Menu

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Look - Candy Manofacture Worldwide.

Ahoj!
Z tej strony Marcia. Ten post miał być w piątek, a seria "Ciekawostki o hackerach" wczoraj, jednak moje osobiste sprawy sprawiły, iż owe notki pojawią się dopiero dzisiaj. Na Wasze szczęście, a moje nieszczęście, od jutra grafik znów będzie normalny. Dlaczego nieszczęście? Cóż... bardzo, ale to bardzo polubiłam pisanie tutaj i z chęcią robiłabym dziennie dwa posty.
Dobra, nieważne.
A więc przygotowałam dla Was look. Nazwałam go "Candy Manofacture Worldwide", co po polsku znaczy "Fabryka Cukierków". Dlaczego akurat tak? Na wakacjach zdarzyło mi się być w takiej fabryce. Na długo zapamiętam ten smak... :3 A stylizacja ta jest właśnie w tzw. 'cukierkowych' kolorach.

Podziwiajcie moje brzydactwo:


Look jest ogólnie niedrogi, 2675 starcoins za 6 ubrań. Szczerze mówiąc, jest taki sobie, może niektórym się spodoba. Jednak mam słabość do tej spódniczki i naszyjnika...
No to skład:



Oraz paleta kolorów:


I na sam koniec mała sesja zdjęciowa.


Paznokietki... ^^
Oczywiście różowe!


Hmm... różowa szminka? Będzie idealnie pasować!

Jak i cukierki to i moja ukochana wata cukrowa! Mmm...

Cóż... to by było na tyle. Kolejny look będzie lepszy. Spowrotem widzimy się już po godzinie trzynastej!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.

Tak, w końcu zrobiłam logo.

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc moim zdaniem bluzka nie pasuje do całości.
    Look podoba mi się średnio.

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez obrazy, ale look mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy, ale look mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny look, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się czyta Twoje posty. c:
    A look średnio mi się podoba..
    Ta spódniczka jest taka.. Echh..
    Za bardzo "puchata". xD Poza tym,wszystko mi się podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie robisz wszystkiego w jednym kolorze? Look nie był by zły, gdyby nie to, że razi to że każda rzecz ma innym kolor ;//. jak by wszystko było tylko w 2 kolorach, było by super :))! #SzalonaXD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)