Menu

wtorek, 18 sierpnia 2015

Odchodzę? + 20 Faktów o moim koncie

Cave Inimicum!

Może kojarzycie po przywitaniu kto pisze? Tak tutaj Aga (ktoś wiedział?). Długo się zbierałam, aby napisać ten post - jednak udało mi się. Zacznę od pierwszego tematu notki.

Więc o co właściwie chodzi? Otóż oto, że nie mam motywacji do pisania postów. Piszę tylko na tym blogu (chodź w ostatnim czasie dostałam kilka zaproszeń do współpracy - odmówiłam), a nie wyrabiam się. Często bywa, że mam przygotowane materiały do posta jednak nie mam chęci, żeby pisać jego treść. Moje posty są pisane na siłę nie wiem czy zauważyliście to czy nie (#Mistrz udawania). Blogowanie już nie sprawia mi takiej radości jak kiedyś. Być może potrzebuję nowego środowiska bloga na, którym mogłabym pisać? Zastanawiam się też nad "odejściem" z MovieStarPlanet. Wiele osób gdy zobaczyło mój status:
Zaczęło pisać:
Na większość tych wiadomości nie odpowiedziałam. Po prostu nie chcę o tym rozmawiać pisać, bo do końca nie jestem pewna. Teraz mam prośbę do was - czytelników tego bloga, napiszcie w komentarzach czy mam zostać na tym blogu czy nie? Jest to dla mnie ważne gdyż nie wiem czy lubicie moje posty i chcecie je nadal czytać (bardzo, ale to bardzo zdziwiłabym się gdyby ktoś napisał, że jestem jego ulubioną redaktorką).
Dobrze to może już skończę te "wypociny" i przejdę do drugiego tematu posta.

Przygotowałam dla was 20 faktów o moim koncie, NO TO LECIMY!

1. Nazwa mojego konta jest taka, a nie inna gdyż w owym czasie bardzo często słuchałam utworów zespołu Little Mix. Jedną z piosenkarek tego właśnie teamu jest Jesy Nelson, którą lubiłam najbardziej.
2. Konto na, którym gram teraz było drugim jakie stworzyłam w tej grze.
3. W tej chwili mam 5684 wyświetlenia na profilu.
4. Mój pokój ma obecnie 1700 love it, a moim ulubionym pomieszczeniem z całego "domu" jest pokój imprez
5. Mam 13 zwierzaków (z czego 10 jest w pokoju #bezsensowny limit modów) w tym jednego "unikatowego", a wygląda tak:
(tak wiem jest uroczy *^-^*)
6. Nie napisałam jeszcze, ani jednego "statusu diamond" gdyż uważam, że nie warto marnować diamentów na takie rzeczy.
7. Moja biografia jest pusta (nie dosłownie), nie ma w niej żadnych informacji o mnie.
8. W całej grze zarobiłam tylko około 255 000 sc
9. Posiadam 81 animacji (tak liczyłam ;_;), nie wliczając w to startowych.
10. Moje konto zostało usunięte przed modów, a potem przywrócone - dzięki temu straciłam stare artbooki/filmi itp. które zrobiłam.
11. Bardzo rzadko wchodzę na chaty, a jeśli już to wybieram centrum handlowe.
12. Mam 2.740 znajomych dlatego też często gram przy wyłączonym chacie. 
13. Posiadam plakietki "Judge" i "Celeb".
14. Często spamie na forum komentarzami typu: #wonsz żeczny #ten óczóć #ić spać
15. Założyłam konto w 2013 roku, pamiętam czasy kiedy tło nie zmieniało się co tydzień, kiedy wyczynem było mieć 7 - 8 poziom itd.
16. Tylko raz moje zwierzaki (dokładnie 2) były w hotelu dla zwierząt.
17. W MSP poznałam wiele wspaniałych osób takich jak: Adaś ([ Kuba123 ]), Adrian (>>BlackDemon<<), Patryk ([] Alex [] Alekay []), Kasia (Kasia24.02.2002), Wiktoria (Patrycja 003), Adrian (Usunął się :c) oraz Natalia (NutellQa).
18. Zakupiłam członkostwo VIP już 17 razy (w tym kilka vipów na miesiąc, reszta na tydzień).
19. Prawie zawsze pomagam innym przy boosterze (autograf obowiązkowo! ;D), wyjątek zdarza się wtedy gdy mam wyłączony chat i dźwięk (wtedy nie wiem, że dostałam wiadomość/spam o nim)
20. Nie lubię gdy ktoś bierze mnie do filmów o rozbudowanej fabule bez uprzedzenia mnie o tym.

