Menu

niedziela, 2 sierpnia 2015

Loga na zamównienie

Heju!
Ostatnio jakoś widzę, że wzięłam się za posty. A tak szczerze, to nie gram już prawie w ogóle w MSP, i wchodzę tam tylko po to, żeby zrobić screeny do postów... #LifeIsBrutal. Boże. Znowu mi dzisiaj odwala. Wybaczcie za te zbędne głupoty. xD Wracając do tematu, trochę przerosła mnie już ta gra; to oszustwo, te dziwne wiadomości, brak filmów, i ciągłe pragnienie odejścia, którego nie można nigdy zrealizować, bo zawsze znajdzie się jakaś wymówka. Wiecie, jak to jest. Nigdy nie mogę też przez te serie znaleźć czasu dla siebie, dla książek (kogo też rodzice zmuszają do czytania? ;-;), dla rysowanie oraz dla innych pasji. Postanowiłam też przywrócić moją dawną serie z bloga Abieski, a mianowicie loga dla innych MovieStars. Zawsze chciałam to zrobić, ale jakoś nigdy nie mogłam się do tego zmobilizować, przez co wyszło jak wyszło. No ale w reszcie wygospodarowałam sobie czas na to wszystko, i czuję się z tym o wiele lepiej. Być może odejdę z któregoś z blogów. Nie chcę Was na razie tym zmartwiać, o ile ktoś w ogóle czyta teraz te moje zbędne wypociny i o mnie myśli (nie, co ja mowię. Przecież to oczywiste, że nikt). I teraz znów nachodzi mnie myśl, że ten cały akapit był całkowicie niepotrzebny. Bo był. Mam loga dla trzech osób - Violcia M, Domcia2589 oraz Jesy <3. Nie podałyście mi jakiś konkretnych stylów, (bo głupia ja o to nie zapytałam), więc zrobiłam je jakby "po swojemu", i samodzielnie dobrałam tła Look, napisy oraz czcionki, a oto gotowy efekt:

Oto logo dla Violci M. Ok. Bądźmy szczerzy; trochę czcionki do siebie nie pasują. Niestety próbowałam tutaj wsadzić jakiś ,,script", ale po pierwsze, zajmowała wiele miejsca, a po drugie - też nie wyglądała zbyt dobrze. Co ciekawe, nie nakładałam na tło żadnych filtrów, ponieważ i tak sądzę, iż jest ładne takie, jakie jest. Przyciemniłam jedynie lekko jej postacie, gdyż jej sukienka była w odcieniu zbyt jasnego i rażącego różu. Kolejnym błędem, jaki mogę sobie wytyczyć jest "kółko" z napisem "Violcia M". Chodzi mi tutaj o to, że jest jakby wymuszone, i wydaje się, że zostało tam doklejone. Powinnam może trochę zamazać granice, chociaż nie dokońca dobrze to wyglądało. Teraz pytanie - czy ta praca mi się podoba? Nie jest najlepsza, ale mimo wszystko tło jest tak urokliwe, że nadaje wdzięku całości.
Tak prezentuje się logo dla Domci2589. Postanowiłam dobrać tu obrazek z różowym niebem. Jakoś skojarzyło mi się to z Twoją osobowością, charakterem... W każdym razie, coś kusiło mnie, aby go dodać. W dodatku te czcionki; takie boskie! Szkoda tylko, że napis "Domi", oraz "2589" jest niebieski. Jakoś niezbyt mi to tu pasuje, lecz próbowałam biały, który niestety był bardzo słabo widoczny, więc odpada. Ogółem efekt strasznie mi się podoba. Spędziłam nad nim dosyć dużo czasu, więc mam nadzieję, iż Tobie też. Wracając jeszcze do stylizacji, to postawiłam na jedną z jej najnowszych. Zmodyfikowałam tutaj jedynie włosy, i dodałam kilka efektów specjalnych, natomiast całość spaja filtr "Vintage" z Pixler'a. Napis "By Kellow", dodałam też w dosyć nie typowym miejscu. A mianowicie na "sercu". Ej... teraz się tak zastanowiłam, i chyba ta krótka przerwa w robieniu lóg (jakkolwiek się to pisze), dobrze mi posłużyła. Chyba nigdy jeszcze nie osiągałam takich efektów w tak krótkim czasie. O:


