzaj męski, tak dla twojej wiadomości, do dziewczyn pisze się obydwie (czyli w rodzaju żeńskim), pani na polskim nie nauczyła?

      ~Klaudia.

      Usuń
    5. Zgadzam się z Klaudia :) Anonimki to anonimki nic nie zrobisz; )

      Usuń
    6. Jestem na telefonie i to autokorekta;-; Po co wgl ci mój login? I tak mnie nie znajdziesz ma MSP bo usunęłam konto..

      Usuń
    7. Kuźwa, kto tu mówi o loginie? Spójrz na mój komentarz - widnieje tam podpis Klaudia, z którego korzystam zawsze i wszędzie w Internetach. Nieważne czy piszę z anonima czy z mojego konta. Kiedy pisze się z anonima wypadałoby dać jakiś podpis, aby po pierwsze było wiadomo jak się zwracać do osoby komentującej, a po drugie anonimów może być wiele, tak więc podpis jakikolwiek sprawiłby, że wiadomo by było, że pisze to ten a nie inny anonim. Kuźwa, serio takie skomplikowane? Wszystko wam trzeba tłumaczyć? Zastanawiam się czy wy serio tacy głupi, czy tylko udajecie, aby szargać innym nerwy... Tak, wmawiaj sobie tą autokorektę, może sobie w nią kiedyś uwierzysz...;') Życzę powodzenia. Nawet jeśli uwierzyłabym w twoją autokorektę, to nadal pojawia się pytanie dlaczego nie poprawiłaś tego błędu w magiczny sposób, do którego trzeba użyć magicznej gwiazdki - ,,*''. Takie trudne, może jaśniej wytłumaczyć krok, po kroku?;')

      ~Klaudia.

      Usuń
  17. Pierwszy look przypadł mi do gustu, jak najbardziej 10/10. Drugi... hm. Zbyt księżniczkowaty - to po prostu nie mój styl. A ten ostatni, łołoło, świetnie! Poza tym nie popełniasz błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Już Cię lubię c':

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy look przypadł mi do gustu, jak najbardziej 10/10. Drugi... hm. Zbyt księżniczkowaty - to po prostu nie mój styl. A ten ostatni, łołoło, świetnie! Poza tym nie popełniasz błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Już Cię lubię c':

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie nie widzę potrzeby oceniania własnych Look'ow... Dobra. Twoje posty wydają mi się lepsze, niż się tego spodziewałam, trzymam za Ciebie kciuki. ;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także nie rozumiem po co ona ocenia własne looki. A jeżeli nawet miałaby oceniać to po co robi brzydkie żeby słabo ocenić? Lol ;-;

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o Look'i, najlepiej wyszedł Ci ten trzeci. Chociaż mogłaś zmienić kolory na mniej neonowe, ale ten no.

      Usuń
    3. Trochę się zgadzam... No bo skoro robisz Look'i samodzielnie i piszesz w ocenie że zmieniłabyś kolor bluzki na np. biały, to czemu tego nie zrobiłaś przed zaprezentowaniem stylizacji? Nie wiem, czy ktokolwiek mnie zrozumie... XD

      Usuń
    4. Ja rozumiem i tez to zauważyłam

      Usuń
  20. "Ja się nie poddam!" Ha!~ I takie podejście jest najlepsze! :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też niecierpie jak ktoś hejtuję inną osobę bo jej zazdrości ;3 (ja i ta moja logika :P) Po prostu nie podoba się? nie czytaj tego i zostaw bez zbędnego koma bo ta osoba z drugiej strony ekranu może jest bardzo wrażliwa i byle co od razu ona po prostu (szukam słowa...) zamyka się w sobie i może nawet przez takie (za przeproszeniem C;) gówno mieć myśli samobójcze (kiedyś ich parę miałam :/ nie radzę ;/ )
    Ufff... ale się rozpisałam...
    ~Martika ;3 / Phone Girl <3
    PS. najładniejszy look 1 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąć się przez hejty? Jakbym ja się cieła przez hejty, to bym pewnie juz była bez ręki xd

      Usuń
    2. Ja też. Tylko że dwóch. Mai, czy jak ty tam się te opinie nie dotyczyły ciebie, więc...

      Usuń
  22. Trzeci look najladniejszy reszta nie koniecznie mi się podoba. Przepraszam co pisałam na twój temat - nie wiedziałam jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Przyjmuję "przeprosiny". Nie musimy się lubić, ale nie chce nie przyjemności. Za błędy przepraszam, ale mój telefon kocha poprawiać, a tylko z niego mogę pisać normalnie...