20 Faktów mamy już za sobą.
Czekam na wasze komentarze - sama nie potrafię podjąć decyzji (tak wiem, to tylko gra ;')

Dzisiaj żegnam się z Wami piosenką Rather Be przy, której pisałam tego posta oraz



moim nowym logiem!

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥

#Ono jest takie inne niż inne - #To była naprawdę prawdziwa prawda ;')

60 komentarzy:

  1. Zostań! Nie wiem, co zrobię bez Twoich postów.
    ~Sara00051 (Fon...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostań! A jeśli potrzebujesz nowego bloga, to mam taki jeden. Mi osobiście piszę się lepiej na mniej popularnych blogach piszę mi się lepiej, ale każdy lubi co innego.

    ~ Tori
    #Oguraseg ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem na jakich blogach wolę pisać...

      Usuń
    2. Szymon - żyjąca reklama mojego bloga, po prostu loff XD

      Usuń
  3. Jess błagam nie odchodź! Jesteś moją ulubioną redaktorką, nie tylko na tym blogu (ogólnie). Kiedy zobaczyłam twoje zgłoszenie (a było to pod koniec kwietnia) wiedziałam, że będziesz się dobrze spisywać w roli redaktorki.
    Ten blog Cię potrzebuje! Bez Ciebie to nie będzie już to samo, jesteś jego częścią :c
    Prowadzisz świetne serie, robisz piękne loga szkoda by było tego nie wykorzystać ;(
    Jeśli odejdziesz - szanuję twoją decyzję, to samo z MSP
    Rozumiem, że ta gra może się w końcu znudzić, ale PROSZE! PROSZE! PROSZE! PROSZE! PROSZE! PROSZE! PROSZE! PROSZE! [...] nie odchodź! Twoje posty są świetne! Przejrzyste, pisane na poważnie, zdania są zwięzłe i na temat - Taki typ redaktora mi odpowiada.

    Przemyśl tą decyzje ;c
    ~ MyszQa NT
    ~ Szara MyszQa NT
    (kiedyś się zaloguje ;') na konto google #leń)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc wątpiłam, że znajdzie się ktoś dla kogo będę "ulubioną redaktorką", nie mniej - Dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  4. Jak odejdziesz to napadne cię z moja armia jedrożców na Vodkach >.<.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie odchodź, Twoje życie, a nie moje. Ale chciałbym, żebyś została *^-^* Jak odejdziesz będzie mniej dobrych postów na tym blogu...

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz być redaktorem na nowym szybko rozwijającym się blogu Tyny? Więcej na ta-z-msp.blogspot.com

    ~Shymon, który przeprasza, a jeżeli jest nie tak ten kom to usuń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak chcesz to odejdz. Teoje posty nie sa idelane. Nie bede plakac jal odejdzirsz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może byś się zalogował/a? Chciałabym wiedzieć "z kim mam do czynienia" ;')
      Przy okazji "Twój kom też nie jest idealny" ;_; (wymienię: Teoje, sa, idelane, bede, plakac, jal,odejdzirsz)

      Usuń
    2. Anonim- hejter, który nie ma odwagi przyznać się kim jest, bo jest zwykłą kur*ą ;")

      ~Shymon

      Usuń
    3. Nie musiałaś się tak ekscytować, chciałaś usłyszeć prawdę, to ci napisała, to, co o tobie myśli.
      Ja lubię twoje posty i szkoda by było, jakbyś odeszła.

      Usuń
  8. Szkoda, że odchodzisz, ale co kilka osób może zrobić...? A kiedy Ci się kończy VIP? :c
    ~S

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odchodź, byłaś, jesteś i będziesz moją ulubioną redaktorką! ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale teraz liczę na czytelników to od nich zależy czy chcą czytaj moje posty - czy nie.