Kolejna praca, została stworzona dla Jesy <3. Szczerze, to z tego co wiem, Aga jest dosyć wymagająca w tym zakresie. Postanowiłam skorzystać z jedynego z teł z posta z konkursem na loga, który choć jest już nie ważny - bardzo mi się przydał. Nie mogłam też powstrzymać się od tego pięknego Look'a. Cytat? "Everytime I close my eyes, it's like a dark paradiase", z piosenki Lany Del Rey. W pewien sposób tu pasuje. Jeśli chodzi o dodatkowe efekty i inne rzeczy, choć nie jest to dobrze widoczne, za MovieStar Jesy, jest jej postać, ale cała zamalowana na zielono. Z kolei dodany przeze mnie został też minimalny efekt zaciemnienia w okolicach obramowania. Jeśli chodzi o te "kółko", niezbyt mi wyszło, ponieważ wygląda trochę, jakby nie był częścią obrazka - czyli tak, jak w prypadku Violci M. Starałam się też, żeby czcionki, stylizacja oraz animacja utworzyły spójną jedność. Jeśli zaś chodzi o to, czy mi się osobiście podoba, odpowiem krótko, a mianowicie: tak. Myślę, że logo mogę uznać za udane.


Ponieważ wiem, iż pod tym postem od razu potoczy się dyskusja na temat tego, dlaczego nie zrobiłam obrazka dla każdej osoby, która napisała na ten temat w komentarzu, chcę Wam to krótko wytłumaczyć. Otóż prawie nikt mnie nie zaprosił mnie do znajomych, a to oznacza, że nie jestem w stanie zrobić niezbędne screeny Waszych MovieStars. Przejdźmy jednak do informacji na temat zgłoszeń. Chciałam dać szansę osobom, które nie umieją do końca robić loga, mają mało czasu i nie chcą bawić się w poradniki (przypomina mi się ja, kiedy miałam osiem lat i założyłam swojego pierwszego bloga o MSP, kurde xD). W każdym razie, aby zgłosić się należy w komentarzu podać:
  • Nazwę na MovieStarPlanet
  • Styl, konktretny Look, itd.
  • Koniecznie zaprosić mnie do znajomych na Vinylle!
Weźcie pod uwagę szczególnie trzeci podpunkt, ponieważ nie mam możliwości zrobienia komuś loga, jeśli nie jest on w gronie moich znajomych. Pod koniec chciałabym też dodać ,,zapowiedź serii". Hehe, oczywiście, że nie! Niczego nie zdradzę, i powiem Wam tylko, że będzie to coś w rodzaju niespodzianki dla Was. Myślę, że Was zaskoczę, bo z jednej strony pomysł na nią jest dosyć oryginalny i rzadko spotykany. Czekajcie cierpliwie!
~~~~~~~~~~~~~~~~
'Princess Madelyn
/Kellow


*Cofamy się wstecz. Oto moje pierwsze z pierwszych logo*

36 komentarzy:

  1. Nick : IceteaQ
    Styl: Chciałabym żebyś "pobawiła się" w tej kategorii ;)
    Look : Któryś z nową twarzą ;))
    'Ice ❤.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick : IceteaQ
    Styl: Chciałabym żebyś "pobawiła się" w tej kategorii ;)
    Look : Któryś z nową twarzą ;))
    'Ice ❤.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: 1szymon102
    Styl: królewskie z dodatkiem diamentów xDDD
    Look: ten co mam teraz ;-;
    A i napis sobie jakiś daj, no nie wiem i gdzieś z boku ma być "#DiamondKingShymon

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ju mejk mi łona sej somfing, Shymą. But ajm not gołing tu sej dat.

      #ACoTam

      Usuń
    2. Onje! Keloł kofa bibera a ia mam s njm romans!!

      Usuń
  4. Nick: PaulaWariatka
    Look: Numerku nie pamiętam. ❤ *tu jest jakiś numerek* ❤ Taka ilość ci odpowiada? ❤
    Styl: Mroczny
    Napisy: mój nick i jakiś cytat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat może ten:
      "ŻONCĘ ŚFIADEM HAHA!!!!"

      Usuń
    2. Już sprawdziłam numerek! :D
      Look: ♥ 72 ♥

      Usuń