      Usuń
  23. Pozwól, że się "troszkę" wypowiem.
    Osobiście pierwszy look mi nie przypadł do gustu. Uważam, iż bez dodatków jest tak skromnie i to mi się nie podoba.. Ogólnie oprócz włosów w tym projekcie nie lubię żadnych ubrań. Co do drugiego, jest OK, gdybyś zmieniła kolor spódnicy na czarny, a buty na biały, zmieniłabyś włosy to byłoby lepiej. Trzeci jest najlepszy, moim zdaniem powinnaś usunąć koszulkę "BOO" oraz tenisówki, bo kompletnie tutaj nie pasują. Nie rozumiem po co dodawać takie buty do spódniczki. Zabrakło mi również palety kolorów, a także rzeczy, które użyłaś do stworzenia "dzieł". Nie, nie starasz się bardzo. Starasz się, ale nie bardzo. Na Twoim miejscu nie robiłabym drugiego posta z kolei o lookach, wymyśliłabym ciekawszą serię, bo to tylko zanudza. Zauważyłam kilka błędów interpunkcyjnych, powinnaś najpierw przeczytać kilka razy ów notkę, poprawić takowe błędy. Takie małe błędy, lecz rzucają się w oczy i to zniechęca czytelników.. Życzę Ci powodzenia i staraj się pisać lepiej.
    Dziękuję, że miałam możliwość wyrażenia swej opinii, chociaż jak to zwykle bywa zlecą się hejty na temat mojego komentarza.
    ~Lanche

    OdpowiedzUsuń
  24. W 2 kolor spudnicy nie pasuje.lekki ruz doskonale by pasowal

    z fona

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozwole sobie na komentarz o ów notce/lookach.
    Uważam, że w 1 brakuje dodatków - przydało by się coś na głowę (hym... Może arbuzowa czapka?) oraz jakaś bransoletka. Kolorystyka nie powala, całość nie podoba mi się. Drugi look prezentuje się o wiele lepiej, jednak nie obędzie się bez "ale" - Nie rozumiem dlaczego użyłaś zielonego koloru na spódniczce (czy co kolwiek to jest), który nie pasuje do reszty. Znów brakuje mi "czegoś" na rękach. Całość (że tak to ujmę) - dupy nie urywa. 3 Stylizacja jest chyba najlepsza nie mniej nie podoba mi się. Koszulka "BOO" zupełnie nie pasuje do eleganckiej reszty. Buty mogłaś zastąpić np. balerinami. Kolory nie są złe, ale nadal do mnie nie trafiają. To chyba wszystko odnośnie looks, teraz coś o poście, w którym brakuje mi:
    - innych wersji kolorystycznych
    - składu danego looka
    Widzę też kilka błędów w pisowni. Nie rozumiem dlaczego oceniasz własne looki, co więcej napisałaś, że coś (nie mam czasu na przepisywanie) Ci nie pasuje, więc czemu nie wzięłaś innego ubrania/koloru?

    To chyba tyle. Podsumowując:
    - Looki nie są w moim guście
    - Post jest nie dopracowany.

    ~`. A
    (Czemu piszę z anonima? 1. Nie chce mi się logować 2. Jestem na wyjeździe. Piszę to, żeby nie było komów podemną typu "odwaga anonima" ;"))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać iż ów komentarz piszę z telefonu - literówki itp. (jeśli są) zawdzięczamy mojemu ukochanemu samsungowi gl. S4 z autokorektą ;")

      Usuń
  26. Oliwia, naprawdę bardzo Ci współczuję. Prawdziwa przyjaciółka powinna bgć z tobą na dobre i na złe, a nie. Raz poprosi o hasło do MSP, potem Cię hejtuje na blogu, na poście powitalnym. Potem znowu chce hasło do konta. Nie wiem jak to między wami jest, ale ja bym takiej przyjaciółce nawet nic nie odpisała. Czy dla kogoś jeszcze jest to dziwne, że dziewczyna najpierw hejtuje i sprawia przykrość swojej koleżance, a potem ma jej hasło, po prostu prawie do wszystkiego? Za grosz nie ufałabym tak fałszywej osobie. Mam nadzięję Oliwia, że to przeczytasz i zastanowisz się troszkę. Naprawdę, to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Oliwka masz 10 lat, a się z takim kimś zadakesz.. Szkoda gadać.

      Usuń
    2. Tak wlasnie, nie wpierdalaj sie tam gdzie cie nie chca. Ekhem, pozwola sobie przypomniec, ze ich sytuacja przyjacielska jest bardziej skomplikowana niz ci sie wydaje. Kazdy czasem ulega negatywnym emocja. Podsumowujac nie wpierdalaj sie. O falszystwie Oliwii juz nie raczysz wspomniec? Nie rozumiem po co komentujesz ich znajomosc, nie majac o niej pojecia.

