Menu

niedziela, 23 sierpnia 2015

Powrót i odejście?

Cześć.
Może po tytule się domyślacie kto to, a może nie więc powiem - Lyene.
Tak już wróciłam. Przerwa była dłuższa bo byłam jeszcze u babci.
Mam nadal popsutego laptopa, więc postów nie może być nadal. I już raczej nie będzie, bo chcę odejść. Wiem, że teraz zawiodłam Nat i wszytkich.... Po prostu Msp już mi się znudziło i wydoroślałam z tej gierki. Jak większośc osób. Do tego nauka nadchodzi.

Przepraszam wszystkich. I tak nikt mnie prawie tu nie lubił, więc..
Nie jestem dobra w pożegnaniach i w ogóle.

To pa
Lyene

14 komentarzy:

  1. I dobrze szmato tylko zajmowałaś miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z przeklenstwami, to z przeklenstwami. Nie mam zamiaru sie cackac, z czyms takim mam juz do czynienia na swoim blogu, jednak widzac ten komentarz tutaj juz po prostu nie wytrzymuje.

      PIERDOL SIE

      Ona byla jedna z najlepszych osob, ktore tu pisaly. Teraz wszystkie odchodza. Moze innych to rani? Doprawdy, tacy ludzie jak ty wrecz nie maja serca.

      Usuń
    2. Szmato? Jak możesz nazywać ją szmatą? Zazdrość cię zżera, że mogła tu pisać, a jej posty były ciekawe? Wal się człowieku, bo szmatą to Ty nie masz prawa nikogo nazywać.

      Usuń
  2. Prosze nie ! :( Czemu wszyscy z blogów które czytam odchodzą?! :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ta nat jesze pisze?bo nie wchodziłam wcześniej na blog jakiś czas i postuw nat nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nat nie pisze i nie ma zamiaru tutaj wracać. Mowila, ze nie wroci, ale moze jakis cud sie zdarzy i jej sie zachce blogowac o MSP, grac w MSP.. Ona juz dawno odeszla. Ma bloga o zyciu dziewczyna-z-xxi-wieku.blogspot.com
      ~Lanche

      Usuń
  4. Przepraszam za spam, ale na blogu emily-mccline-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Spiesz się, póki masz jeszcze mało konkurentów! :) Wziąć udział może każdy, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy już odchodzą. Ten blog się rozkłada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)