  5. Czy można wiedzieć jak nazywa się ta czcionka, którą napisałaś "Domcia"? Jest genialna, podobnie jak logo, na którym się znajduję ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ^^ Z tego co pamiętam, nosi nazwę ,,Backspace".

      Usuń
  6. Login: lolme
    Styl: Kawaii Goth
    Look: Kawaii Goth
    To me są info (WTF?)
    Bay

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁU! Ale fajne loga!
    'ANonime
    PS. KOCHAM CIE!!!! :33333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za logo, jest świetne.
    Niestety nie napisałam jakie miało być ;_; (#Niemyśle)
    Jeśli można prosić (jeszcze raz zabrać ci kilka minut cennego życia) o kolejne logo?

    Prosiłabym o coś w letnim klimacie.
    Wszystkie dodatki i look wybierz sama (w sumie to nie musi być look.. chcesz to pomieszaj ubrania xd)

    ~`.A
    PS: Ja wymagająca? ;^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma sprawy. Rozumiem, nic się nie stało. Postaram wykombinować coś w letnim klimacie. :P

      Usuń
  9. Zazdroszczę talentu do robienia logów

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nick: tekna125
      Cytat: Arbuzzowa Ane!
      Look: 32# Arbuzeq
      Tło: arbuzy
      Podpis: Sylviane, Ane

      Usuń
  11. Oki...
    Nick: kornelia123lol
    Styl: Jakieś pastelowe zdjęcie *Boże, no czyli krajobraz z jakimś ładnym filtrem*
    Look: Mój najnowszy.
    Napisy: Marta <3, kornelia123lol
    Aha, i z animacji wybierz jakieś ładne pozy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę logo.
    Nick na MSP: 1babi1
    Styl: Słodki
    Look: Najnowszy
    Napis: Wata cukrowa?
    Podpis: TaCoMaNaNiąChrapke
    Mam Cię w znajomych na Kellow.
    ~Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć już jest dużo zgłoszeń, trudno:
    Nick: Shimeruko, (bez przecinka *przecinku?*)
    Look: [12] Wolf, (znowu bez...)
    Cytat: Courage od to resist fear, mastery od fear - not absence od fear.
    Kolory: Granatowy, ciemny szary,
    Tło: Jakiś szary las od środka.
    ~ S

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę logo;).
    Nick: Sara00051
    Proszę, by logo było letnie;3
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę o logo.
    Nick- snicerslady0
    Pobaw się.dam podpowiedź że jestem potterhead :&)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę Logo?
    Nick: Oliwenieczka
    Tytuł looka: Jammm :3
    Tło i styl wybierz do looka :3 bo się nie znam xD
    Napis: Always ♥
    ~Lamorożec Pasiasty :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick: sylwiabar1
    Styl: Jaki chcesz.
    Look: Jaki chcesz.
    Napisy: Natalia, Nathy, Nathalie.
    ~ Nataliaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Nick: pujulia
    Styl: Coś typu galaxy c:
    Look: *11*
    Napisy: Na środku poproszę "If something does not state it , try" I w różnych miejscach : xOlusia,Olczi
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Nick: Pienkna pani nad parasolami
    Look: Najnowszy.
    Tło i Styl mogłabyś dopasować do looka ? Z góry dzięki c:
    Napis: Aoi forever <3
    ~Aoi z anonimga :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nick: drake<3<3
    Look: 16
    Tło: W tej Kategorii coś wymyśl
    Napis: Never Say Never ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałaś ode mnie nominację do LBA na blogu msp-by-szara-laaska-roku.blogspot.com.

    ~ Tori / Torcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak odzyskałam Internet! Dziękuję za logo c: Jest Cudne *U*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)