      ~Klaudia, ktora pisze z telefonu.

      Usuń
    3. Dziękuje Kira, nie chciało mi się odpisywać a zrobiłaś to za mnie ;)

      Usuń
    4. Co z tego że ma 10 lat? Może mieć 5 i tak ma prawo się ze mną zadawać. Nie interesuje mnie jej wiek :")

      Usuń
    5. Ale hasła cie interesują xd

      Usuń
    6. W pełni się zgadzam z Magdą. Wcześniej ja hejtowalas ale jak dala ci hasło to od razu jesteście bff? Nie wiem po co ci hasła do jej kont. Skoro jesteście dobrymi przyjaciółkami itp to czego chcieć więcej?hasła? I "nie wpierdalam się w nie swoje sprawy". Chce tylko ostrzec cie oliwka o tej Mai. Ja tez kiedyś zaufałam niektórym osobom podając jej hasła bo niby byłyśmy bff. Weszłam następnego dnia a ona przesłała sobie wszystkie rzeczy ;/. A czy Oliwia zna twoje hasła maja?

      Usuń
    7. Dziewczyno. Radziłabym Ci nie komentować czyjejś znajomości bo uwierz - tracisz czas. Oliwia jest rozsądną dziewczyną i nie powinnaś uprzedzać jej przede mną. Nie wiem na prawdę skąd masz informacje dotyczące haseł. Wiem że napisałam o nich w komie, ale skąd wiesz że miałam hasła, hejtowałam i znowu dostałam hasła? Powiedz skąd. Kolejność nie jest trafna, bo znałam je wcześniej. Nie wiem czym Ty jesteś, skoro nie popełniasz błędów. Ja jestem człowiekiem i je popełniam. Oliwia mi ufa i w żaden sposób jej nie wykorzystuje. Co o mnie wiesz? Gówno. Może tylko znasz moje imię - nic więcej. Mamy od siebie 5 godzin drogi, mamy zamiar się mimo to spotkać pomiędzy nami, w Toruniu. Wyobraś sobie że z podwarszawskiej Zielonki jedzie się tam 2,5 godziny. Gdyby mi na niej nie zależało nawet nie szukałabym miejsca na mapie. Przeprosiłam ją a teraz nadrabiam zwracając uwagę na hejty których tu pełno. To takie dziwne że chcę to nadrobić i się poprawić? W każdym bądź razie, nie musisz pchać się w nie swoje i sprawy bo wiesz już wszystko. Nie mam zamiaru słuchać dalej uprzedzania przedemną. To co napisałaś było chamskie ;-; Nawet nie wiesz jak mi się przykro zrobiło...

      Anonimie... Oliwia zna moje hasło do maila MSP, w TFM nie gram. HASŁA ZNAŁAM WCZEŚNIEJ!

      Usuń
    8. Wielmozna Misaki, nie znasz mnie wiec nie powinnas mi zwracac uwagi odnosnie przeklinania. Dla twojej wiadomosci przeklinam w zyciu realnym w duzo wiekszych ilosciach, o czym wiedza nawet moi rodzice.:") Kazdy wyraza siebie inaczej. Skoro przeklinam w realu, to logiczna rzecza jest, tez to, ze w Internecie tez to bede robila. Zawsze jak czytam takie komentarze, mam ochote napisac autorowi: Wez wyjdz i nie wracaj.:")
      Radzilabym sie nie przejmowac zdanie panny Magdy, ktora najpierw pisze, a pozniej mysli, na dodatek wyraza zdanie o czyms o czym nie ma pojecia, a bonusowo robi to pod postem z look'ami. Komentarze pod postem sa od tego, aby wyrazic swoje zdanie o poscie. Co do anonima, ktorego nie stac na imie, to po prostu #boldupczy, nie majac pojecia o waszych relacjach.:")
      Potwor napisany z telefonu, przepraszam za literowki itp. itd.

      ~Klaudia.

      Usuń
    9. Pfff.. Magda Brzezoń to moje 2 konto, to jest moje oficjalne. I zgadzam się z komentarzem poniżej od Anonima, myślisz, że przyjaźń polega tylko na hasłach? Jak potrzebowała ciebie, bo prawie każdy na tym blogu ją hejtował, na pewno było jej przykro, to się od niej odwróciłaś i byłaś największą hejterką, a nie przyjaciółką. Nie rozumiem takiej przyjaźni. Ja bym od razu pozmieniała hasła i ci nigdy już nie odpisała. ;)

      Usuń
    10. KUR**WA MAĆ CZY TY NIE ROZUMIESZ ŻE OLIWIĘ TO NIE INTERESUJE?! NIE MUSISZ SIĘ WYSILAĆ, JEŚLI JĄ OKRADNE TO WTEDY SIE NA MNIE MOŻESZ RZUCIĆ!

