Menu

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Lookowe wyzwania #NamberŁan + School

SiemQ.

Dziś zaczynam serię " Lookowe wyzwania ".
Wybrałam zgłoszenie, w którym miałam ubrać swoją MS jak żółwia.
Proszę bardzo :





Hahaha, uderzające podobieństwo. xD
I jaka cena. 41OO sc...

Co mogę napisać na temat tego dzieła? Jedyne co mi " wyszło " to buty.
Użyłam kombinezonu za 22OO sc. A co tam. Nie było podanej ceny. ._.
Czapka kucharza...
Żeby nie było za pusto.
Myślę, że look udał się w 20 %, czyli się nie udał. XD
Nie zapomnijcie o kolejnych wyzwaniach! :)

*** 

Szkoła się zbliża, więc moje posty będą się pojawiały rzadziej. No niestety. 

Przepraszam za tak krótkiego posta.

Pozdrawiam...
~Wiśnia

 


 

 

17 komentarzy:

  1. Zrób look z rzeczy unikatopodobnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób najdroższy look jaki się da żeby wyglądał ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może "najtańszy look"? Nie musi być ładny czy coś xd

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zapomniałaś tutaj dodać palety kolorów oraz rzeczy, które użyłaś do jego stworzenia. Na dodatek można było przynajmniej krótko opisać dany Look. Mogłaś wybrać więcej pomysłów, nie byłoby tak krótko. A co do samego projektu, to czapka kucharza w stylizacji upodobniającej żółwia moim zdaniem kompletnie tutaj nie pasowała, są inne rzeczy, które można było zastosować. Dlaczego tak krótko?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedno! A nawet i kilka! Chcesz to zjedź niżej...
















    1. Zrób look dla siebie, tylko że taki w moim stylu. No wiesz. Popatrz na moje looki i zrób coś dla siebie xDDD
    2. Zrób zboczony artbook!!! Tylko nie pisz nic, bo ban i nie zapisuj. Tylko screen xDDD
    3. Napisz w CTR "Jestem żoną Szymona, dawać role i oglądać mi filmy!"
    4. Idź do chatroomu i podrywaj dziewczynki (takie 5-8 lat).
    5. Zrób look "zgwałcona dziwka".
    6. Napisz na końcu posta
































    "SZYMON ZJADŁ PSA"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem żoną Szymona, dawać role i oglądać mi filmy ~ Szymon 2015 XD To mnie najbardziej rozwaliło xD

      Usuń
  6. Rozumiem ze zbliża się szkoła itp. Ale dlaczego do jasnej cholibki, nikt nie zamierza tu pisać ciekawych postów? Wyczekiwane dwa liche posty od czwartku? Tylko tyle macie nam do zaoferowania? Jestem naprawdę zazenowana... A ty jesy nie możesz po prostu pobrać MSP na telefon i napisać posta? Jak na razie to tylko siedzisz i komentujesz posty -.-. To się tyczy innych redaktorów. Albo weźmie się w garść albo nam co . A ty Oliwia tak ratujesz bloga ze tylko napisałaś jeden post. Skoro masz w dupie hej ty i jak napisałaś dalej będziesz pisała to coś napisz. Ehm.... koniec tego przemówienia.
    ~Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochania mam MSP na telefonie ;")
      Napisałam w jednym w postów, że notki z mojej strony będą 1-2 razy w tygodniu (Ostatnio napisałam post o lookach, ale...) Od jutra zaczyna się szkoła i nie mam zamiaru spędzać tyle czasu na MSP ile spędzałam kiedyś.
      ~~~~~~~
      Komentuje posty bo je czytam ;") to chyba logiczne, jeśli mam coś do napisania - piszę to.
      ~~~~~~~
      "Jak na razie to tylko siedzisz i komentujesz posty" uwież mi nie łatwo pisać o grze, która już cię "tak nie kręci". Dzisiaj spędziłam dużo czasu
      robiąc loga dla innych redaktorek.
      Napisałabym coś jeszcze, ale powstrzymam się.

      ~`.A

      Usuń
    2. Nie ma za dużo możliwości zrobienia posta, gdy ma się tylko komórkę. Coś o tym wiem.

      Usuń
  7. Myślałam że przebrałaś się za brokuły xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ja też tak myślałam XDD

      Usuń
  8. Mogę wiedzieć jaka czcionka jest zastosowana w komentarzach itp D: ?
    ~Princesskaaa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)