Menu

wtorek, 11 sierpnia 2015

Movie Star Tygodnia. #3

Witam.
Z tej strony Marcia. I wiecie co powiem?
DOOOOOOOOOOOŚĆ!
Nie robić mi gównoburz pod postami, ja to wszystko chcę potem przeczytać, a nie mogę, bo co chwile nowe komentarze, oh my godness...
*Marta ma ochotę napisania "xD", ale jednak się powstrzyma.*

Tak, wiem, wywołałam małe zamieszanie, za co bardzo wszystkich przepraszam. Przepraszam także za to, że Was trochę zignorowałam... Bo widzicie... pod moim ostatnim postem zdarzyło się dużo miłych komentarzy. Naprawdę za wszystkie dziękuję. To takie miłe (a jak ktoś jest dla mnie miły, to przechodzą mnie ciarki, lecz w tym momencie nie jest to ważne). Zapewne byłam tu szanowana i lubiana od początku. Szkoda, że tego nie zauważałam.

Przepraszam. Mam nadzieję, iż się nie gniewacie.
W takim razie ja już przejdę do posta, a czy przeczytacie go w całości, czy może się na mnie obrazicie, to już Wasza decyzja.

Dzisiaj, tak jak to zawsze we wtorek, omówimy sobie profile trzech sławnych Movie Star.
Na pierwszy ogień idzie Lady Zanetka .


(Przepraszam za te głowy MS pod profilem.)
Jak widzicie, u Lady Zanetki w serduszku znalazła się osóbka, z którą mam przyjemność tu pisać - Kellow. Jej najlepsi przyjaciele to SentyMalny, Super ciacho ...xD i emo_kotek. Żaneta posiada oczywiście status judge i celeb. Obecnie zdobyła 59 level. Czas na ocenę:
a) strój: delikatna sukienka doskonale współgra z wyjątkową fryzurą. Kokardka i buty wszystko uzupełniają, a tatuaże nadają świetny smak tej stylizacji. Co ja mogę zrobić? Stawiam 10/10.
b) animacja: ów animka jest teraz używana dość rzadko w statusach czy filmach. Plus za oryginalność! Myślę, iż idealnie odwzorywuje charakter naszej gwiazdy. Miałam dać 9/10, albowiem szczerze niezbyt lubię tą animację, ale niech już będzie to 10/10.
c) status: w ctr możemy ujrzeć emotikonę za diamenty. Jest to kwadracik z serduszkiem. Wygląda to bardzo sympatycznie, czyż nie? 10/10.
Wow, chyba po raz pierwszy (a jak już taka sytuacja była, to przepraszam za pomyłkę) ktoś uzyskał 30/30 punktów!

Kolejnym użytkownikiem jest EmoNisia110.


Posiada ona vip star, status judge oraz celeb. Na jej profilu możemy zobaczyć  różne osoby. W serduszku tkwi David 112, a w najlepszych przyjaciołach ANNIIA, Emilaxdxd212, a także Iza12134. EmoNisia ma teraz 58 level, jednak myślę, iż szybko wbije następny.
a) strój: och, jaki ładny! Wszystko ze sobą współgra, pasuje do siebie, bajecznie połączone kolory... po prostu brak słów - 10/10.
b) animacja: dość podstawowa. Ludzie, co się z Wami dzieje!? Prawie wszędzie, gdzie spojrzę, widzę właśnie tą animację! 7.5/10...
c) status: graczka informuje nas o boosterze w środę o godzinie dwudziestej i zaprasza na seki: swoje i swojego chłopaka. Lecz chwileczkę... nie za dużo tych emotikon? 9/10.
Łączna ocena to... *Marcia liczy*...26.5/10. Całkiem nieźle.

Czas na ostatnią na dziś gwiazdę. Jest nią lola1501.

Loli do tej pory udało się zyskać 58 poziom. Posiada status judge oraz celeb, a wśród najlepszych przyjaciół ujrzymy graczy z takimi loginami: marcelo9, krokodill, vana1215. W sercu oczywiście tkwi mik102, którego lola bardzo często brała do filmów.
a) strój: look jest ogólnie ładny. Niestety, za te włosy i makijaż jestem zmuszona odjąć parę punktów. Przecież to wygląda okropnie! 7/10.
b) animacja: w tej stymulacji (ma się ten słownik synonimów we łbie) Lola posyła swoim fanom ogromnego całusa. Ciekawa animka. A co mi tam, 10/10.
c) status: prawdopodobnie głosi on, że filmów od strony naszej gwiazdy nie będzie... szkoda, ale taka jest prawda, na MSP są coraz większe lagi i prawie nie da się nic zrobić. 8/10.
Razem Lola uzyskała 25/30 punktów.

A teraz podsumowanie.
Movie Star Tygodnia zostaje Lady Zanetka .
Drugie miejsce zgarnia EmoNisia110, a lola1501 zajmuje trzecie miejsce na naszym małym podium.
Jednak nie warto się przejmować, bo, tak jak zawsze powtarzam, wszyscy w tej serii są wspaniali!

No dopsz, to ja się żegnam.
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.
PS Chciałabym, aby wszystkie redaktorki tu się nawzajem lubiły i szanowały. Uważam, że mogłoby temu zaradzić jakieś spotkanie w naszej różowej gierce. Czy dałoby się coś takiego załatwić?


14 komentarzy:

  1. Na MSP nie ma coraz większych lagów xDDD Żanetka *^-^*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh... Wiedziałam, że nie przeczytasz mojego cholernie długiego komentarza, no cóż - mówi się trudno.
    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w ogóle nie czytała kom, ja przeczytałem wszystko xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Ja też ;_; to było chore...

      Usuń
    3. Kiedy ja przeczytałam wszystko. XDD
      Jess, Twoją wypowiedź także.

      Usuń
    4. Często takie rzeczy czytam na blogach i forum ;")

      Usuń
  3. Ja to nigdy nie będę moviestar tygodnia, ale spokojnie, w październiku będę wyżej w TOP, o ile zadziała hack, bo ja hackuję fame i sc. Haha xDDD NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nikt nie wierzy w hacki na lvl na MSP xDDD JA TEŻ. Ale Ci chodzi o to, że będę w TOP? No już jestem, a Ci z TOP filmów prawie nie robią, więc łatwo wyprzedzić xDDD 300 tyś do 43 xDDD xDDD xDDD

      Usuń
  4. Kocham tego bloga codzenie na niego zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej na blogu szalonemspimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)