      JA PIER***DOLE, MOŻESZ MI WRESZCIE DAĆ SPOKÓJ?! JESTEM CZŁOWIEKIEM WIESZ?!

      ŻAŁUJE TEGO CO ZROBIŁAM, NADAL CHCESZ SIE NA MNIE WYZYWAC?! SAMA NIE JESTES ANIOLEM, NA PEWNO SAMA POPELNIASZ BLEDY!

      POWIEDZ DO CZEGO ZMIERZASZ?! ILE JESZCZE RAZY BĘDZIESZ JĄ UPRZEDZAŁA?! W OGÓLE CO CI DO TEGO?!

      OLIWIA MA W DUPIE CO MÓWICIE, CZYTAŁA TO I ZOSTAWIA BEZ KOMENTARZA ;)

      Usuń
    11. Eh, po co ten stres i te nerwy? Zgadzam się trochę z tym, że wpychacie się nie tam gdzie trzeba. Mówię to o niektórych osobach powyżej. Ale faktycznie, przyjaźń nie polega jedynie na hasłach. Dla mnie powinna być bezintereseowna... Ale z drugiej strony - każdy popełnia błędy, nawet najwspanialszy i najmądrzejszy człowiek świata; to leży w ludzkiej naturze, niestety.
      /Kellow
      Przepraszam za wszelkie błędy, ale piszę z nowego telefonu, i nie do końca zdążyłam się jeszcze do niej przyzwyczaić. XD

      Usuń
    12. Droga Kellow, nie łączą nas tylko hasła. Miałam na myśli to, że ona mi ufa. Ale ufamy sobie w innych kwestiach... ;) Dziękuje za trochę zrozumienia.

      Usuń
  27. Tobie wydaje się że przyjaźń opiera się tylko na hasłach��. A skąd to wiem? Gdyż jest to do przewidzenia ����. Zakładam że za jakiś czas,nie teraz, pokłócicie się (nie zyczę wam tego, ale jak to w prawdziwej przyjaźni musi się zdarzyć) i będziesz taka na nią zła, że możesz po proatu na jej koncie zrobić wszystko, usunąć ubrania lub wysłać sobie. Nie mówię że tak na pewno zrobisz, ale taka sytuacja może mieć miejsce. Poza tym z warszawy do torunia jest z 2h a nie 5h����. Bo wiesz, zależy jakim samochodem jeździsz albo PKSem��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kur**wa... Czy ja powiedziałam że się opiera na hasłach?! Proszę Cię, powiedz.

      CZY OLIWIA ZNAJĄC MOJE HASŁA MNIE NIE OKRADNIE?! JAK SIĘ POKŁÓCIMY TO ONA TAK SAMO MOŻE MNIE OKRAŚĆ!

      Więc ku**rwa mać czemu czepiasz się mnie a nie Oliwki?! Przecież ona może zrobić to samo, i do czego ty zmierzasz?! No powiedz, do czego zmierzasz?!

      Po za tym z podwarszawskiej Zielonki do Torunia są 2,5 godziny, a nie 5. Ona mieszka w Gdyni a pomiędzy jest Toruń.

      A co Cię to że ja mogę ją okraść? Ona też mnie może okraść.

      Proszę, odpier***dol się w końcu bo nie mam ochoty gadać z kimś kto próbuje mnie wychować ;)

      Usuń
    2. Skoro nie opiera się na hasłach to po co co chwilę o tym piszesz? Wygląda to jakbyś mówiła ' Ale Oliwia jest moją koleżanką, bo mam jej hasła i wszystko, a wy nie macie, więc nie jesteście jej przyjaciółmi '. No proszę, przestań się z nami wykłócać. .-.

      Usuń
    3. Jezu... Kolejna?!?! Pisze o tym bo ten pierdolony anonim się czepia, chciałam przez to pokazać że sobie ufamy!

      To Wy się wykłócacie bo nie pozwolę aby jakieś dzieci które gówno o mnie wiedzą się wypowiadały! Oliwia przeczytała to wszystko i nawet nie skomentowała tego co piszecie ;)

      Widać, że nie korzysta z Waszych rad :P

      Usuń
    4. Hahahhahaha juz zwalasz na oliwie? Ty jej nie okradniesz ale ona cb tak? Zgadzam sie z osoba wyzej. Po co gadasz o tych haslach? Ty niby taka przyjaciolka bo znasz jej hasla lol ;-; Wspolczuje Oliwce ze taka ***** doczepila sie do niej. Ona nie ma odwagi zeby to tobie powiedziec a ty ludzisz sie z tym ze niby jestes taka super... i tak zamiersam sie wpierdalac w wasze sprawy hahaha... Chociaz dla dobra Oliwii

