Menu

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Look - A Little Kawaii Girl.

Witam, z tej strony Marcia.
Ja wiem, że te dwa posty, które dzisiaj opublikuję, miały być wczoraj, wiem. Nie zdążyłam. Przepraszam.
A więc przygotowałam na dziś look pt. "A Little Kawaii Girl".
Podziwiajcie:


(Pewnie się nikomu nie spodoba, lecz co tam... dobra, Marcia, nie bóldupcz, tylko pisz.)
Jak widzicie, składa się on z pięciu rzeczy, a całkowity koszt to 2275 starcoins, czyli niedrogo. Użyłam w nim wszelakich odcieni różu plus kolor biały.
Skład:


I paleta kolorów:


(te moje idealnie równe kwadraty...)
Ok, to może na koniec mała sesja zdjęciowa?


Intergalaktyczny jednorożec opanowuje świat!


Jadę ulicą, opony asfalt drą, pingwiny jak zobaczą mnie to na zawał UMRĄ!
Ju-li-an, Ju-li-an, on twardy jest jak głaz...
Królu, jedziemy ciut za wolno, pora wcisnąć gaz...


I tym oto zdjątkiem żegnamy ostatni look na tym blogu ode mnie. Dlaczego ostatni? Cóż, już wcześniej wspominałam, iż looków robić nie będę. Nie, nie dlatego, że bóldupczę. Po prostu nie chcę wywoływać takiej wrzawy jak ostatnio. I tak, wiem, iż powinnam zdjąć tatuaże, ale gdybym je zdjęła, to bym musiała ich potem szukać z dwie godziny, bowiem mam takie lagi na tym zdrewniałym (że co) kompie i nie da się wytrzymać.
Widzimy się później!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


16 komentarzy:

  1. Nawet ladny c; ale zmienilabym kolor na niebieski (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, ale Shadow dobrze mówi. A może na fioletowy?
    PS Jadę właśnie w góry XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak ściągniesz te tatuaże w sklepie to i tak one będą na moviestar, nawet jak kupisz look xDDD Bo trzeba w szafie zdjąć, albo założyć stworzony look, który ich nie zawiera.

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  4. Look mi się nie podoba. (Nie mój styl)
    Jeśli w sklepie zdejmiesz tatuaże, żeby pokazać looka to na MSP będziesz miała je nadal na sobie, więc nie widzę problemu. (O jezu, jakie masło maślane. Nikt tego nie zrozumie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może ona nie do końca umie grać w MySyPy xDDD

      ~Shymon

      Usuń
    2. Oh, Paulinka musi się odreagować, ponieważ nie dostała się na bloga Kathey. Smutne, a jednak prawdziwe.

      Usuń
    3. Anonim, jakie to smutne. Dziecko nie umie sobie konta Google założyć.
      Zazdrosna, bo Marci pieszę rady, a tobie nie? c;

      Usuń
    4. Ja? Zazdrosna o twoje rady?
      Śmieszne. ;*

      Usuń
    5. Paulinka zmien profilowe bo oczka mnie bolą ;;_;; Ale sobie ZJEBISTY psudonim wymyslilas frytko ;_; Fryta kurwa.

      Usuń
    6. Dzieciom nie ładnie tak przeklinać Asiu. Taki język świadczy o braku wychowania.
      Skoro oczka cię bolą to może powinnaś nosić okulary? Możesz mieć wadę wzroku. Polecić ci jakiegoś okulistę?
      Ksywe wymyśliła mi Nat. Mi się podoba, tobie nie musi.

      Usuń
    7. To nie Asia skarbie :** Dobra czekamy na Szymonka <3

      Usuń
  5. Mi sie podoba ten look ^^ Fajnie to wygląda na tymm pierwszym, magicznym tle (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podoba ten look ^^ Fajnie to wygląda na tymm pierwszym, magicznym tle (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny look, wszyscy nie lubią różowego że to niby dziecinny kolor, ja tam lubię różowy, a gdy ubiorę się np. w różową bluzkę wszyscy się ze mnie śmieją -.- LUDZIE RÓŻOWY TO NORMALNY KOLOR ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)