Menu

sobota, 8 sierpnia 2015

Look - Foxy. :3

Witam, z tej strony Marcia.
Dzisiaj nadrabiam zaległości, a od jutra grafik będzie już normalnie.
No dobrze. Na dzisiaj przygotowałam look (który normalnie powinien być wczoraj) na wzór postaci z mojej ulubionej gry. Chodzi oczywiście o Five Nights at Freddy's, w skrócie FNaF. Wspomniałam już o niej w swej notce powitalnej, nieprawdaż? Musicie wiedzieć, że jestem naprawdę ogromnym fnafozjebem i nic co związane z ów grą nie jest mi obce.

Zapewne zapytacie, kto też jest moją ulubioną postacią? Czytelnicy mojego bloga powinni już wiedzieć. Mowa o Foxym, lisie piracie.

Podziwiajcie mój piękny (jak ja kocham być ironiczna) look:


Myślę, iż dość dobrze odwzorowałam tę postać. Kolor pomarańczowy - jest, klapka na oko - jest. Tak, wydaję mi się, że wszystko gra.
Look składa się z sześciu rzeczy i razem kosztuje 2275 starcoins. W koszyku nie zobaczycie niestety klapki na oko, albowiem screeny robiłam z innego konta, na którym dodatek ten się z niewiadomych przyczyn nie wyświetlił.



W stylizacji użyłam koloru pomarańczowe, czarnego i białego.


A teraz mała sesja zdjęciowa.


Mój strój w takiej pozie prezentuje się najlepiej. Czyż nie?


Marcia jakże mężny choć niemężny super bohater. Cóż, jak widać, znowu mamy do czynienia z moim nieśmiesznym poczuciem humoru...

CO TO ZA ZGROMADZENIE?
ROZEJŚĆ SIĘ, ROZEJŚĆ SIĘ!
A tak naprawdę, to, jak możecie zobaczyć na załączonym wyżej obrazku, moje klony postanowiły podbić planetę zwaną Ziemią, aby urządzić na niej wielkie party hard.
*padump tss*

I to by było na tyle. Kolejny look, który będziecie mieli okazję zobaczyć w piątek, będzie w stylu ulicznym/grunge. Widzimy się za bodajże pół godziny!
Pozdrawiam & miłego dnia.
~Marcia / Jeremy.


43 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy nie podoba mi się zbytnio ten look.
    Nie rozumiem dlaczego użyłaś szarego koloru (sznurówki na butach).
    Przy okazji: gdy przedstawiasz jakiś look powinnaś ściągnąć tatuaże, ponieważ nie wchodzą one w skład jaki zaprezentowałaś.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zazdrosna?! Bardzo cię lubiłam i twoje posty a teraz... Marta jest lepsza od ciebie i nie możesz tego przeżyć co??? Zawiodłam się na tobię.

      Usuń
    2. Marta nie jest lepsza od Jesy. Według mnie Jesy, Kellow i Tyna piszą tu najlepiej. Jesy ma rację, looki Marty mają za dużo kolorów i Marta powinna zdejmować tatuaże. Z resztą sama już to pisałam.

      Usuń
    3. O Paula obraża Martę?! Co tobię się stało? ahaa no tak Nona...

      Usuń
    4. Obrażam? Haha, ale ty jesteś śmieszny/a. Zacytuj proszę zdanie, w którym obraziłam Martę. Poza tym z Noną nie mam żadnego kontaktu od dawna.

      Usuń
    5. Popieram Paulę i Jesy. Look ma za dużo kolorów, tatuaże nie wchodzą w skład looka. I dała bym inne włosy. Nie traktujcie tego jak hejt to tylko moje zdanie.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Droga Majczel: Po pierwsze Aga słusznie napisała ten komentarz, faktycznie szary kolor nie pasuje i te tatuaże nie wchodzą w skład looka więc nie powinna ich dodawać.
      Po drugie: Posty Marty są lepsze? Prosze Cię... Dla mnie jej posty są bardzo haotyczne i jest mało treści pisanej (w przypadku looków). Jesy zdecydowanie pisze bardziej rozwinięte posty i opisy. Więc nie rozumiem na jakiej zasadzie poatawiłaś to stwierdzenie, może dlatego iż Marta pisze częściej posty? Jeśli tak to przypomnę Ci, że Aga pisze tu ponad 3 miesiące, a Marta chyba tydzień-dwa.
      Po trzecie błagam Cię nie rób gównoburzy -.-
      ~ O gustach się nie dyskutuje ~ co z tego, że look nie podoba się Angelice? Ma prawo do własnego zdania. Poza tym ona ma być zazdrosna? Ale o co moja droga?

      Tak jak napisałam o gustach się niedyakutuje, więc jeśli uważasz posty Marty za lepsze to ok Jednak nie musisz odrazu mówić, że Aga jest gorsza (bo moim zdaniem właśnie nie jest).

      To wszystko co mam do powiedzenia ;)
      Czekam na hejty <33

      ~ MyszQa NT
      Sr za błędy za pisze z tele.

      Usuń
    8. Bardzo mądry Anonimek. ❤
      Jak ktoś cie zhejtuje to ja go zhejtuje! ;D

      Usuń
    9. Tak się tylko cichutko wtrącę (i proszę na mnie w ogóle uwagi nie zwracać :P), że niektóry - chociażby ja - traktują blizny i tatuaże na msp, tak jak te w realnym życiu, a tych prawdziwych nie da się tak po prostu zdjąć. Jeśli go tam umieściłam to jakieś znaczenie ma...