      Usuń
    5. Bosh, moja najlepsza przyjaciółka, którą znam odkąd się urodziłam nie ma mojego hasła, i nie będzie miała. Ja nie popieram dawania sobie haseł. Zresztą pewnie nie znacie się nawet miesiąc, lel. Może nawet nie widziłyście się w rl ani na skype przez kamerkę? Wiem jak się kończy dawanie haseł, przechodziłam to. Ja na waszym miejscu zrobiłabym razem z koleżanką od nowa wspólne konto, przesłała kilka starych ubrań i grała! Nie jestem po żadnej stronie, ale ej. Ja bym się poznała, zorganizowała spotkanie w rl póki wakacje.

      Usuń
    6. Ufamy sobie. Tylko nie to. Znamy się od marca, nie sugeruj że od tygodnia. Lepiej wiem ile się znamy więc... Nawet nie próbuj zmieniać mojego zdania. Na skype gadałyśmy wiele razy. A tak propo - mamy swoje hasła i nawet jak miałam ochotę raz zabić Oliwię, nawet mi przez myśl nie przeszło aby wejść na jej konto. O nie nie, nie jestem z takich osób. Znając się od marca zwyczajnie sobie ufamy. To źle?

      Usuń
    7. Do Mai: to zabicie jakiejś osoby jest lepsze od "obrabowania" jej konta?
      Do Tori: ty też taka mądra nie jesteś. Lepiej się póki co nie spotykać w realu, bo po drugiej stronie może być każdy... niekoniecznie osoba, z którą gadamy przez kamerkę. Pedofil albo co. (Jezu Paulina skończ już, bo straszysz małe dzieci...) Nie mówię akurat o tej przyjaźni, ale zawsze może tak być. Sorry za literówki.

      Usuń
    8. No my gadałyśmy przez tel i skype, więc sobie ufamy. Masz rację, ale gdybym nie miała pewności to bym nie szykowała spotkania...

      No to ten, miałam na myśli raczej sarkazm... Nie chciałam jej serio zabić tylko na nią byłam zła, ale nie przyszło mi na myśl ją okradać...

      Usuń
  28. Od razu piszę, że to nie hejt! Nie podobają mi się te looki. Chyba, że ten trzeci, ale musiałaby być inna bluzka.. po prostu nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  29. Schleich Mai - Jestem dzieckiem, mam tyle samo lat co Oliwia, więc odczep się ode mnie i do mnie nie przeklinaj, demoralizujesz mnie HAHAHAHHAHAHHA

    OdpowiedzUsuń
  30. 3 look najlepszy, ale przydałoby się tu pokazanie jakich kolorów użyłaś.Post super.
    ~Oryginalny Login

    OdpowiedzUsuń
  31. Posty są coraz lepsze :)) Chętnie zrobiłabym Ci logo, mogę? ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Posty są coraz lepsze :)) Chętnie zrobiłabym Ci logo, mogę? ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Usunęła posta? Szkoda.

    Wygląda na to, że znów muszę się wypowiedzieć.. (Nie wiem jak zacząć, norma.)

    Dotychczas myślałam, że (?)Maja(?) tnie się z powodu hejtów i Internecie, jednak fakt, że robi to z powodów osobistych zmienia nieco postać rzeczy.

    A teraz wiadomość do Mai. Rozumiem, że masz problemy osobiste o których nie chcesz mówić w Internecie. To w pełni zrozumiałe, ja również nie mówię w Internecie o moich sprawach osobistych. Nikt nie jest godny zaufania, a Internet nie jest miejscem do takich zwierzeń. Nie powinnaś pisać w Internecie, że się samo okaleczasz, ponieważ z boku wygląda to tak jakbyś się tym chwaliła. Jednak nie do tego zmierzam. Skoro masz przyjaciółkę to powinnaś zwrócić się do niej. Założę się, że próbowała/próbuje Ci wytłumaczyć, dlaczego nie powinnaś niszczyć swego ciała. Wiem jak trudno przemówić do rozsądku osobie, która się tnie. Żadne argumenty do niej nie docierają.
    Powiem tylko tyle. Nie powinnaś się kaleczyć. To nie zlikwiduje Twoich problemów, a jedynie je pomnoży. Nikt Ci nie pomoże, jeśli sama nie zrozumiesz, że tym co robisz, krzywdzisz tylko siebie. Nikt nie może Cię od tego powstrzymać, zabronić, Ty zawsze zrobisz to samo, dopóki nie zrozumiesz pewnych kwestii. To Ty jesteś kowalem swojego losu i od Ciebie zależy to, czy będziesz wciąż niszczyć swoje ciało, czy zerwiesz z tym i zapomnisz. Wszystko zależy od Ciebie, nikt nie jest w stanie Ci pomóc. Właśnie Ty musisz zdecydować, czy chcesz ułożyć sobie życie, czy chcesz wciąż je niszczyć. Wybór należy do Ciebie.

