Menu

wtorek, 25 sierpnia 2015

Looki z ulicy. #3

Witajcie!
Witam serdecznie nową redaktorkę - Oliwię. Mam nadzieję, że będzie super! Emm, dlaczego to skasowałam? Zaraz, zaraz. Nie czytałam jej posta, dopiero teraz. I te komentarze... 
Dobrze! Otwieram kłótnię!
Olka dostała się, bo poprosiła Nat. Ja, Marta i inni dostali się, bo wygraliśmy konkurs na redaktora! Ale, ale... Sorry Olka, ale uważam tak jak inni - nie powinnaś się pisać tutaj. My się staraliśmy, tak się męczyliśmy, żeby napisać te notki, a ty? Mogłaś... ehh. Nie mam siły.TO NIE BYŁ HEJT ITEPE.

***
Dobrze! Nadszedł czas na " Looki z ulicy ". 
Dla przypomnienia:
Looki z ulicy - wybieram stronę z TOP i muszę stworzyć jakiś look / komplet z tej strony.
Dobrze, to lecimy z koksem.
Strony, z których będę robiła looki to:
- 58
- 44
Coś czuję, że łatwo nie będzie.
Pierwszą stroną, którą się zajmę to strona 58.
Oto stronka:
...


Nie ma butów. Dobrze. O to  efekt:

Chciałam, żeby look nabrał odrobinkę swojskiego klimatu. Chyba mi nie wyszło. A może?
Look raczej tani. Składa się z 4 rzeczy:

Byłoby taniej jeśli nie ta bluzka. Ale look jest nawet spoko! Tylko nie ma butów.

Teraz czas na stronę 44.
Oto ta stronka:

Nie jest źle...
Oto komplet, który udało mi się stworzyć:

Bang bang into the room (I know you want it)
Bang bang all over you (I’ll let you have it)
Wait a minute let me take you there (ah)
Wait a minute 'til you (ahhh, hey!)
Bang bang there goes your heart (I know you want it)
Back, back seat of my car (I’ll let you have it)
Wait a minute let me take you there (ah)
Wait a minute 'til you (ahhh, hey!)

źródło: tekstowo.pl

Jaki fajny komplet! Jestem pod wrażeniem! Oto skład:

I tym sposobem kończymy " Looki z ulicy ".
***
Pamiętacie jak napisałam, że chcę wprowadzić nową serię? Proponuję " Lookowe wyzwanie ".

Lookowe wyzwania - piszecie komentarz z wyzwaniem np. Zrób look poniżej 1000 sc, Ubierz swoją MS jak przybysza z Marsa itepe, itede. 
Podoba się? Piszcie w komentarzach!
Pamiętajcie!

Komentarz - wielka motywacja do pisania postów.
Z góry dziękuję, nawet jeden kom mnie zadowoli. (;

Pisał/a: Smalec.
Bayooss!







89 komentarzy:

  1. Wowowow :O Ubierz swoją MS jak ŻÓŁWIA XDD






    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie troszkę trudne. Ale Smalec wkracza do akcji XD.
      ~Smalec

      Usuń
  2. Zrób look do 1500 SC w stylu Kawaii

    OdpowiedzUsuń
  3. KŁÓTNIA OTWARTA!
    FANI OLKI VS. RESZTA!
    ~Smalec
    Eee, nikt nie ma ochoty na kłótnie? To w sumie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. ja ogólnie to jestem za Olką, bo Nat nie interesuję się zbyt już tym blogiem i wątpliwe, że chciałoby się jej robić kolejny konkurs. A tak w ogóle Nat z tego powodu, że redaktorki wciąż odchodzą jest w stanie usunąć bloga, więc ja radzę jej nie hejcić ;')





      ~Misia 1289
      ~Ivka.

      Usuń
    2. A no i jeszcze skąd wiecie, że Bat nie sprawdzała jej umiejętności blogowania? Dobra, mniejsza z tym xd. Po prostu jeśli chcecie, aby blog pozostał, to zaakceptujcie to ;-;

      Usuń
    3. Jeszcze na tym blogu:
      - Ja
      - Marcia
      - Jesy
      - Kellow dawno nie pisała.
      W sumie to może dobrze, że Oliwia się dostała. Ale no to niesprawiedliwe w stosunku do innych. W sumie! Mam pomysł! Kto chce tu pisać niech spyta się Nat. Uuu, to chyba będzie z 400 redaktorek. To był żart. My się starałaśmy, a ona po prostu się spytała i się dostała! CHAMSTWO W PAŃSTWIE!

      Usuń
    4. I tak pozostanie. Nat go nie usunie. Przynajmniej ja tak myślę.

      Usuń
    5. Njeee. Jak był taki post to oznacza, że jestem cofnięta w rozwoju.

      Usuń
    6. A Jesy odchodzi we wrześniu, tak? XDDD A no i Nat będzie miała teraz ważniejsze rzeczy na głowie, np. z tego co wiem testy gimnazjalne xd

      Usuń
    7. Eee no Kellow pisała na blogu abieski, że odchodzi z Msp i zrobi pewnie konkurs, w którym do wygrania będzie jej konto xd. Z tg co pamiętam to mówiła ogólnie o wszystkich blogach.

