Menu

środa, 5 sierpnia 2015

Movie Star Tygodnia. #2

Witajcie w tą jakże cudowną środę!
Z tej strony Marcia. Przygotowałam dla Was już drugi post z serii "Movie Star Tygodnia". Mam nadzieję, iż nie pomylę się dzisiaj tak jak ostatnio. Właśnie, zapomniałam Was przeprosić za swoją ostatnią pomyłkę.
Przepraszam!

No to jedziemy.

Dzisiaj na pierwszy ogień idzie Arli.


Posiada ona 62 level, status judge i celeb. W jej najlepszych przyjaciołach znalazły się Manossa oraz May Dreamer. Miejsce z serduszkiem zajęła Nelcia331. No to oceniamy.
a) strój: bardzo mi się podoba. Jest on w odcieniach mojego ulubionego koloru - zielonego. Wszystko do siebie pasuje. Arli sprawia, jakby była przebrana za młodą panią wiosnę, że się tak wyrażę. I ten wianek... ach... stawiam 10/10, no bo jak inaczej?
b) animacja: ciekawa i rzadko używana, co czyni Arli oryginalną. A więc 10/10.
c) status: Arli reklamuje w swoim statusie swój najnowszy film oraz looki. Status jest ok, ale... Arli, moja droga, wyłącz w końcu tego caps locka! 8.5/10.
Arli razem zdobyła 28.5/30 punktów! Wysoko! Popatrzmy dalej...

Drugim graczem jest znany nam wszystkim Dirk.

Do tej pory Dirkowi udało się uzyskać 59 poziom, status judge (a gdzie celeb?) oraz vip star. Jego dziewczyną jest Theyla, a najlepszymi przyjaciółmi **Emilia**, klodin10 i aniaja.
a) strój: jak na chłopaka to bardzo ładny. Widać, że Dirk posiada swój własny styl. Nie wiem, co mi tu nie pasuję, ale jednak postawię to 9.5/10...
b) animacja: ludzie często używają ich w statusach, ale jednak bardzo ją lubię. No to w takim razie leci 8.5/10.
c) status: Dirk w swoim statusie poleca seki swoich znajomych. To bardzo miłe z jego strony. 10/10.
Łączna ocena to 28/30 punktów. Poprzeczka jest dzisiaj bardzo wysoko, jak widzę...

I ostatnia na dziś użytkowniczka - juna13.

59 level! Wow! I jest oczywiście ranga judge i celeb. Użytkowniczka ta posiada vip'a star, a jej najlepszymi przyjaciółmi zostali Mona Liza 1111, ramzes1111, Heja1951, a miejsce na serduszko zajął 1szymon102. Ok, no to oceniamy.
a) strój: och, cóż za wyjątkowa stylizacja! Od razu mi się spodobała. Wygląda tak cudownie... Jasnofioletowe włosy oraz biały ubiór... bajecznie! I mamy również booniego, który wygląda tak wspaniale jak jego właścicielka! Możecie mówić co chcecie, ale ja daję 10/10.
b) animacja: o, tej animacji nie widziałam jeszcze u żadnej sławnej movie star. Wielki plus za oryginalność! Szczerze mówiąc, animacja świetnie pasuje do tej movie star, do jej stroju... ogólnie to do wszystkiego, więc ja stawiam 10/10.
c) status: CTR napisane bardzo humorystycznie, zabawnie. Lecz niestety, aby było sprawiedliwie, muszę odjąć te pół punktu za caps lock. Ocena to 9.5/10.
Razem juna13 uzyskała 29.5/30 punktów! A teraz czas na wyniki.

Movie Star Tygodnia zostaje juna13, drugie miejsce zajmuje Arli, a trzecie zgarnia Dirk. Jednak nie warto się przejmować, bo wszyscy w dzisiejszym poście byli naprawdę świetni! Niestety, może wygrać tylko najlepszy.

To ja spadam, widzimy się później moi drodzy.
Pozdrawiam & miłego dnia
~Marcia / Jeremy.

I'm going down, down, down...
A-a-a-a-a-a...
I'm going down, down, down...
efrydej ajm szofylyn *party hard*



9 komentarzy:

  1. Uuu... I jest Jagoda xDDD Dirk nie ma stylu, większość osób, które robią seki tak się ubiera. No to wrócę później.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta znowu z tą piosenką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego? Dobre posty pisze, więc się odwal!

      ~1szymon102

      Usuń
    2. I co z tego? Dobre posty pisze, więc się odwal!

      ~1szymon102

      Usuń
    3. Szymon powinieneś nagrywać z Niekrytym XD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)