    PS: Teraz wyjdę na idiotkę, bo nie zdążyłam opublikować koma pod tamtym postem, ale mi to nie przeszkadza. Mam nadzieję, że moje słowa w jakiś sposób Ci pomogą.

    ~R. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mi się ciepło na sercu zrobiło... Nie chciałam już nikomu odpowiadać... Wiedziała tylko Oliwia. Nie miałam pojęcia że ona tutaj o tym wspomni... Dziękuje. Bardzo mi to pomogło... Chyba wiesz co czuję, gdy każdy piszę to samy tylko obrażając mnie i wytykając mnie w każdym zdaniu. Hejtami się faktycznie przejmowałam, ale to była malutka część moich problemów. Bardzo Ci dziękuje...

      Usuń
    2. Ej, Maju... nie wiedziałam, że się tniesz.
      Dlaczego nigdy mi nie powiedziałaś.
      Pamiętasz jak kiedyś cały czas pisałyśmy na MSP? Dawno, ale pisałyśmy.
      Zdążyłam się z Tobą zaprzyjaźnić.
      Pamiętasz mnie? To ja Majka. Kojarzysz jeszcze? :"(

      PS: Może podasz mi na MSP swoje GG? Popiszemy tak jak kiedyś? ^^

      ~Maya

      Usuń
    3. OMG... Jak ja się cieszę! Już Ci podaję! ♡

      Usuń
    4. Oki, tak a'propo.
      Możemy już utrzymywać stały kontakt ;)

      Usuń
    5. Już napisałam na GG ^^

      Usuń
    6. Do wyższego komu. Nie wiedziałam, że Oliwia miała nie mówić. No przyjaciółka najlepsza na świecie.

      Usuń
    7. Jezu teraz do niej masz pretensje? No błagam, ludzie. Nie zabroniłam jej tego pisać :") Ale też NIE KAZAŁAM! Boshe... Tak, przyjaciółka najlepsza na świecie. To nie sarkazm.

      Usuń
    8. Nie kazałaś, ale pozwoliłaś.

      Usuń
    9. Nie pozwoliłam! Nie przyszło mi do głowy aby ją o to prosić

      Usuń
  34. Usunęłaś posta? Chcesz być taka jak Tori? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Tori była nawet spoko w porównaniu do niej..

      Usuń
    2. Dziewczyno wyzej, ja juz cie kva naprawde nie pojmuje. Dwa dni temu przepraszalas Olke, oh ah sory nie wiedzialam jak piszesz, a teraz znowu sie do niej przypierdalasz? Nie wydaje ci sie to troche niepowazne? A moze chcesz sie po prostu podlizac?
      Poza tym caly czas czekam na twoj glos w sprawie nicku. Cykorek cie oblecial czy moze babelki poszly do glowki? No brawko dla ciebie, myslisz ze ignorowanie mnie rozwiaze sprawe?
      Przykro mi, chcialam te kwestie rozwiazac pokojowo, ale widocznie ty tego nie chcesz.
      Nara, czekam (pewnie bede czekac do usranej smierci, no coz, trudno) na twoja odpowiedz :):):)
      Cordelaska

      Usuń
    3. O Bosh, nie iwedziałam, że nie jestem najgorsza! O Bosh, nie wiedziałam, że są gorsi! Omg, Omg!

      Usuń
  35. CHCESZ KUPIĆ MOJE KONTO GŁÓWNE I DOSTAĆ W GRATISIE PRYWATNE (43 i 27 lvl)? WSZYSTKIE INFORMACJE NA 1szymon102.blogspot.com! ZAPRASZAM I ZACHĘCAM DO KUPIENIA, BO WARTO. SAM ZOBACZ, CO KRYJĄ TE KONTA!

    ~REKLAMA SPRZEDAŻY~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się gdzie indziej reklamuj...

      Usuń
  36. Nie podobają mi się. ;v

    OdpowiedzUsuń
  37. Aha? Podobno chciałaś ratować bloga, a co? Postów nie ma od 3 dni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem maszyną. Nie bede pisac co 2 minuty bo tak chcesz. Nie napisze wiecej postow, bo tylko trace swoj czas. I tak hejtuja. Wiec po co ?

      Usuń
    2. Ale przez 3 dni nic? Pustka na blogu, bo go niszczysz.

      Usuń
    3. Ale przez 3 dni nic? Pustka na blogu, bo go niszczysz.