      Usuń
    8. Ja mówiłam o Natalii XDDD Ale no tak, jestem w gimnazjum . Idę do 2 ; d

      Usuń
    9. Aha, czyli jednak jestem cofnięta! Przecież ja czytałam tego posta. Ehh, wakacje źle wpływają na mój mózg. JA WYGRAM JEJ KONTO! Nie no to był żart.

      Usuń
    10. Jezuu xd W CHUJ nauki XDDD No ale spoko ludzie soo ^^

      Usuń
    11. Kilka miesięcy temu miałam kaczki przed domem C:

      Usuń
    12. Oooo jak słitaśnie... Paulina dołącz się do gufienkobuszy niżej... xD

      Usuń
    13. Pefnie, ófielbjam óczestniczyci w bóżah xD A mi te kaczki przylatywały, 4 kaczki krzyżówki, 2 samce i 2 samice, i jedna kaczka czernica ^.^

      Usuń
  4. Popieram Cię Smalcu (mg tak mowic?) Posty Jesy, czy też twoje sa dopracowane, a posty Oli... Sa krótkie, czasem średnie.. Pisała ze mną, odeszła i ten blog zaczął się sypać, tym się nie przejęła, a tym blogiem tak? :") Heh, dobra kończę. Wszystkie swoje żale napisałam..
    ~ Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak będzie konkurs u Abi to ona się zgłosi i powiedzmy, że wygra. Usunie się z bloga Nat. Oto jej życie w necie.
      Możesz, mówić.

      Usuń
    2. Ona nie wygra u Abi, a konkurs będzie, lub nie xDDD Malina sama nie wie, cśśś.

      Usuń
  5. Dobrze, to pod tym komem, którego właśnie piszę rozpocznijmy gównoburzę! Kto chce się przyłączyć niech przyłącza się do guffnobuszyy.
    Ja rozpocznę.
    Olka dostała się niesprawiedliwie. Kto jest za? Kto jest przeciw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale tak właściwie to mnie to nie obchodzi XD. Chce tylko, aby były posty na blogu.

      Usuń
    2. Jestem za, bo inni się męczą, a ona tylko się spytała, ale przynajmniej pisze fajne posty.

      Usuń
    3. Aha, myślałam że na Google, a na emespe to fakt, zmienia xD

      Usuń
  6. Ehh ja muszę iść. Dokończcie beze mnie. Życzę miłej guffnobuszyy.
    Dobranoc.
    ~Smalec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce kaczke ;-; We wrześniu mam urodziny to poproszę o nią XD

      Usuń
    2. A mi jak rodzice zrobią oczko wodne koło domu (bo mam oczko wodne, tylko trzeba je wyczyścić, wypielęgnować etc.), to mi kupią kaczkę mandarynkę do ogrodu CCC:

      Usuń
    3. Cudofnych koszmaróff <3.

      Usuń
    4. :P bede miaua kaczóżge :'D

      Usuń
    5. Ivka, to Ty już idziesz spać? Są w wakacje, ja nawet w rok szkolny idę o 23!

      Usuń
    6. Csssssś ;_; Ey to jakbyś miała dwie - mężczyzne. i kobiete xDDD... I będą mieć kaczątka to mi jednego pocztą w paczce wyślesz. A TERAZ ZW c;

      Usuń
    7. Nie idę XDDDDDD Idę się umyć, przebrać i będę potem. Ja idę spać nad ranem. O 24 moi rodzice wi-fi wył :"), ale piszę sms'y, bo mam darmowe.

      Usuń
    8. Zrobicie burzę pod moim postem na Emily? Tym o lookach *w*

      Usuń
    9. Haha,a ja mam kaczqi! Nawet trzy. ;'D It is my obsesjon. *-*
      ~ Sylwia
      ~DuckIsCool

      Usuń
  7. Idę wbijać wyświetleń na blogu co chwila odświeżając strone :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaszugi <333 Przed wczoraj karmiłam kaczgi w parku. *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedwczoraj* Ahh... Te literówki. Xd

      Usuń
    2. Jeej, ktoś też lubi kaczqi! A już myślałam, że do psychologa muszę iść xD
      ~ tekna125

      Usuń
  9. A co do posta, to jest spoko. ^-^ O faq.. 69 KOM :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulik mogę zaprosić do znaj? Mój nick to #Milusia. (bez kropki) :)

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możeszi mui nick to Rupag badabum tsss

      a tak na serio mój nick to Pauli2k xDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  11. Ej. Wyszłam z psem. Idę, a tam kaczka. Takie WTF? Co ona robi tak daleko od wody? Niw uciekała przedemną. Co jej było? O.o Biedna ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczuchaaa. Ey, ey będę się od teraz podpisywać:


      ~Misia 1289
      ~Ivka
      ~KACZGA B)

      Usuń
    2. *przede mną
      Jezu, kaczki nas prześladujo... xD

      Usuń
    3. Bjedna kaczuchaaaaaa jak mam jej pomuc? :c Deyndne po lekaża

      Usuń
  12. Ja już idę... Na bloga Tyny. ^-^ Żegnam!

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy tęsknić :'( chodźcie na Emily, zrobimy burzę pod moim postem o lookach (wyjątkowo brzydkich)!

      Usuń
    2. Ok XD Ja bd hejcić ten co bluzke mojej babci zwinęłaś :c

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)