      Usuń
  10. Musisz zostać to ty podtrzymujesz tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz zostać jesteś najlepsza na tym blogu! Niezastąpiona!! Proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam nie!! Twoje posty są NAJLEPSZE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okej, ja się trochę rozpiszę...
    Możecie mnie nie znać, bo nie komentuję postów (leń ze mnie ;-;). Ale na ten temat chętnie się wypowiem. Kiedy dołączyłaś na bloga - od razu Cię polubiłam. Czytałam Twoje świetne posty, mogę nawet powiedzieć, że jesteś moją ulubioną redaktorką. Nie chcę, żebyś obchodziła, zostań. Pamiętaj, jeżeli piszesz na siłę i nie sprawia Tobie już takiej radości -zrób co chcesz. Jak Ci będzie lepiej.
    *no, ciekawe czy to co napisałam ma sens ;-;*
    *i ciekawe czy tak się rozpisałam...*
    /Julciacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisałam Ci już to na MSP jak zobaczyłam Twój CTR ale napisze raz jeszcze. Jesteś moją ulubioną redaktorką ogólnie wszystkich blogów o naszej różowej gierce. Piszesz świetne, ciekawe, pomysłowe kreatywne i długie posty. Bardzo lubię je czytać, nie chcę byś odeszła. Tak, wiem gra może się znudzić, jeśli odejdziesz- uszanuję Twoją decyzję, ale wolę, żebyś została na blogu i MSP.
    - Juliette
    Wreszcie jakiś podpis wymyśliłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesy. Egh, nikt mnie pewnie tu mie kojarzy (pozdrawiam Szymona :')), ale muszę to napisać. Czytam teho bloga od dłuższego czasu. Czytam wszystkie posty, po koleji. Ale zawsze gdy wchodzę na stronkę, liczę, że natknę się na twój post. Wszystkie twoje cudowne posty, piękne loga i każde twoje zdanie, jest świetne. Jesteś świetną redaktorką, bez której ten blog upanie. Nie oszukujmy się. Mogę śmiało powiedzieć, że utrzymujesz go w głównej mierze. Dla mnie, jesteś tutaj najlepszą redaktorką. Wiedz to, że jestem twoją fanką, tak jak wiele innych osób. I blog bez ciebie... To nie to samo. A propo tej reklamy Szymona. Tak bardzo bym chciała, żebyś się tam zgłosił, ciąglę na to liczę. Ale wiem, to niemożliwe...
    Aga, zostań dla Nas.
    ~C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzenia, egh. Zobacz, ile osób liczy na to, że zostaniesz...

      Usuń
    2. No właśnie, ona tu pisze najlepsze posty ;") Też chcę, żeby się zgłosiła *^-^*

      ~Shymon

      Usuń
  16. Nie odchodź :( Piszesz świetne posty, jesteś moją ulubioną redaktorką. Bez Ciebie ten blog będzie... pusty :( Mam nadzieję, że Cię przekonamy do pozostania. Wiem, że MSP każdemu się kiedyś znudzi, ale jesteś super redaktorką i smutno by było, gdybyś odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesy, nie odhoć. Tfoje posty som śfjetne. Ufjelbjam czytać tfoje posty. Myśle rze ty ( i Tyna tesz ) piszesz najlepsze posty na tym blogu. Jesteś mojom ulubjonom redaktorkom. Ni posfalam ci odejść. JEŚLIBODEJDZIESZ TO JA PRZESTANE CZYTAĆ TEGO BLOGA HYBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię, nie odchodź! Ty jako jedyna zostałaś z redaktorek które dodała wcześniej Nat! Reszta odeszła po krótkim czasie a ty zostałaś! Piszesz cudowne posty w które wkładasz tyle serca! Jesteś moją ulubioną redaktorką! Nikt na tym blogu nie pisze lepszych postów! Bez ciebie ten blog po prostu upadnie!
    Pozdrawiam.
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę Cię, nie odchodź! Ty jako jedyna zostałaś z redaktorek które dodała wcześniej Nat! Reszta odeszła po krótkim czasie a ty zostałaś! Piszesz cudowne posty w które wkładasz tyle serca! Jesteś moją ulubioną redaktorką! Nikt na tym blogu nie pisze lepszych postów! Bez ciebie ten blog po prostu upadnie!
    Pozdrawiam.
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, Florence i Lyene ;"( Szkoda, że już skończyły, bo pisały super posty, ale Jesy i tak lepsze *^-^*

      Usuń
  20. Jess, z wielką chęcią czytam twoje posty, wkładasz w nie dużo czasu i pracy. Wiem jak to jest, gdy nie wiesz już na prawdę czy Cię ludzie lubią czy nie. Jeśli masz pisać na siłę - zrób sobie przerwę. Odpocznij i wróć na bloga z radością, bo wtedy się o wiele lepiej czyta posty. Posty możesz dodawać nawet raz na tydzień, bo są one bardzo dokładne, że tak na prawdę tyle czasu potrzebujesz. Ten blog bez Ciebie nie będzie istniał, bo będzie nudny. Co prawda to prawda. Ty nadajesz sens temu blogu. Jeśli odejdziesz na tym blogu będzie pisać tylko Marta. Nie przejmuj się hejterami, bo oni nie mają talentu, by pisać tak jak ty, tak samo jak z tą "Maliną" zazdrościła Ci, bo nie umiała tak napisać. Aga masz wielki potencjał, wiele osób, by chciało być tobą. Wszystkim podobają się twoje posty, bo piszesz je świetnie i bezbłędnie. Każdy chyba musi mieć odpoczynek, nie? Przerwa to idealny sposób, byś mogła odpocząć i wrócić z głową pełną pomysłów. Z wielką chęcią napiszę, że jesteś najlepszą redaktorką, robisz świetne loga, tylko pozazdrościć. Naprawdę, nie rezygnuj tylko odpocznij, by pisać coraz lepiej. Każdy potrzebuje przerwy w tym co robi. Pewnie i tak nikt tego nie przeczyta, ale miejmy nadzieje, że każdy się coś z tego komentarza nauczy. Ten komentarz to pewnie masło maślane, ale może ktoś zrozumie.

