Menu

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

LBA od Kellow + Smalcu obudź się!

Witam!
Po tytule widać, że pisze Smalec. Nie, nie mogę wymyślić czegoś lepszego.
 Zaczniemy od LBA, Zostałam nominowana przez Kellow.

Oto jej pytanQa /\

1. Interesuje mnie blogowanie. Interesuję się także sportami wodnymi i muzyką.
2. Hermenegilda. To żart. Oczarowało mnie imię Kinga.
3. Nie, nie chciałabym być sławna. Wiem jak to mam JB czy Ellie Goulding. Gdy tylko ich zobaczą to autografy. Oczywiście sławna osoba musi ZAWSZE perfekcyjnie wyglądać.
4. Jak oglądam ( uwaga ciekawostka ) jakiś talent show i on się kończy ( uwaga teraz ) zaczynam śpiewać. Albo jak jestem sama w domu. Zaczynam dawać koncert kanapie, kuchni i wgl. Pozdrawiam kwiatga w salonie.
5. Gram na pianinie. Chciałabym grać na skrzypcach.
6. Na świeżym powietrzu.
7. Komputereg ;*. Książki? Czytam tylko lektury XD.
8. Rurz, rurz. Fajna gierka, jednak nie spełnia ona moich wymagań. Jest za mało atrakcji jak dla mnie. Ocena szkolna? Ehh. MSP ma dużo wad i zalet. Więc 3+.
9.  Spodobał  mi się film " Papierowe miasta " czy jakoś tak.
10. Nie maluję się w wakacje. Jak mam się malować do szkoły to stawiam na delikatny makijaż jak ten:


To żart.


Mniej więcej tak.                               /\

11. Nie planuje zakładania bloga o życiu.

A ja nominuję:

* Malina i  Laniacz click
* Marek, Kateja, Wra Click
* Jesy, Tynę z tego bloga.

Oto pytania dla wnuków:
1. Która jest tera godzina u Ciebie?
2. Na ilu blogach piszesz?
3. Jesteś blondynem/ blondynką czy brunetem/brunetką?
4. Lubisz robić  filmy na MSP?
5. Twój ulubiony kolor?

To tyle na temat LBA.

Smalcu obudź się! Wiem, nie piszę postów.
Marcia się stara, nie to co ja. Wiecie już, że jestem leniem, niestety. Szymon mnie motywuje. Obiecuję, że nie będzie jak dawniej czyli jeden lub dwa posty na tydzień. Obiecuję. Co sądzicie o częstotliwości moich postów? Napiszcie w komach.


To na tyle *o*

~ Wielmożny Smalec



EDIT: Gdybyście mogli pomóżcie w levelu. 7, 5 tys. Dziękuję. Cssiii.

17 komentarzy:

  1. No ja Cię motywuję xDDD Dodaj filmik jak śpiewasz, dodaj, zapłacę.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 1szymon102*
      Byłem wtedy niekreatywny xDDD

      Usuń
  4. Moje logo jak zwykle! ^^
    Taki fejm sobie robie, ooo. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... Ty i Tyna piszecie "mnie" xDDD SUPER, A TERAZ PORA NA INNYCH + DZIĘKUJ ZA ZAPŁATĘ XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nic xDDD Smalec ma dziękować za prezenty, bo nie chcę wchodzić na MSP i sprawdzać xDDD ŻAL

      Usuń
  7. KURWA JEBAĆ BLOGGGGG

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)