      Usuń
    4. Pussttkkkaaaa! Już chyba nie będę czytać nie ma sensu tylko tu komy, bo są ciekawe.

      Usuń
  38. Ah, no tak.. najlepiej mieć do niej pretensje, że nie pisze.. redaktorek w załodze bez Nad jest 9. Tak więc łaskawie powiedzcie mi co one robią, a nie ... najlepiej zrzucić cały obowiązek na Oliwię..
    Nie żebym jej broniła, ale kurde.. gdzie do cholery jasnej jest reszta?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bo tylko ja tu pisze i musze pisac codziennie. Tez mam sprawy PRYWATNE i nie moge pisac ciagle. Poza tym. Czemu sie mnie czepiacie? Pisze tu jeszcze kilka osob.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ pisałaś, że chcesz 'ratować' bloga. Tak go 'ratujesz', że nie ma od Ciebie postów... Rozumiem, może nie codziennie, ale skoro chcesz 'ratować' tę stronę, spodziewałam się posta co drugi dzień, a nie...

      Usuń
    2. Popieram korczaczkę (taki miałaś nick, czy to ktoś inny taki miał?) niby piszesz, że "ratujesz" bloga, a posta od ciebie nie ma chyba trzeci dzień.

      Usuń
    3. Tak. Niestety ja mam ten badziewny nick..
      Dobrą masz pamięć c":

      Usuń
    4. Mi się podoba Twój nick *-*.

      Ciamciaramciaaa
      PaulaWariatka

      Usuń
    5. A mi nie do końca...
      To wina moich koleżanek, one mnie tak nazywały, a że nie miałam pomysłu na nick, wzięłam to
      .

      Usuń
  40. Wiadomość do Tori - nie chce tym komentarzem zaczynać kolejnej kłótni, ale muszę to napisać. Pamiętasz jak sama bylas hejtowana? Założe się, że nie było to mile dla ciebie. Teraz sama robisz to Olce, lubię cie, ale zastanow się nad tym co piszesz, bo Ola czuje się tak samo jak ty kiedy tu pisalas c';
    Flora (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam, staram się i myślę za każdym razem. Przecież też przez to przechodziłam!

      Usuń
    2. Wiem, wiek co Ola czuje, ale my tu pisze,u na temat cięcia się tej Maji...

      Usuń
    3. Zresztą nie hejtuję jej, a dawanie sobie haseł po kilku dniach przyjaźni. Uważam, że Ola jest spoko, ale wiesz.... To dawanie sobie haseł i cięcie się to dość ciekawe tematy do dyskusji.

      Usuń
    4. Dobra odpuść sobie temat cięcia Mai.
      Dajcie jej święty spokój. Rozmawiałam z nią na ten temat i jest spoko..
      A dawanie sobie haseł nie było po kilku dniach.

      ~M-Bell

      Usuń
    5. W prawdzie nie rozumiem co wspólnego ma temat posta z Look'ami z tematem cięcia Mai. Za bardzo drążycie tematy, a potem robią się z tego gównoburze na temat życia osobistego różnych osób, co praktycznie w ogóle nie nawiązuje do treści notki. Komentarze są po to, by wyrazić swoją opinię o danym wpisie, a nie po to, by tworzyć prywatne dyskusje. Przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia...

      Usuń
    6. Już nie wspominając o Tori. Nie wiem czy przypominasz sobie jak kiedyś ludzie Ciebie hejtowali. Czujesz ulgę z powodu że teraz obrócili się przeciwko innej osobie? Nie chcę wtrącać się w to co było dawniej - w to, co jest już za Tobą, ale Twoje pseudo hejty zaczynają mnie wkurzać. Tak jak Florka, lubię Cię. Ale to nie oznacza, że Ciebie we wszystkim popieram.

      Usuń
    7. Florka, miałam o tym pisać jednak Ty zrobiłaś to za mnie. ;* Jednak napiszę kilka słów do Tori.

      (Znów nie wiem jak zacząć. Czy tylko ja mam ten problem? >.<)
      Dobrze, a więc... Pamiętam, gdy zaczęłaś pisać na tym blogu. Twoje posty były niezłe, jednak jak na tak młody wiek przystało popełniałaś pewne błędy. To całkowicie normalne. :) Sama pamiętam w jaki sposób pisałam przed laty. Brak przecinków, ewentualnie niepoprawnie postawione i inne błędy. Sama nie wierzyłam, w jaki sposób pisałam, dopóki nie znalazłam na komputerze moich opowiadań napisanych przeze mnie w różnym wieku. :) Także widzicie jak to jest, nie pamięta wół, jak cielęciem był. Ale nie o tym. Widziałam, Twoje posty, które były wielokrotnie hejtowane przez pewne osoby. Potrafię sobie tylko wyobrazić, jak się wtedy czułaś. Nikt nie chce być szykanowany przez inne osoby. Ale tak już jest, dzieci i młodzież bardzo się zmienili pod wpływem dzisiejszych czasów. Zmierzam do tego, że na pewno pamiętasz co wtedy czułaś i nie chciałabyś, by ktoś inny odczuwał to samo co Ty. Powiem tylko tyle. Nie zmieniaj się na gorsze pod wpływem ludzi. Nie odpłacaj złem za złe.