    ~Martyna
    ~Mala Tyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że na tego bloga wchodzę, by zobaczyć twoje posty w które wkładasz całe serce. :) (wiecie po co ten uśmieszek, bo w poprzednim komentarzu nie napisałam żadnej emotikonki.)

      Usuń
    2. Wow ! Dużo napisałaś :o A tak serrio to sie z Tb zgadzam w 100% procentach
      (∩_∩)(≧▽≦)

      Usuń
  21. Jesteś moją ulu. Blogerką! Tylko ty otrzymujesz tego bloga! Plisą przyjmij do znaj fankę :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesy uwielbiam czytać twe posty Proszę zostań

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesy!! Proszę cię nie odchodź! Jesteś najlepszą redaktorką na tym blogu (nie chce obrażać innych, każda jest super :)
    Twoje posty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostań! Nie wyobrażam sobie tego żebyś odeszła... Naprawdę! Masz świetne posty! Jesteś super! Nie odchodź! Zostań! (≧▽≦)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż napisać... Zostań na blogu. Ty go podtrzymujesz. Jesteś moją ulubioną redaktorką. Jeżeli chcesz odejść, to odejdź. Będę Ciebie pamiętać... Trzymaj się

    ~Xmalinqa, EmilyChan

    Ps. Tak, to ja EmilyChan. Niechcący usunęło mi się konto. :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż... Pewnie teraz przy tych wszystkich komentarzach wyjdę na jakąś nieczuła, no ale... Osobiście uważam, że o tym czy zostaniesz powinnaś zdecydować sama w zgodzie ze swoimi uczuciami. Jeśli nie masz na to ochoty to się nie męcz. Blogowanie powinno być odpoczynkiem, radością, a nie pracą i obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko Ciebie nie hejce :# Zostan krulofffo :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostań.. Dopiero co się dostałaś tutaj. Poza tym Twoje posty są fajne.. Lubię,jak je piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dopiero co się dostałaś tutaj"? Moja droga ja piszę tu już od końca kwietnia ;')

      Usuń
    2. I właśnie dlatego nie powinnaś odchodzić! Bo jako jedyna z redaktorek z którymi doszłaś zostałaś! Inne poddały się po tygodniu czy dwóch! Ja nienawidzę takich ludzi...
      ~Lukcia

      Usuń
  30. Chcesz pisać na nowym, świeżutkim blogu i pomóc mu w rozwijaniu się?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę Aga :'( bez ciebie przestanę czytać tego bloga :'(

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę zostań! Jesteś częścią tego bloga! Uwielbiam twoje posty♥ Jeśli odejdziesz to już nie będzie to samo! :'( Jesteś moją ulubioną redaktorką! Od początku wiedziałam że się nadajesz do tego! ♥ Masz naprawdę talent do tego ♥ Nie chcę żebyś odchodziła, bez Ciebie blog nie istnieje!
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zaczynałam w 2013 heh pamiętam te czasy ale już nie gram
    -Justyna motyka1 (msp)
    -Justynowata (tfm)
    -Justa (w rl)

    OdpowiedzUsuń
  34. O nie. Przeczytalam wszystkie 57 komentarzy [*] Moje oczy bolą.
    #JestemTakBardzoNaTemat :')
    - ViolaBility

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wybieraj się nigdzie na stałe, bo na wannach, to Twoje posty najbardziej mnie ciekawią. Poza tym, masz wiele talentów - muszę nadmienić, że rysujesz świetnie - i jesteś kreatywna. Robisz niezastąpione loga i zazdroszczę, że wychodzą tak fajnie oraz, że nie kończą Ci się pomysły. Może jeśli zrobisz odpowiednią przerwę, wróci zapał. Prawie wszystkie redaktorki się powoli wykruszają, ale Ty jesteś podporą tego bloga i głównie dzięki Tobie popularność nie spada. Patrząc po komentarzach dostałaś grono fanów :') Gratuluję i pozdrawiam czytelników moich wypocin xdd

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś jedną z moich ulubionych redaktorek <3 Wanny czytam od niedawna i od razu polubiłam Twoje posty. Nie odchodź :(
    Emi, SZLR

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)