Menu

czwartek, 20 sierpnia 2015

Może odejdę?

Hej!
Co powiecie na moje odejście?
Tak jak Tyna idę do gimnazjum. Nie będę mogła pisać na 3 blogach. Gimnazjum to nie przelewki, a mi zależy na dobrych ocenach. Muszę odejść z jednego bloga.
Wolicie mnie widzieć tutaj, czy na blogu Kathey?
Sama nie wiem. Mam nadzieję, że mi pomożecie.
Usunę się z jednego bloga, jak będę miała plan lekcji.
Napiszcie w komentarzu. Dobrze, teraz czas na emotki.




:(


):






:'(








:(


:''(


Ehh, nie mam siły.
Chciałabym pisać na 3 blogach, ale chciałabym mieć dobrą pracę, studia.
Napiszecie w komentarzu, gdzie mnie wolicie?
Dziękuję...
_ Smalec

23 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodzisz. :( Chciałamby, żebyś była tu i tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smalec, kurde, proszę Cię... najpierw Tori, potem Tyna, teraz ty... i na dodatek Jesy chce odejść... błagam Was, ludzie, ja prowadzę trzy blogi i JAKOŚ, nie wiem jak, postaram się pogodzić to ze szkołą...
    Nie zostawiajcie mnie...
    ~Marcia / Jeremy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zostajesz TUTAJ! °^°
    Błagamy <33

    #smaleczostajenawannach
    #prosimsmalca
    #❤

    ©a®ly

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu zostajesz! Słyszysz?! TU!!!, XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz pisać na nowym blogu który szybko się rozwija?
    Więcej na: susan-life-and-msp.blogspot.com

    ~Zuza
    *jeśli przeszkadza ci ta reklama, usuń ją!*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialambym zebys zostala na tym blogu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piszę na jednym i to mi starcza xDDD Zostań gdzie chcesz *^-^* SMALEC ;*

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. mam to samo, kilka dni temu postanowiłam założyć bloga (też o MSP) i wiem jakie to trudne...
    a poza tym też idę do gimbazy ;-;
    Proponuję Ci pozostanie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh, no dobra.

    Smalcu, nie odchodź z żadnego bloga, jednak blogowanie to odpoczynek, nie? Powinnam się teraz popłakać jednak nie, nie zrobię tego. :') Z łzami w oczach to piszę, przepraszam. Jadwiga... powinnaś posłuchać się głosu serca. Trudno to wysłuchać, jednak pomogę Ci, jeśli nie radzisz sobie z trzema blogami. Gdzie się czujesz bardziej swobodnie? Bardziej czulej jesteś przyjmowana, gdzie sprawia ci pisanie radość i motywację do dalszego działania? Pamiętaj, że jeśli odejdziesz z tego bloga, blog się potknie. Ten komentarz jest zwrócony do wszystkich redaktorek bloga. Osłabicie go i będzie on przejechaną żabą. Nikt tu nie wejdzie, bo tu nic nie będzie, będą posty - dawne posty. Wy dziewczyny (Jadwiga, Aga, Marta) tylko trzymacie ten blog na jego resztkach. No napiszcie mi kto tu pisze, pisze, ludzie, pisze. Przepraszam, że już się powtarzam to świadczy o tym, że ten blog to cząstka mojego serca. To koniec, bo zaraz będę się jąkać, powtarzać, nie no nie mogę! Pamiętaj o tych zdaniach, Smalcu: "Gdzie się czujesz bardziej swobodnie? Bardziej czulej jesteś przyjmowana, gdzie sprawia ci pisanie radość i motywację do dalszego działania?"


    ~Mala Tyna
    #takbardzonaszybko

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż.. Musisz odejść z jednego bloga. Hmm.. Nie odchodź z tego.. Bardzo lubię,gdy piszesz tutaj,na Wannach. Szczerze mówiąc,wchodzę tu częściej,niż na bloga Kathey. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. zostań na tym blogu błagam!!
    na ten blog częściej wchodze!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie lepiej by było gdybyś została na Kathey ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie ma być hejt, ale.. No właśnie - ale. Powiem wprost - niedawno był nabór, w związku z tym mogłaś wcześniej pomyśleć, iż idziesz do gimnazjum i nie będziesz miała czasu. Po co się zgłaszałaś na redaktorkę, skoro po tak krótkim czasie odchodzisz? Przepraszam, jeśli zabrzmiałam za ostro, ale taka prawda.. Idziesz do pierwszej gimnazjum, tak? To nie jest taka ważna klasa. Jest ważna, ale nie tak ważna, jak kolejne. Jeśli piszesz długo na blogu Kathey - proponowałabym usunąć się z niego, a zostać tutaj. Nie chcemy, by blog się rozwalił.
    ~Lanche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwalił? Ale po co ma sama go z Marcią "tworzyć", a tyle redaktorek?

      Usuń
  14. Ja wolałabym, żebyś pisała tutaj, bo bardzo lubię Twoje posty. :) A bloga Kathey nie czytam. ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)