      Usuń
    10. Co?! Jak w prawdziwnym życiu? Czyli ta gra to Twoje życie? xDDD To tylko gra, raz możesz być Barbie, a raz zombie *^-^* A co do looku, to jest okropnie zły. Po pierwsze powinnaś dodać zdjęcie "tej postaci", a i popatrz np. na to jak Jesy pokazuje looki ze składami. OD KIEDY OPINIA TO HEJT?!

      ~1szymon102

      Usuń
    11. Tak, wiem, że to gra to tylko gra xP Aczkolwiek ja takie swoje małe dziwactwa mam i tyle, podobnie jak z tym, iż nigdy nie daję swojej ms włosów innych niż białe.

      Usuń
  2. Dobry post :w:

    ~MiśQQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, skoro Marta dała szary kolor to chyba miało tak być... I dobrze że jej looki mają kilka kolorów, a nie 2 kolory na krzyż bez sensu...w realnym życiu też ubieracie się tylko w 2 identyczne kolory? xd no właśnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realnym życiu także można umierać się w dwa kolory xDDD Ja czasami się tak ubieram, albo tylko jeden. A kilka kolorów, które ze sobą niewspółgrają wyglądają okropnie.

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Szary z czarnym i pomarańczowym komponuje się idealnie i współgra :p To że ktoś ma ból dupy z tego powodu nie moja wina :P

      Usuń
    3. Tak, ale tylko wtedy jakby dodała coś jeszcze w kolorze szarym C;

      Usuń
    4. Nie ma to jak "umierać się w dwa kolory" xDD Szymon modowy specjalista

      Usuń
  4. Dla niekumatych : specjalnie to napisałam z błędami (y)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh... Ja uważam, że Jess też nie robi idealnych looków... Zawsze jak patrze jak jest ubrana na Msp to przeważnie ma za dużo dodatków na głowie xd Nie zawsze, ale często.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100% z Oliwią ;') Moim zdaniem ten szary nie zmienia nic w tym looku i wcale nie wygląda źle. Zgadzam się też z tym, że looki Jesy miały czasami za dużo ozdób na głowie. Marta mogła zdjąć tatuaże, ale nie uważam tego za jakiś błąd. Każdy może zapomnieć. A tak w ogóle to ona w tym poście przedstawiła swój look, więc nie ogarniam po co ta krytyka. To tylko gra, która Wam się kiedyś znudzi xd

    +Piszcie sobie co chcecie, lel.


    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, looki Jesy mają za dużo dodatków na głowie że aż oczy bolą ...

      Usuń
    2. Takie looki są kreatywne i oryginalne! xDDD

      Usuń
    3. Lecz takie looki są osrane ogromną ilością dodatków i to wygląda okropnie :p ;-;

      Usuń
    4. To zależy jak je się połączy, no bo w moich lookach źle nie wyglądają (dużo siedzę i myślę xDDD). A 6, lub mnie rzeczy wygląda okropnie i pusto.

      Usuń
  7. Tylko, że Jesy przedstawiła swoje zdanie. Według niej looki nie powinny mieć tylu kolorów i Marta powinna zdjąć tatuaże, a Majczel zaczął/zaczęła ją hejtować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże ;') wiedziałam, że zrobicie gównoburze. Ja tylko napisałam co według mnie nie pasuje w tym looku. Każdy może mieć własne zdanie, a wy od razu nie musicie hejtować czyjejś wypowiedzi gdy twierdzicie inaczej.
    Powiedzmy po prostu, że nie podoba mi się ten look i tyle. Nie wnikam czy dla was jest ładny czy nie.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja twierdzę tak samo jak ty, ale niestety jakaś dziewczynka, która twierdzi inaczej musi znaleźć sobie w opiniach zazdrość ;////.

      Usuń
    2. Jesy, takie dzisiaj chore czasy. Wyrażać własnej opini większość ludzi nie umie, bo się boją, a jak ktoś to zrobi to zostanie shejtowany.

      ~1szymon102

      Usuń
  9. Może my też wyrażamy swoją opinię? Ty wyraziłaś swoją opinię i my też. Ciekawe jest to, że jak ktoś napiszę coś, to jest > WŁASNE ZDANIE, ale jak już ktoś odniesie się do czyjegoś > WŁASNEGO ZDANIA to już jest uważanie za hejt... Nauczcie się to rozróżniać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mówię o Majczel, który/która wymyślił/a sobie, że Jesy ma być zazdrosna o Martę. Ciekawe czego ma jej zazdrościć?

      Usuń
    2. Możliwe że jest zazdrosna :p (miałam tego nie pisać, ups :/) Ale my też mamy swoją opinię, cały świat nie musi się skupiać tylko na Waszych opiniach xd

      Usuń
    3. Jesy zazdrosna? Ona? Ciekawe o co *^-^*

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Właśnie też nie bardzo wiem ;x
      Przy okazji może skończcie już tą gównoburze? ;_;

      Usuń
    7. To i tak sensu nie ma (gównoburza).

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Aha, skoro to nazywasz opinią to taką samą napiszę tobie.
      Zazdrosna jesteś o mnie, co? Kiedyś byłaś spoko, a teraz ja jestem od ciebie lepsza i nie możesz tego wytrzymać, prawda?!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)