Menu

środa, 26 sierpnia 2015

Stare lepsze czy może nowe? #1

Witam.

Tutaj Oliwia. Dziś siedząc na komputerze, myślałam nad postem. Chciałam zrobić coś długiego, ale oczywiście jak to ja, słucham muzyki i nie mogę się skupić... Ale! Na pewno pamiętacie stare MSP, przecież są jeszcze ciuchy z niego! Czemu by tu nie zrobić, z nimi look'a?
Spodnie. Zwykłe, proste spodnie. No, mają jeszcze tak zwane ''dziury''. Niestety, są dla Vip. W tamtych czasach tak mało było rzeczy Vip, czemu teraz tak nie ma? Od razu, jak zobaczyłam tę stronę, wiedziałam, że muszę dać te spodnie! Są ŚWIETNE! W realnym życiu sama chciałabym takie mieć.
Nie mogło oczywiście zabraknąć dodatku. Szalik świetnie wygląda z całą stylizacją, którą pokażę wam zaraz. Myślałam, aby dodać kapelusz, ale jednak, wolałam ten szalik. Jeszcze jest taki tani! To zaledwie 300 SC. Właściwie, większość rzeczy było wtedy tanich.
Włosy. Z daleka wyglądają jak unikat. Na początku chciałam zrobić look, bez rzeczy Vip, ale... Tak jakoś wyszło. Włosy bardzo mi się podobają, jakbym miała Vip, na pewno bym je kupiła. 
Buty. Zwykłe trampki. Bardzo mi się spodobały, może nie kształt, ale i tak jest dobrze. Ciekawe czemu MS już nie noszą ''starych'' ubrań? Też nie są najgorsze. Czasem można powrócić do przeszłości xD.
Zwykły ''top''. Bardzo mi się spodobał, a kolorystycznie wygląda też dobrze. Z tym topem można zrobić wiele rzeczy, pasuje i do krótkich spodenek, oraz długich spodni.
 SKŁAD:
Look:
Wszystko bardzo dobrze wygląda. Cena nie jest droga. Właściwie, tylko spodnie i włosy są Vip, można zmienić. Choć look taki bardzo mi się podoba, próbowałam dać co innego, ale tylko to dawało taki efekt.

Look w nowszej wersji:
Ten jest o wiele, wiele droższy, a look wcale nie wygląda ładniej. Może nie trzeba mieć Vip, ale... Wolę tamtą wersję.

A wy? Jaką? Komentarz = MOTYWACJA!
Chcecie dalej tą serię?
Długość  posta odpowiada?

34 komentarze:

  1. Pierwszy look lepszy moim zdaniem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy look, najlepszy. *-* Jestem mile zaskoczona. Z pierwszej chwili, (madra ja nie przeczytała kto pisze..) myślałam,że to piszę ktoś inny..
    ~ Ane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówiłam, że ona dobrze pisze! A Wy od razu te całe swoje burze, a nawet jej nie znacie... Pierwszy look lepszy. :D

      Usuń
  3. Pierwszy look lepszy. Widzę kilka błędów estetycznych w poście...
    -Juliette

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to oba looki mi się nie podobają. W pierwszym wszystko jakieś cętkowane, paskowane, zlewa się strasznie. Drugi... Szkoda gadać, wszystko w jednym kolorze?...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie looki. Jesteś beznadziejna. Nie jestem zazdrosny. Tak, jestem chłopakiem. Wyrażam tylko swoje zdanie. Trochę krótki post. Szkoda, że Nat wzięła kogoś takiego... Czekam na hejty ;')
    ~AdrianeQx3
    ~Adrian/nie chcę mi się logować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale co ma wspólnego czyjś gust do ubrań z jego charakterem? Bo chyba tylko na podstawie charakteru i jego zachowań można ocenić, czy ktoś jest "beznadziejny", czy nie.

      Usuń
  6. Nie chcę hejtować, ale żaden Look mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko stworzyć ładny look ze starych ubrań... Ten drugi jest bardzo ładny ;)





    ~Misia 1289
    ~Ivka
    ~Iffonga
    ~KACZGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos Lyekimi (hyhy, pewnie zle napisalam, ale cii...) na blogu Abieski swietnie wychodzi tworzenie stylizacji, (za trzecim razem w koncu wygralam z telefonem i postawilam przecinek ;') ) ze "staroci". Wedlug mnie wystarczy sie trzymac podstawowych zasad, w tworzeniu stylizacji, takich jak np: unikanie pstrokatosci.;-; Jakos za czasow "stsrego" MSP wszyscy sobie radzili.

