Menu

środa, 26 sierpnia 2015

Stare MSP? + logo dla Sary0051

Cześć!
Bez gadaniny, przejdźmy do rzeczy;
Chciałabym napisać dzisiaj o zmianach, które zaszły ostatnio na MovieStarPlanet. Materiał do tego posta czerpię też z innych stron i staram się go przekształcić na jak najbardziej zrozumiały sposób i tym samym - przekazać Wam to, co o tym wszystkim myślę. Całą aferę wywołało głównie pojawienie się "planetki" z 2012 roku na ekranie ładowania, oraz usunięta animacja z krwawiącym sercem na stronie głównej. Zobaczcie:

Podobny gadżet możemy zaobserwować na aplikacji, którą możemy pobrać na telefon, aby korzystać z naszej gry na urządzeniu mobilnym. Jeśli o to chodzi, nie byłam aż tak bardzo zdziwiona, gdyż to mogła być po prostu zwykła aktualizacja, spowodowana decyzją moderacji, w której najwyraźniej stwierdzili, że takie rozwiązanie jest lepsze od tradycyjnego zegareczka.


Tutaj byłam o wiele bardziej zdziwiona. Przecież moderatorzy usunęli niedawno wszystkie "brutalne" animacje, nawet popularny wśród Movie Stars tasak. Przypuszczano nawet, że patelnia też ma zniknąć. Czyżby wreszcie coś do nich doszło? Ogólnie może to być część ich projektu na nowy motyw, który możemy mniej więcej w skrócie zobaczyć na profilu Facebookowym MSP.


Prawdopodobnie pomysł na ten motyw podsunęli im użytkownicy, którzy zrobili na ten temat burzę. A teraz: czy popieram powrót starego MovieStarPlanet na tydzień? Tak, i nie. Jeżeli przywrócą, istnieje możliwość że zrobi się jeszcze większa burza niż przedtem. Dlaczego? Nowi użytkownicy (jeśli im się spodoba), zaczną coraz bardziej krytykować nowoczesne MSP, i wiecie co będzie dalej... Natomiast częściowo też popieram, bo pamiętam, że gdy założyłam konto były czasy 2011 roku, więc jakiś tam sentyment do tego wszystkiego czuję.


Żeby jednak post nie wyszedł krótki, postanowiłam na koniec zaprezentować Wam moje logo zrobione dla Sary0051. Zrobiłam je w trochę innym stylu niż planowałam, ale myślę że je polubisz. Prosiłaś o coś w letnim klimacie, więc oto i jest.  Mam nadzieję, że jesteś z niego zadowolona. c:
/Kellow

17 komentarzy:

  1. Świetny post! Ja mam nadzieję, że będzie to Stare MSP c: Robisz piękne loga! *U*
    Doma | Kakauoma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ja też. Jaram się tym pomimo że już prawie nie gram. Ale ten fakt na tyle mnie ucieszył, że jeśli okaże się być prawdą, powrócę na tydzień do regularnego wchodzenia, powspominać... D:

      Usuń
  2. Mi się zdaje, że ta planeta MSP przy ładowaniu jest z końca 2013 r, bo wtedy chyba również była.
    ~#Vin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją pamiętam odkąd zaczęłam grać ( kwiecień 2012 r.).

      Usuń
    2. A ja właśnie też, zaczęłam grać we wrześniu 2013 i była, chyba nawet na początku 2014 jeszcze jej nie usunęli.
      ~#Vin

      Usuń
  3. Jeju, dziękuje :*. Prześliczne logo :*****. A co do posta, to jak zwykle super :3.
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu jest napisane: what will you be when you grow up? Will - czas przyszły prosty czasownika (angielski się przydal :D) czyli: Kim chcesz zostać, kiedy dorośniesz. W zeszłym roku na fb była zapowiedź konkursu z unikatami jak jakaś dziewczyna miała na sobie unikaty. To będzie pewnie konkurs o zawodach (pielęgniarka, strażak..)
    *vb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Angielski, ale te zmiany jakoś podejrzanie wiesz. XD

      Usuń
  5. Nie bedzie starego msp! Pisalam nawet z dunskim msp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie będzie starego MSP. Kocham cię Kellow <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kellow, od zawsze Twoje i posty Jesy były najlepsze. Tak przynajmniej mi się wydaje. Przynajmniej dostałaś się na tego bloga sprawiedliwie. Nie wiem czemu, ale wychodzę z założenia, że Oliwia dostała się nieuczciwie... Fajny post :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to prawda. Jakoś kiedy były nabory to Oliwia się nie dostała, a zgłosiła się, więc jej umiejętności wcale nie są dobre,

      Usuń
    2. Lepiej sie nie wypowiadaj.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)