      Wspomnę jeszcze o jednej rzeczy, o której wspomniałaś. Mam w realu pewną przyjaciółkę, po wielu latach bardzo sobie ufałyśmy. Założyłam jej konto w pewnej grze i podałam jej hasło. Konto oficjalnie było jej, jednak nieoficjalnie było wspólne. Nigdy nie przyszłoby mi na myśl, by ją okraść, a co dopiero to zrobić. Myślę, że podawanie sobie haseł jest kwestią zaufania. Uważam też, że zależy to też od osoby. Jedna osoba tylko czeka, by Cię okraść, a drugiej nigdy nie przyszłoby to na myśl. A to, że dziewczyny ufają sobie do tego stopnia, że po krótszej znajomości podały sobie hasła, to ich sprawa. Wierzę w to, że wiedzą co robią. ;*

      PS1: Nie pytajcie o moje nadużywanie wyrazów: myślę, uważam. Zboczenie po pisaniu dziesięcio stronicowych rozprawek. ;-;
      PS2: Dla czepialskich - Nie zakładam konta, bo nie odczuwam takiej potrzeby. ;*
      ~R. ;3

      Usuń
    8. Bardzo mądra wypowiedź. W sumie to się zgadzam...

      Usuń
    9. Moprawię się, dobrze, ale dziękuję.

      Usuń
    10. Ja nie popełniałam takich błędów rok temu... interpunkcyjnych też niewiele. Oczywiście zapewne zdarzyło mi się kilka błędów, ale miałam dobre oceny z ortografii... *TO NIE JEST CHWALENIE SIĘ*

      Usuń
    11. Tori, po co się poprawiać? Bądźmy tacy dla innych jak oni dla nas xDDD

      Usuń
    12. Podajecie sobie hasła, a później "Aaaa! Hacker mnie shackował!!!! Wydał mi moje całe 100 sc!!!! Aaaaa!!! Pomocy!!!! Dajcie coś z listy, pomocy!!!!!!!!! itd."

      Usuń
  41. Jutro będzie dobór redaktorów! Nie mogę się doczekać :D Mój pierwszy raz,prubuję już 3;3 Ale, nigdy nie trafia kiedy jest akurat dobór :(( Boję się :'( Mam nadzieję,że mi się uda i się dostanę :) Kto jeszcze idzie ? Przepraszam za błędy ortograficzne, czy interpukcyjne. Oczywiście też za literówki:) Piszę na telefonie i się śpieszę. Nie, chce mi się też ciągle, dawać przecinków itp. Ale jutro się postaram !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Prubuję"? To już drugi lub trzeci Twój błąd w tym miesiącu...

      Usuń
    2. Ja napisałem "sprzedarzy", walnij mnie słownikiem.

      Usuń
    3. No wiem, każdy może się pomylić, ja tylko poprawiam XDD

      Usuń
  42. Kira. Z tym przeklinaniem, to nie do Ciebie.
    Co do look'ów, to żaden mi się nie podoba.
    Pierwszy do mnie nie przemawia xD.
    Drugi miało oryginalny. Prawie wszyscy taki mają.
    Trzeci nawet, nawet, ale coś mi nie pasuje.
    To nie hejt, a opinia, aczkolwiek wiem, iż napiszecie setki komentarzy "A ty byś lepszy zrobiła", a najwięcej przyjaciółeczka Olki.
    Nie będę Wam odpowiadać miśki. #HEJTYZA321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trzecim looku bluzka i trampki nie pasują do reszty eleganckiej stylizacji.
      Hejty od koleżanek Oliwki miej w dupie. Biedne dziecko samo nie umie się bronić.

      Usuń
    2. Koleżnka Oliwii? No teraz jak tu się dostała to tak xDDD Może liczy na to, że Oliwia wspomni o niej w postach xDDD

      Usuń
    3. Szymon, one naprawdę się przyjaźnią.
      Wiem to, ponieważ je znam ^^
      Wtedy to była kłótnia ze względu na parę innych spraw, więc wtedy Maja miała prawo do złości. Co nie zmienia faktu, że pogodziły się.
      Uwierzcie mi, one naprawdę się pogodziły ;)

      ~M-Bell

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)