      ~Klaudia, ktora pisala z tel, bez znakow PL.

      Usuń
  8. OJAOJAOAJOAJAOJO OLUKUŚ OLKUŚ ZRÓB COS DLA MSP I NIE TWÓRZ LOOKÓW

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszym look'u jest za dużo wzorów, a w drugim wszystko się zlewa.
    Trzy razy nie, dziękuję.
    Misaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. diamentowa Pati26 sierpnia 2015 19:06

    Pierwszy look jest ładny, wiedziałam ze piszesz dobrze. Odwalcie sie od niej lol

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chcę Ciebie urazić, zresztą ten temat poruszyło wiele osób powyżej, ale w Twoim drugim Look'u, wszystko się zlewa. Pierwszy jest OK, aczkolwiek jak wspomniała Misaki, jest w nim odrobinę za dużo wzorów. :')
    /Kellow

    OdpowiedzUsuń
  12. Look'i nie najgorsze, ale lepsze widziałam na blogu zwalczamy-nude.blogspot.com
    ♦PiicassQ

    OdpowiedzUsuń
  13. Nom, jak dobrze, ze Misaki A. (szczerze to nie wiem dlaczego, ale twoj nick mnie denerwuje... Moze to dlatego, ze kojarzysz mi sie z otaku, a jak otaku nie lubie - mangozjebowie lepsi ;') Sama rozwalam siebie soba...Ech, mnie sie nieogarnie (hyhy, to razem czy osobno? W roznych formach te slowo pisze sie inaczej.;-;)) napisala to co ja chcialam napisac, bo pisanie na tel mnie wkurwia. Jak dla mnie w pierwszym looku brakuje wywazenia. Jest taki pstrokaty i wbrew pozorom te wszystkie "egzotyczne" (jest zebra, jest egzotyka... ;-;) wzory zlewaja sie ze soba oraz zaden sie nadzwyczajnie nie wyroznia. Takie babcine (bo mojej babci na starosc odwala i ubiera sie jak 18, 18 ze wsi, ktora lubi duzo i tanio - wytlumaczenie porownania do stylizacji babcinej) inne cos... Moje opisy i porownania bezbledne. Gdyby chociaz spodnie byly cale czarne wygladaloby to duzo lepiej, no i moze inne buty, bo te sa jakies takie... Emm...Ciezkie? Look drugi tez nie najlepszy... W ogole nie podobny do 1, chociaz wydaje mi sie, ze powinien byc podobny do 1, bo, poniewaz z tego co zrozumialam to miala byc jego nowsza wersja. Strasznie sie zlewa, co dziala na jego niekorzysc. Ubrania tez do siebie nie pasuja, nie tworza spojnej calosci. Lal, moj najdluzszy komentarz z telefonu... Heh, tak to juz koniec tego monstrum nie do konca na temat.

    ~Klaudia piszaca bez znakow PL.

    OdpowiedzUsuń
  14. Look jest zły.
    Look pierwszy: Jest tu za dużo wzorków.
    Look drugi: Wszystko się tam zlewa. On miał być chyba odwzorowaniem looka 1, ale nie jest. Tu nawet nie ma czarnego koloru (oprócz włosów). Do tego w pierwszym looku są długie spodnie, a w drugim nie do końca. Look różni się wieloma rzeczami. Mogłaś posiedzieć 15 minut dłużej i lepiej zrobić tego looka, bo wygląda jak zrobiony na 'odwal się'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, a już myślałam, że wyjdzie mi z tego koma potwórz ^^.

      Usuń
    2. *potwór
      Dodam coś jeszcze. Jeśli nie umiesz robić looków (co widać) to rób coś innego. Ocenianie artów, filmów, nowości, ale nie looki. Proszę, nie rób już więcej looków.

      Usuń
  15. Według mnie looki są takie pół na pół, ale nie kupiłabym, zalezy to od gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na msp jest kolejna aktulizacja :planeta jak się ląduje cos wchodzimy uni w topie zobaczyłam terz gwiaztki

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)